Kitaplıklarımız


(Her şey çok güzel olacak) #182

Böyle bir okuma odası yapmayı eşim ve ben çok istiyoruz ama kendi evimiz olmadan imkansız. Hem senin de söylediğin gibi taşıması çok zor hem de kitaplıklara uygun oda olmayabiliyor :confused:


(Can) #183

Üzgünüm çoktan rezerv edildi. :slight_smile:


(Lanfear ) #184

Böyle bi oda yapmak benim de hayalim ama ailemle yaşadığım için bunu yapmam imkansız ilerde ayrı bir eve çıkarsam ilk işim bu olacak.O zaman rıhtım hala olursa burda paylaşırım :joy:.


(Umut Özak) #185

Benim de aklımda aynı plan var, bir oda tamamen kitaplarma ve bana ait olacak. :sweat_smile:


(Lanfear ) #186

Burası fantastik bir cennet


(Her şey çok güzel olacak) #187

Hazır kitaplıklar yerine marangozdan benim belirlediğim boyutlarda yaptırmayi düşünüyorum. Kızım büyüyünce en sevdiği oda orası olsun, kendi küçük kitaplığı bulunsun istiyorum. Öyle bir oda olduğunda ben de paylaşmayı isterim.


(Batuhan Şimşek) #188

Üniversiteyi kazanırsam taşındığımda odama kendi kitaplığımı tasarlayıp yaptıracağım bende. Bir marangozla anlaşır hallederim her yerden tasarım toplayıp kendim çizmeyi planliyorum o derece. :smiley:


(Her şey çok güzel olacak) #189

Bende de resmini paylaştığın kitaplığın aynısı var. Malzemesi kaliteli falan ama boy olarak kısa biraz. Kitaplık duvar boyunda olmalı ki rahat rahat sığsın kitaplar.


(Batuhan Şimşek) #190

Onun haricinde diğer duvarda daha küçük 2. bir kitaplığım da var şimdilik idare ediyor dedigim gibi üniversiteyi bekliyorum şuan.


(Hiçliğin bekçisi…) #191

@darrow2111 Daha güzelleri senin olsun ablacım. :blush:

@fatihcetin Kim beni bulup da vurur yahu. :joy: Yakında herkes kavuşur kitaplara benim de hayatım kurtulur. :crazy_face:

@narpal Açıkçası oda buna uygun değildi. Birkaç hafta elimde metreyle gezdim. Milim milim hesap yaptım. En sonunda odayı tamamen salona taşıyıp yavaş yavaş eşyaları odaya taşıdık. Gerçi geçen ay başında yaptık hepsini ancak ufak ufak toparlandı diyebilirim. Her neyse dışarıda kalanları başka odalara koyabildiysek koyduk, koyamadıysak da ihtiyacı olanlara verdik.

@Ishamael :wink: Sanırım kamyon tutman gerekecek. :smiley:

@Seli.nnn ve @narpal ve @Lamia Marangoza ben de yaptırmak istiyorum lakin çok para istiyorlar yahu. O kadar paraya bu kitaplığı neredeyse en baştan alabiliyorum. Bu da beni her seferinde düşüncelere gark ediyor. Acıyorum o paraya. Tabi evi bu hale sokmak için de biraz fedakarlık gerekiyor. Örneğin bir misafir odam yok ve salonumun yarısını da resim atölyesi olarak kullanıyorum. Kendi mutluluğumu, rahatımı ve keyfimi önde tutuyorum. Çevrem de bunları dert etmeyecek insanlardan oluşuyor.

Herkese gönlündeki ve hayalindeki bir ev ve kitaplık odası dilerim. Mutlu olacağınız gibi yaşayın ey ahali. ^^


#192

Gerçekten muhteşem yaklaşım abla, daha demin babamın “ipsiz sapsız, adam olmaz, kardeşlerine kötü örnek olmak” terimlerinin geçtiği övgü dizesine maruz kaldım :joy::joy: kendi evime çıktığım zaman ben de kendi mutluluğumu kovalayacağım sanırım.


(Hiçliğin bekçisi…) #193

Şans seninle olsun ablacım. :grin:


(Burak Kuşcu) #194

Oh valla muazzam olmuş rahatladım görünce :slight_smile:


(Hiçliğin bekçisi…) #195

Toparlanmış değil mi? Öbürüne göre epey iyi oldu ben de rahatladım vallahi. :blush:


(Burak Kuşcu) #196

Evet çok güzel olmuş maşallah nazar değmesin :slight_smile:


(Hiçliğin bekçisi…) #197

Darısı başınıza diyelim. :grin:


#198


(Özgür Kuru) #199

hayalim :slight_smile: kitaplara değil ama kitaplıklara verilen -şu sıralar- rakamlar beni ürkütüyor


#200

Kitaplık alacaklara Ikea’dan billy kitaplığını öneririm. 10 yıl önce aldığım 6 kez taşınma geçirmesine rağmen sapasağlam duruyor. Ben üstüne bir de ekstra raf alıyorum bu şekilde bir kitaplık en az 250 kitap alabiliyor. Yatırım maliyeti yüksek olsa da geleceğe yönelik iyi bir plan bana göre :slight_smile:


(Hiçliğin bekçisi…) #201

Aslında kitaplıkların hepsinin derinlikleri farklı. Ben hepsini öne hizaladım. Sağ üstteki de eşimin eski bilgisayar masasıydı. Çok büyüktü daha ufak almak istiyordu ama evdeki masayı atmaya üşeniyordu. Şöyle bir baktım, ölçtüm. Dedim bunu kitaplık yapalım. Akabinde parçaladık ve sadece arka plakayı alarak hazırladık. Bazen böyle projeler yapıyoruz. En son Ocak ayında Adore mobilyadan tanesi 95 tlye iki kitaplık aldım. Sepette ekstra indirimlerle bu fiyata geldi. Normalde 130-140 tl civarıydı. Bazen uygun olabiliyor.