Sosyal Medya Platformlarında Rastladığınız İlgi Çekici Yorumlar

Arkadaşlar yorumuma hoş geldiniz. Bugün yine bir Kaan Ökten hoca tweeti ile karşınızdayım. :slight_smile:

9 Beğeni

Ad nauseam göremedim maddelerde. Günümüzde en çok kullanılan yöntemlerden biridir.

1 Beğeni

images - 2021-01-19T235148.053

Aklıma bu twit geldi nedense :))

11 Beğeni

Sanki bu durum sadece bizim ülkemize özgü bir durum değil gibi, ecnebi memleketlerinde de sosyal medya vs üzerinden az çok benzer durumlar yaşanıyor. Kitle iletişim araçlarının yaygınlaşması (TV, internet gibi) biraz her şeyi, herkesi göz önüne çıkardığı için bu tarz durumlar da yaygınlaştı.

2 Beğeni

Forum ve 1000k dışında sosyal medya hesabım yok. Buralarda da gerçek hayatta da çok fazla tartışma ortamlarına dahil olmamaya çalışıyorum. Bazı insanlar tartışırken savaş politikası güdüyor, karşındakini yok et? O_o

Böyle şeyler beni çok yoruyor, kalp hastasıyım zaten hiç bulaşmıyorum xd

4 Beğeni

E ne tadı kaldı şimdi tartışmanın?

Bu listedekilerin hepsini yapılsaydı tartışmanın bir anlamı kalmazdı ki, herkes karşısındakine “Senin dediğin de doğru aslında” derdi ve biterdi.

1 Beğeni

Uzaydan çekilen dünyanın paylaşılması üzerine yorumlar:

5 Beğeni

EsAeMkYXYAEP1xl

15 Beğeni

Şahsen ben kanıtlayamam.

Kesinlikle. Fizik kuralları, fotoğraflar bunlar ne ki sonuçta :sweat_smile:. Biz geoitçilerin cidden kanıtı yok yahu.

IMG-20210116-WA0084

15 Beğeni

Bu düz dünyayı savunan ve Nasa’ya çamur atan zihniyet kadar rahat bir zihniyet yok valla. Bu kafayla dünyada her görüşü bitirebilirsin.

"Bilecik diye bir yerin varlığına inanmıyorum.
Hayatımda nüfusunda Bilecik yazan birini hiç görmedim.
Ama görsem de inanmazdım. Sonuçta sahte diplomaları gördük, kimlik mi görmeyeceğiz? Bu arada Bilecik’e bir düşmanlığım yok…
Bilecik’e hiç gitmedim. Hayatımda hiç bu bayram da Bilecik’e gidelim diyen birini görmedim. Mesela çevremde Ankara, İzmir, Kastamonu, Çorum buralara giden insanlar var ama Bilecik hiç görmedim.

Yeri bile şüpheli! Şehirler olmayan bir Türkiye haritasında Bilecik neresi desen çoğu kişi doğuyu gösterir. Halbuki Ankara diyorsun, İzmir , Antalya diyorsun çat diye elini koyuyor adam. Sivas, Trabzon diyorsun çat çat koyuyor. Bilecik’e niye koyamıyorsun. E çünkü çok bilinmiyor. Niye bilinmiyor, yok da ondan!

Beni Bilecik’e götürmek isteyen arkadaşlar oldu. Gittiğimiz yer tabi ki de Bilecik değil, insanları Bilecik’in varlığına inandırmaya çalıştıkları bildiğin insanoğlu yapımı bir kasabaydı. Oh ne güzel. O zaman Konya’nın girişine de bir tabela koyalım Texas diye, yersen…

Bana bu şekilde sahte tarihi resimler, belgeler de gösterdiler.

Türkiye’de esasen 80 il vardır. Bilecik dış güçlerin bir takım işleyişleri, mesela seçimleri etkilemek için varmış gibi gösterilen bir ildir. Bu sebeple seçim sonuçlarında filan da bu ili göstermek bir kanıt olamaz. Rusya’da da bu şekilde hayalet şehirler filan var. Biraz kitap okuyun. Tüm dünyada bu gizli şehir, hayalet şehir yapısı bilinirken hiç kitap okumayan ve Ay Ku’su 80 civarı olan insanların halen bu tarz şeylere inanması saçmalıktır. "

16 Beğeni

Hocam nerede bu Bilecik’in varlığına inanmayanlar yahu? Gelsinler ben göğsümü gere gere göstereyim kimliğimi. Güzel Bilecik’ime laf ettirmem! :rofl:

3 Beğeni

Bu arkadaşa da inanmıyorum. Kendisi formu sabote etmek için gelmiş, sözde Bileciklidir.
Araştırılsın kendisi kesin ortamlarda Bursalıyım filan diyordur. Çok gördük biz böyle :smiley:
( Valla kullanmaya başlayınca bir rahatlama geldi. Kendini kanıtlama çaban yok. Tüm teori senin inanç sistemine ve karşı tarafın argümanlarının sahte olduğu üzerine kurulu. Nefis)

8 Beğeni

Ben de prenses öpücüğü ile insan olmuş bir kurbağayım, ne var yani. Aksini kanıtlayamazsınız. :joy:

Bir sürü karikatürümüz bile var ya, olur mu öyle şey? Bilecik il sınırı tabelasını görürseniz bana yazın, rica ediyorum. Koşa koşa gelirim. :joy: Kayıp Rıhtım Bilecikliler Derneği başkanı olmaya da adayım bu arada, hakkımızı yedirmeyiz. :rofl:

3 Beğeni

Ben de bunu paylaşacaktım da sorun olur diye paylaşmadım. Bu karikatürdekiler bizim alt mahalleden. Ben de sosyal medyada kendimizi tanıtma amacıyla vazife aldım. Güzel oldu bu. :rofl:

2 Beğeni

Ayrım yok, karikatür paylaşımı bir süreliğine yasak. :joy: Üzülerek kaldırmak zorundayım.

1 Beğeni

Varlığımıza dair propaganda çalışmalarımız yine suya düştü. Olmuyor böyle denetmen bey. :joy:

1 Beğeni

Emir büyük yerden. Ben de emir kuluyum. :joy: Başka yollar denemekte fayda var. Mesela bir kalem bir defterle çubuk adam çizerek aynı sahne canlandırılabilir. :joy:

5 Beğeni