Hangi Dizileri İzliyorsunuz?

How I Met Your Mother. Ancak sizinki daha güzel oldu :blush:

@Blackheart Hocam dizi finalle izleyen çoğu kişiyi gerdi. Sinirliyken blurlamayı unutuverdik. Sizin de bu zamana kadar spoiler yemeden gelmeniz de takdire şayan. Sayemizde berbat bir finali izlemenize mani olduk diyelim bardağın dolu tarafını görelim.
:innocent:

@Cathodic From da bu yolda ilerliyor gibi görünüyor umarım yanılırız en azından cevapların verildiği iyi bir final yaparlar.

5 Beğeni

Sen seyret son sezona kadar iyi gidiyor. Son sezonu seyretmesen de olur. Benimde 2 bölümüm kaldi hic seyredesim yok :confused:

1 Beğeni

Evet, ikinci sezonun ortalarına kadar geldim, beklediğimden iyi gidiyor. Muhtemelen bitiririm diziyi.

2 Beğeni

Boys’un final bölümünü izledim.

Sözde bir Marvel parodisini konu alan, Amerikan Süper Kahraman yapımlarının klişeleriyle, sosyo-politik yönleriyle, tutarsızlıkları ve mantık hatalarıyla bel altı “dalga” geçen dizinin finalinin, yerdikleri Marvel yapımlarından her yönüyle daha rezalet olması ironik bir durum olmuş.

Dizinin yapım amaçlarından belki de en önemlisi olan “Muhafazakarları itin bir tarafına sokalım” vizyonu malesef son sezonda olabilecek en sığ, basit, hiçbir zeka ve mizah kırıntısı barındırmayan, seviyesiz bir noktaya indirgenmiş.

Aynı Marvel filmleri kafasıyla, “İzleyip eğlenceli vakit geçireyim yeter” diyen için çok bir problem teşkil eden şeyler değiller. Son sezon da diğer sezonlar gibi şuna buna çok takılmadan eğlenerek izlenilebilir bence. Ben final bölümünde Sister Sage’in bütün zekasını kaybettikten sonra Potterhead olmasına bayağı güldüm ne yalan söyliyim :laughing:

2 Beğeni

The Boys(Final)

Nnneeysse!

2 Beğeni

He…tamam o zaman. Bir an korktum, hakkımda dizi yapılmış haberim yok zannettim :disguised_face:

The Boys,Final konuşulduğu için spoilerlı yazıyorum.!!!
!!!
!!
!

Son sezon,tembel yazarlıklığıda geçip kötü yazılmış.Nereden başlasak elde kalıyor,Homelander dan başlayalım sezon online oyunlardaki gibi haftalık nerf yada buff yiyordu karekter.Bir bölüm aşırı güçlü bir bölüm ise güçlenlerini kullanamıyor,aklı ve kişiliği pek gelişmemiş eyvallahta daha 1+1 toplayamayacak seviyeye de getirmeyin.

Bilge karakteri ise Uganda’daki yandaş kanallarda çıkan uzmanlar gibi analiz ve zeka yerlerde.Harcadığınız casta ve paraya yazık.

Butcher ve ekibi ise takıntılı bir grup konumunda motivasyondan ziyade takıntılı oldukları için yapıyorlarmış havası vardı.Son sahnede Homelander ile kafes dövüşü atabiliyorsun ama iki bölüm önce abi geldiler !Topuğa kuvvet kaçıyorsun.Hugie ise vasıfsız olup kaç tane leşi var,başına hiç bir şey gelmiyor. Batmanın çin versiyonu gibi.

Günün sonunda Homelanderın Distopyası yada Butcherın ütüpyası olmadı ikiside başarısız oldu.

Vouguth başındaki abinin attığı kapitalist nutuk gerçekleşti ne oldu şirket yine kazandı yapma be.Bir akıllı sizin şirketlerdi Rockfeller bile tekel kalamadı.

