Satın Aldığınız Yeni Kitaplar

Villa hariç hepsi amazon’dan. Villa’yı Cytonic’le birlikte dolap’dan almıştım.

Çalınan Kraliçe’nin yan boyaması çok güzel, bayıldım​:melting_face::heart_eyes:

26 Beğeni

Rekin Teksoy çevirisinden okuyorum şu an, bence çok çok çok iyi. Cennet’i okuyorum, bayıldım. Cehennem ve Araf’ı daha çok beğendim tabii. :slight_smile:

6 Beğeni

20 Beğeni

Elbette yazarım ama öyle bir gizlilik söz konusu değil :rofl::rofl::rofl:

3 Beğeni

Korkarım ki yanlışınız var.. Metinleri okurken aynı zamanda herhangi bir klavyede ctrl ve x tuşlarına basacak olursanız gizli metinler açılıyor olacaktır. Sonrasında metinleri okumak için tek yapmanız gereken Nathan drake’i duvardaki boşluk gibi görünen yığıntıya yürütmek ve zıplama tuşuna basmak.

6 Beğeni

Bayramda da kitapçı gezerim :joy:

22 Beğeni

AbeBooks ve eBay’den gelen Folio baskıları…

R.Jordan Dragonsteel’dan, da Vinci codex’i Galobart’dan…

Amazon ve Barnes&Noble…

Bunlar da Türkiye’den gelenler…

Herkese keyifli okumalar :slight_smile:

40 Beğeni

Fazıl Hüsnü Dağlarca - Bütün Şiirleri 2 ve 3:
Kıskandım :flushed_face:

2 Beğeni

Sözde yeniden basacaktı YKY. Umudum kalmayınca 2025 ortası Nadir’den almıştım, ancak ulaştı elime. Delta serisi için izledikleri yayın politikasını anlamak pek mümkün değil. Pamuk öksürse basıyorlar, bekleyen onlarca yazar var.

3 Beğeni

kardesim inanilmaz guzel, estetik olarak sahane bir koleksiyonun var. ozellikle o folio baskilari. eger paran yetiyorsa, istersen bir adet de easton press kitabi alabilirsin. iyi okumalar dilerim cok begendim.

2 Beğeni

Amazon siparişim. Birkaç gün önce gelmişti. Baskısını beğenmedim. Çok sıradan. Tek olumlu tarafı sert kapak olması. Yan kısımları sanırım ejderha pulu görünümünde bir şey yapmışlar ama o da basit duruyor. Yine de Martin olunca almamak olmazdı.

25 Beğeni

Doğum günüme kendime hediye aldım, çok istiyordum epeydir. Çok mutluyum şu an :innocent: İBB’den tek eksiğim var ama baktığım sitelerde yok, bir gün kısmet olur karşıma çıkar umarım :folded_hands:

20 Beğeni

19 Beğeni

William March - Kötü Tohum

17 Beğeni

13 Beğeni

İşleniyor: IMG_1329.jpeg…
Yükleniyor: IMG_1330.jpeg…
Bugün Türkiye’den gelenler, hepsini tek tek açmak uzun sürecek.

2 Beğeni

Fotolar yüklenmemiş yalnız Taylan Hocam.

2 Beğeni

Ben de özelden yazmıştım, sanırım mesajları görmedi.

1 Beğeni

Eksik tamamlandı. Bende pek sahaf kültürü yok ama abimle yengem sahaftan almışlar hediye olarak çok mutlu oldum. Gökte ararken yerde buldum :joy:

14 Beğeni



Yeniden yükledim.

14 Beğeni