Yaga: Ah Kara Bahtım...

Kayıp Rıhtım’da tamamını okumak için: https://kayiprihtim.com/inceleme/yaga-oyun-incelemesi/



Kafiyeli konuşmalar ve kara mizahla bezeli Slav Mitolojisi’ni temel alan aksiyon rol yapma oyunu Yaga’yı inceledik. (DEVAMI…)

1 Beğeni

Hikaye, görseller, kara baht sistemi falan güzel de işin savaş kısmı, yani asıl oynanışı cidden çok vasat. Ivan (Slav mitolojisi temalı bir oyunun bahtsız kahramanın ismi Ivan olmalı tabii ki!) çok ağır hareket ediyor. Senin de dediğin gibi savaşma işini çok çok daha iyi yapan bağımsızlar var. Ben pek sevmedim kısacası.

1 Beğeni

Hikayesini nasıl anlattığı cidden şahane. Diyaloglara bayıldım. O kısma çok emek vermişler. Mizahı hoş. Çizimler yine başarılı.

Oynanış için vasat dedim ancak biraz daha zayıf da denebilir. Her savaşı neredeyse sırf balta atarak geçtim. Zaten bölüm sonu canavarlarını da tamamen aynı şekilde geçmek zorundasın. Ana karakter demirci, silahlarını kendin yapıyorsun ne hoş. Bir de bunları kullanması iyi olaydı…

Şimdi düşününce kara baht sistemi ne kadar güzel olsa da bir kusuru geldi aklıma. Belki bu sistem oyun ilerledikçe değişim gösterse daha hoş olurdu. Şanssızlık arttıkça dandik silahı kuşan Likho’nun gelmesini bekle. Bunu oyun sonuna kadar tekrar et. Meh.

Children of Morta temel oynanışının güzel olmasının yanı sıra bu güzelliği birden çok tamamen farklı deneyim yaşatan karakter için yapabilmişti.


Küçük bir ekleme yapayım. Oyun için özel yapılan müzikler harika, tekrar tekrar dinlenesi.