Son sezondaki tek iyi arc Homelanderın,Deepi kendinden aşağıda kum torbası gibi kullanıp attığını söylemesi oldu.O diyalog iyidi.

Son olarak ise efsane olmayı kaçırmış bir dizi oldu,genel olarak sezonlar arası kalite farkı çok değişiyordu ilk sezon iyiyken ikinci sezon senaristlerin aptallığından ve politik görüşlerinden geçmiyordu.Genel olarak puanım 7 .

1 Beğeni

Kitaplar için kötü çeviri başlığımız var ama dizi/film çevirileri de bir o kadar, hatta daha kötü. Angel izliyorum Disney üzerinden. Buffy the Vampire Slayer dizisinin yan dizisi olduğu için “slayer” kelimesi akla sadece Buffy’i getirebilir. Ama gidip bu kelimeyi “katil” diye çevirmişler :smiling_face_with_tear: Bazı cümleler tamamen yanlış, bazılarının yarısı yok. Göndermeler zaten hak getire. Neyse en azından aynı anda orijinalini de duyduğumuz için hemen fark edebiliyoruz kitapların aksine.

4 Beğeni

Detective Hole dizisini izliyorum.

Dizi Jo Nesbo’nun Şeytan Yıldızı isimli romanından uyarlama. Jo Nesbo’nun Harry Hole kitaplarını okumadığım için hikaye kitapla ne kadar örtüşüyor bilemiyorum ama diziyi oldukça beğendim. Hikayenin işlenişi olsun, oyunculuklar olsun, çekimler olsun, müzikler olsun hemen her yönden ortalamanın çok üstünde bir yapım olmuş.

Bu tür ayağı yere basan, ağırbaşlı yeni yapımlara hasret kalmıştım. İlaç gibi geldi.

9 Beğeni

https://www.imdb.com/title/tt30460310/

Spiderman Noir

Çıkar çıkmaz izleyip bitirdim denilebilir,bu senenin en iyi işlerinden olmuş.Klasik süper kahraman dizilerinden farklı bir iş olmuş.Senaryo,oyunculuk ve çekimler güzel.Klasik bir kahraman yok karşımızda hasar alan ,korkuları olan ,yaşlı bir örümcek var.Bunu yaparken karakteri aptallaştırıp işi şakaya dökmüyor bunu size izlerken hissetiriyor.Bol bol noir klişeleri ve eski filmlerin sıcaklığı var diyebilirim.Son zamanlarda malumunuz kötülerin aptal olması durumu dizide yok karakterlerin motivasyonu ve zekası gayet yeterli hayatın normal akışına uyuyor.SJW ve WOKE muhabbetine de değinmek lazım gerek evrenden kaynaklı gerekse oyunculuk kaynaklı sırıtan bir şey yok.Son olarak diziyi renkli izledim pastel ve parlak tonları keyifli.Özellikle siyah beyaz için yapılan parlak renklerin,renkli versiyiyonda pastel tonlar tercihi doğru olmuş.Cage abim ise rol için doğru kişi.

10-8.2 puan veriyorum.

3 Beğeni

Primeda yayınlanan SpiderMan Noir’i seyrettim.

Normalde Watchmen hariç “süper kahraman” işleri ile en ufak bir ilgim alakam yoktur. Ne filmlerini izlerim ne çizgi romanlarını okurum ama bu daha ağırbaşlı Noir havasına sahip olduğu ve Rorschach’i anımsattığı için ilgimi çekti. Nicholas Cage’in başrolde olduğu izlediğim son filmi National Treasure’dı sanırım. 20 küsür sene sonra başrolde Cage’in olduğu bir yapım da izlemiş olurum deyip izledim. İyi ki de izlemişim. Yer yer komik, dönemin filmlerine habire göndermeler yapan, çekimleri ve oyunculuklarıyla da gayet eğlenceli bir diziydi.

