2033 de o zaman ?
Forum hayatta kalırsa…
Bakalım neler değişecek benim son 5 er yılki periyotlar rollercostera binmek gibi.
2033 de o zaman ?
Forum hayatta kalırsa…
Bakalım neler değişecek benim son 5 er yılki periyotlar rollercostera binmek gibi.
2033 Şuan uzak bir tarih gibi gözüküyor ama o gün geldiğinde “Vay be zaman ne çabuk geçmiş” diyeceğiz. Belki de forum hayata kalır da bizler için durum değişiklik gösterebilir ![]()
Çalış oğlum çok çalış, parasız kalma. Fukaralıktır her kötülüğün başı. İlaçlarını kontrolsüz bırakma kafana göre, illa bırakacaksan da doktor kontrolünde hafif bir şeye geç. Geceni gündüzüne kat gerekirse parayı bulmaya bak. Sağlıklı beslen. Bir an önce git bu şehirden. Bırak bu sert adam ayaklarını da öyle değilsin. Baktın yapamıyor musun hiçbirini, 2023’e gelmeden dünyadan kaçmanın bir yolunu bul. Sonrası hayal edemeyeceğin kadar karanlık.
Son olarak, “bak bu kış çetin uyarmadın deme.”
Böyle bi not bırakırdım herhalde.
İyi ki not falan bırakmamışım zamanında. Hepsi tutarmış kesin. ![]()
Sert adamı hak edenlere oynamak dileğiyle… Kurunun yanında yaş yanmasın sonra üzülüyorlar; hak etmiyorlar da.