Son Manevra

Sevgili @maviadige

Nerr’i tanıttığın ilk paragraf oldukça başarılı. Ayrıca @bluesedai 'nin belirttiği paragrafların altına bir “like” koyuyorum.

Melina’yı sadece evin sahibi ile Nerr arasındaki bağlantı için kullanmışsın ancak anlatımın da Melina’nın çok önemli olduğunu bize hissettirdiğin yerler var. bu anlamda @Gurlino 'ya katılıyorum.

“O günden sonra Melina zor anlarında yardımına koştu.”gibi. Bu yüzden, çocukla oynadığı yada kaçış sahnesinde duygusal bir öğe katmak için güzel bir imkan olarak kullanmak isteyebilirsin belki.

@C.Paladros katılıyorum buna bir örnek vermek isterim; “Öğle sularında” ile başlayan paragrafta evi ve bahçeyi anlatıyor Nerr’in ev işlerine/bahçeye yardımcı olduğunu görüyoruz. Hikayenin sonu düşünülünce aslında doğanın bir parçası olan Nerr’in bahçe ve toprakla ilgili çok yetenekli olması bu paragrafta belirtilse, hikayenin bütünü düşünüldüğünde hiç yadırganmaz ve güzel masalsı bir öğe olarak eklemek isteyebilirsin. Şöyle bir şey “Nerr çarşı pazar işlerine koşturuyordu. O gelmeden önce çorak, mutsuz ve yaşamın coşkusundan uzak olan bahçe, onun parmakları sayesinde bambaşka bir cennete dönmüştü.” gibi bir eklemeye ne dersin çok mu cüretkar olur?

Nerr, çam fidesini dikerken yaşlı adamla geçen diyalog çok güzel ve hikayenin döngüsünde güzel bir detay.

“Uzun boylu, uzun sakallı, kocaman ve korkunç gözleri olan, hayalet gibi soluk tenli bir ihtiyar” aslında Nerr kendinden mi bahsediyor yoksa öykünün sonundaki büyücü ihtiyar mı? Çünkü Nerr’i genç biri gibi hayal etmiştim. (Ev sahibi yaşlı adam olarak tanımlanıyor, bahçe gibi güç gerektiren işler ise Nerr ilgileniyor.).

Bunlar ufak tefek detaylar. Hikayenin öykü döngüsü tamdı. İçten ve samimiydi. Üstelik, öyküyü bitirince bir defa daha okumak ve aralara serpiştirdiğin detayları, bir bulmaca tamamlar gibi bulup göndermelerin keyfini çıkarmak istedim :blush:

Eline ve düş gücüne sağlık
Sevgiler
Dipsiz

2 Beğeni