Diziyi renkli ve siyah-beyaz olarak iki versiyon ile yayınlamışlar. Ben siyah-beyaz olarak seyrettim. Aslında gündüz ve açık alan çekimlerini renkli, gece ve kapalı alan çekimlerini siyah-beyaz yapabilirlermiş. İki ayrı versiyon yayınlamalarına gerek yokmuş. Renkli izleyince New York’un o tekinsiz arka sokaklarında gölgelerin dans ettiği Noir havasından zerre eser kalmıyor haliyle.

Okumadığım için bu Noir çizgi romanlarındaki Spider-Man de 65 yaşında mıdır bilmemekle beraber bence Cage reyiz Spider-Man olmak için biraz fazla yaşlı kalmış. Silvermane karakterini Cage’e verip, Spiderman için illa yaşını başını almış olacak ise en fazla 40-45’li yaşlarda bir oyuncu tercihi yapılsaymış bence daha yerinde olurmuş.

10 Beğeni

High Potential’ın ilk iki bölümünü izledim. Patrick Jane’in (Mentalist) kadın versiyonu. Dizi sardı güzel gidiyor.

4 Beğeni

Spider-Noir

Estetik açıdan çok güzel ama öykü olarak pek bir şey vermiyor. Klasik bir dedektiflik öyküsü. Bunu sevenler için harika olacaktır. Benim beklentilerimi karşılamıyor. Yine de izliyor muyum? Tabiiki. :slight_smile:

7 Beğeni

Kindaichi’nin 2022 yapımı live action uyarlamasını izliyorum, 5. bölümdeyim. Live actionlardan tiksinen biri olarak Kindaichi’yi çok sevdiğim için bir şans vermek istedim, başlayınca da bırakamadım. Arkların bazı yerlerini unutmuşum valla hatırlamak güzel oldu, baştan sona mangaya sadık kalsalar daha da güzel olurdu.

1 Beğeni

Spider Noir Prime Video için yılın en iyi işlerinden biri olmuş. Kendi derdini iyi anlatan, mizahı iyi yediren, Spiderman külliyatına yer yer güzel selam gönderen iyi bir yapım. Kötü karakterlerin motivasyonları ve alt metinleri de yerinde. Elbette klişeler ile dolu bir dizi ancak bunu güzelce size izletiyor. Nic Cage spider verse animasyonlarında bu karaktere seslendirmesiyle dahil olmuştu live action bir yapımda bizzat oynaması yerinde bir karar olmuş. Her zamanki gibi abartılı oynasa da işin üstesinden gelmeyi başarmış.

2.sezon onayını alacaktır ama izlemesi en az 3 yılı bulacaktır diye düşünüyorum. Dizinin renkli versiyon çekimleri 1 yıl sürmüş. Her şey siyah/beyaz ayarlanmışken ve dizayn edilmişken bence gereksiz süre kaybı olmuş.

Son zamanlarda yeni çıkan birçok dizi kötü çıkarken böylesi iyi bir yapımı kaçırmamanızı tavsiye ederim.
:spider::spider_web:

8 Beğeni

Spider-Noir

Filmin künyesine, konusuna falan girmeyeceğim. İzlemeyen kalmamıştır diye tahmin ediyorum. Bu mesajı bile atmayacaktım ama seyrettiğim belli olsun. Seyrettiğim (Daha doğrusu artık seyretmeye dayanamadığım) marvel filmlerinden sonra hiç te fena gitmedi. Ben renkli ve dublajlı seyrettim. Ona rağmen döneminin ambiyansını yansıtmayı başarmış. Konu, senaryo çok sulandırılmamış, yani fena değil. Oyunculuklar normal. Brendan Gleeson özellikle iyiydi. Yalnız karakteri daha sert olabilirmiş. Sanırım “Alile dizisi” olsun çabası yüzünden potansiyelinden tam yararlanılamamış gibi geldi. Amy Winehouse şarkısı cuk oturmuş, keşke sonunda değil de tamamında şarkılarını kullanabilselermiş. Benim için “Seyredilir”

2 Beğeni