Villa hariç hepsi amazon’dan. Villa’yı Cytonic’le birlikte dolap’dan almıştım.
Çalınan Kraliçe’nin yan boyaması çok güzel, bayıldım![]()
![]()
Villa hariç hepsi amazon’dan. Villa’yı Cytonic’le birlikte dolap’dan almıştım.
Çalınan Kraliçe’nin yan boyaması çok güzel, bayıldım![]()
![]()
Rekin Teksoy çevirisinden okuyorum şu an, bence çok çok çok iyi. Cennet’i okuyorum, bayıldım. Cehennem ve Araf’ı daha çok beğendim tabii. ![]()
Elbette yazarım ama öyle bir gizlilik söz konusu değil ![]()
![]()
![]()
Korkarım ki yanlışınız var.. Metinleri okurken aynı zamanda herhangi bir klavyede ctrl ve x tuşlarına basacak olursanız gizli metinler açılıyor olacaktır. Sonrasında metinleri okumak için tek yapmanız gereken Nathan drake’i duvardaki boşluk gibi görünen yığıntıya yürütmek ve zıplama tuşuna basmak.
AbeBooks ve eBay’den gelen Folio baskıları…
R.Jordan Dragonsteel’dan, da Vinci codex’i Galobart’dan…
Amazon ve Barnes&Noble…
Bunlar da Türkiye’den gelenler…
Herkese keyifli okumalar ![]()
Fazıl Hüsnü Dağlarca - Bütün Şiirleri 2 ve 3:
Kıskandım ![]()
Sözde yeniden basacaktı YKY. Umudum kalmayınca 2025 ortası Nadir’den almıştım, ancak ulaştı elime. Delta serisi için izledikleri yayın politikasını anlamak pek mümkün değil. Pamuk öksürse basıyorlar, bekleyen onlarca yazar var.
kardesim inanilmaz guzel, estetik olarak sahane bir koleksiyonun var. ozellikle o folio baskilari. eger paran yetiyorsa, istersen bir adet de easton press kitabi alabilirsin. iyi okumalar dilerim cok begendim.
Amazon siparişim. Birkaç gün önce gelmişti. Baskısını beğenmedim. Çok sıradan. Tek olumlu tarafı sert kapak olması. Yan kısımları sanırım ejderha pulu görünümünde bir şey yapmışlar ama o da basit duruyor. Yine de Martin olunca almamak olmazdı.
Doğum günüme kendime hediye aldım, çok istiyordum epeydir. Çok mutluyum şu an
İBB’den tek eksiğim var ama baktığım sitelerde yok, bir gün kısmet olur karşıma çıkar umarım ![]()
İşleniyor: IMG_1329.jpeg…
Yükleniyor: IMG_1330.jpeg…
Bugün Türkiye’den gelenler, hepsini tek tek açmak uzun sürecek.
Fotolar yüklenmemiş yalnız Taylan Hocam.
Ben de özelden yazmıştım, sanırım mesajları görmedi.
Eksik tamamlandı. Bende pek sahaf kültürü yok ama abimle yengem sahaftan almışlar hediye olarak çok mutlu oldum. Gökte ararken yerde buldum ![]()