İthaki Yayınları Soru Hattı


(Batuhan Şimşek) #2665

Az önce gördüm sanırım bugün itibariyle kitaplardaki KDV sıfirlanmış,doğruysa bunun etkisini hisseder miyiz yakında?


#2666

Kur, ekonomi, yayınevlerinin durumu vs. bu haldeyken çok bir şey değiştirmeyeceğini düşünüyorum ne yazık ki


(Lanfear ) #2667

1-2 lira gibi bişey etkiliyor sadece


(Mustafa Erdem) #2668

İndirimi muhtemelen kampanya şeklinde, kitaplarda %30 yerine %35 bahar indirimi yaptık haliyle görürüz.


(Ufuk) #2669

1-2 lira 10-20 lirada etkiler. Ortalama bir sepetin 100TL olduğunu düşünürsek 8TL etkiler. Buda uygun maliyetli bir kitap daha alabilmek demek.


(King of Erebor) #2670

Benim bildiğim bi yayinevinden direk alınca kdv sıfır onun dışında kitapevi aracılığıyla alındığında kdv var diye biliyorum


(ismail) #2671

Zaman çarkının yeni baskıları ne zaman gelecekti?


(Umut Özak) #2672

Ay sonunda demişlerdi galiba.


(Umut Özak) #2673

@irbis Emre bey soruldu biliyorum ancak net bir cevap göremedim. 2001’in devamını en azından yılın ilk yarısında görebilir miyiz acaba?


(E. Arman ★) #2675

Sanırım matbaa meşgul.

Yakın zamanda drizzt kitaplarına fazladan bandrol almışlardı. Zaman çarkı ise eğer kitapların ciltli oluşu zaman uzatıyor olabilir.


(Mustafa Erdem) #2676

Drizzt serisi için matbaanın meşgul olmasından ziyade başka sıkıntılar var.


(kimyager_ferhat gürdoğan) #2677

Ocak ayı duyuruları beni tatmin etti. :+1:t6:

image image image image image image image image


(Hüseyin gök) #2678

Bana kalırsa ve birazda olsa ithaki anladıysam belli kitapları heleki çok beklenenler oluyorsa belli bir zaman aralığında toplu olarak çıkarıyorlar ve okuyucuları bu sayade sevindiriyorlar. Bence aceleye gerek yok illa bu yıl içinde bir çok güzel kitabı görürüz.


(fatih çetin) #2679

2 bilimkurgu 1 karanlık kitaplık beni de memnun ediyor ama cüzdanım aynı fikirde değil.


(Umut Özak) #2680

Ben de çok memnun kaldım, gayet güzel kitaplar bastılar bu ay ama sorumuz kaybolmasın yukarılarda. :sweat_smile:


(Hakan) #2681

Elric serisi ilerlemiyor mu uzun zamandır? Adamlar 4 ile 5.kitapları çıkardılar daha 6 ay geçmedi üzerinden keza İskandinav Mitolojisi de çok olmadı çıkalı. Okuduğunuza emin misiniz?
Farkında mısınız bilmiyorum ama ekonomik kriz kapıda tabiki yavaşlayacaklar


(kimyager_ferhat gürdoğan) #2683

Bana göre gayet iyi dedim bişey demedim ki. Beklentilerimi karşılıyor. Benim için yeterli olduğunu belirttim.


(Hakan) #2684

Söylediğiniz argümanlar çürütülünce “ne saçma bir yer haline geldi bu forum ya” şeklinde serzenişte bulunmanız çok manidar. Hadi dediklerinizde haklı olun kitapların yavaş çıkması Emre Bey yüzünden mi o basılmasın falan mı diyor? Madem saçma bir forum burası yazmayın o zaman basit…


(Mustafa Erdem) #2685

Emre’ye bir şey dememiş ki adam. Ithakiye gelen her eleştiriyi Emre beye gelmiş gibi reaksiyon göstermeyin.


(kimyager_ferhat gürdoğan) #2686

Sorma ben kredi kartı numarasını ezberledim. Sonra ay sonu ekstreyle bakışıyoruz :grin: