Amazon Türkiye ile ilgili yardım

Burada Amazon Türkiye 'den alışveriş yapanlar olduğunu görmüştüm, fakat sonrasında yazdıklarınıza dikkat etmemişim ki bu konuda birşey hatırlamıyorum.

İnternetten alışverişten hoşlanmıyorum fakat almak istediğim bir ürün 50 tlye yakın bir fiyatla piyasaya göre daha düşük olunca acaba dedim… Ürün bir küçük ev aleti. Malum elektrikli ürünler kullanmadan önce bile pek çok sorun çıkarabiliyor biraz şans meselesi.

Velhasıl deneyimli kişiler için birkaç sorum olacak, yanıtlarsanız sevinirim.

  1. Aldığım üründe bir problem çıkması halinde veya kargo da hasat görmesi halinde ürünü “rahatça” iade veya değişime gönderebilir miyim?

  2. Ücreti ödedik, kargoyla bize hıyar gelme ihtimali nedir yani burası güvenilir bir yer mi?

  3. Ürün belirtilen teslim süresi içerisinde teslim ediliyor mu?

4)Ürün özenle kargolanıyor mu?

Teşekkürler

Amazon müşteri hizmetleri bakımından piyasadaki en kaliteli firmalardan birisidir gönüş rahatlığıyla alışveriş yapabilirsiniz olur da bir sorun çıkarsa da iletişime geçip rahatça iade edebilirsiniz tavsiye ederim.

1 Beğeni

Amazon’da hem amazon kendisi satış yapıyor hem de farklı satıcılar satış yapabiliyor. Ürün sayfasında, fiyat kısmında satıcı belirtiliyor. Amazon dışı satıcılarda, satıcı yorumlarına dikkat edin. Keyfi iptal, sorunlu siparişler olabiliyor.
Screenshot (1)
Screenshot (2)

İnt. alışverişlerinde 14 gün içinde sebep göstermeden yasal cayma hakkı var. Amazon bu süreyi uzatıp 30 gün olarak uyguluyor.

3 Beğeni

Amazon içinde farklı satıcılar var, ürünün hangi satıcı tarafından satıldığına dikkat edin, amazon içinde satış yapan amazon dışı satıcılarda problem çözümü amazon kadar hızlı olmayabilir

1 Beğeni

Satıcılar ile ilgili durumundan bahsettiğiniz için teşekkür ederim, bilmiyordum. Bahsettiğim ürün bilgisinde amazon.com tarafından satışı yapılır ve gönderilir yazıyor. Umarım bir sıkıntı ile karşılaşmam, süreci yazarım.

1 Beğeni

1.Cevap: Satıcıya göre değişir, mesela ben kulaklık almıştım, bir tanesi çalışmıyordu ve kargoya verip gönderdim. sonra yeni kulaklık gelmeyince mail yazdım ve özür dileyip gönderdiler. ama başka bir satıcıdan başka bir ürün almıştım ve bayağı uğraştıracak şeyler istemişlerdi bende üşenip iade etmemiştim.
2.Cevap: Daha önce hiç karşılaşmadım.
3.Cevap: Evet geliyor.
4.Cevap: Bazen ürünlerin kutusunda zedelenme olabiliyor.

Yardımcı olabildiysem ne mutlu.

1 Beğeni

Sonucu yazacağımı söylemiştim, belki sizlerin bana faydası olduğu gibi benim deneyimimde birilerine faydalı olur.

Dün bahsettiğim gibi risk almamak için satıcının amazon olduğu bir ürünü (riski azaltıp işin kargo bekleme aşamasından da kurtularak ertesi gün teslimat seçeneği ile 8-10 tl gibi bir ekstra ücret ödedik) sipariş ettik. Bu sabah 10 gibi ürün elime ulaştı. Ekstra hız için ekstra ücret ödemiş olsak da sipariş ve teslimat arasındaki küçük süre beni mutlu etti.

Ürün kendi kutusu dışında bir kutuya daha konmuş ve aradaki boşluklar saman kağıdı tipi birşeyle kapatılmış, paketlemeye özen gösterilmiş. Ürünü çalıştırdım (sanırım ilk çalıştırmadan kaynaklanan motor kokusu geliyor) sorunsuz çalışıyor.

Vakit ayırıp yardımcı olduğunuz için tekrar tek tek teşekkür ederim.

2 Beğeni