Kayıp Rıhtım Meme Arşivi

Sürekli olarak paylaşımın yapıldığı bu konuda bazı arkadaşlardan bir isteğim olacak. Malum çağımızda ana dilimiz hariç başka dilleri de öğrenmek bizleri daha fazla kaynağa ulaşmamız için bir adım önde tutuyor. Ama bir yandan da ikinci bir dili öğrenemeyen dostlarımız var. Mesela ben. Az çok idare eder bir İngilizcem olsa da çoğu şeyi anlayamıyorum. Bu nedenle yabancı içerikli bir şey paylaşırken onun Türkçe’sini de yazarsanız sevinirim. Sonuçta burası Türkçe bir forum. :slight_smile:

10 Beğeni

@SJack’e katılıyorum.

“Lanet olsun karantina.” :clown_face:

17 Beğeni

-Korkmayın bayan.Sizi kurtaracağım
+Metal sadece gürültü ve çığlıktan ibaret
-Evet,onu bulduğumda çoktan ölmüştü xD

Kış boyunca Avrupa’nın en kuzey kesimleri:

Eskiden buralar hep dutluktu.

4 Beğeni

images (68)

Xd

13 Beğeni

  • Anime karakterleri karnına yumruk yedikleri zaman. :grinning:
9 Beğeni

Bu siteyi önceden paylaşmıştım ama şimdiye dek kullanmamıştım. Niğmet niğmet. Kendi memelerimizi yapmak ya da var olanı düzenlemek bir hayli kolay. Biraz kurcalayarak şunları düzenledim:

3 Beğeni


RT-100: Üzgün görünüyorsun, insan
Adam: Üzgünüm RT-100. Ben aslında… bilimkurgu sevmiyorum… Edebi kurgu bir romanda yaşamayı hayal ediyordum! Yaşlı bir kadının yoksul gençliği hatırlaması ya da bir ilişkisi olup da sonradan pişman olan bir adam hakkında…

RT-100: Bu portal diğer dünyalara açılıyor. Belki seni o bahsettiğin “edebi kurgu” ya götürür.
Adam: Bunlar normal ve güzel görünüyor.
Büyücüler: Elvenglade’in Orman Krallığı’na hoş geldin yabancı!
Adam: Hayıııııır!

Çeviri zor @SJack.:frowning: Çok uğraştırıyor :smiley:

6 Beğeni

Benimki sadece bir ricaydı. :slight_smile: Ama dikkate almanız sevindirdi.

Çeviri zorsa böyle uzun metne sahip görselleri seçmeyin siz de. :joy: Şaka şaka. Size kalmış artık.

Öyle tabi de bu güzel ama. Tam rıhtıma uygun😅

1 Beğeni

Ben anlayamadım bunu, Rıhtım’a özelmiş üstelik :thinking: :slight_smile:

Çeviri hatası yapmışsınız. Ağaç krallığı olması lazım.
Şimdi çeviri ne kadar zormuş anladığınıza ve hatalı çeviri yaptığınıza göre Dost Körpe hakkında fikirleriniz değişti mi :slightly_smiling_face:

4 Beğeni

Bir gün Dune çevirir bundan da para alır ve mesleğime çevirmen yazıp aynı hatayı yaparsam anlarım.Onun dışında Tree’yi Three görmüşüm falan, çok önemli değil, Vacuum cleaner’ı Vakum temizleyici diye ben bile çeviremem sonuçta…
Zorluğundan kastım telefonda mesaj yazmak işkence. Ben zaten normak cümlelerde bile zorlanıyorum. :smiley:

1 Beğeni

Belli oluyor :grin:

3 Beğeni

14 Beğeni

7 Beğeni

1 adet gönderi şu konuya taşındı: Rıhtım Kamarası

Tricia : Çoğu unuttu. Asla Unutma! 11 Eylül 2001
MC Das Kapital : 11 Eylülde ne oldu ki?
Heteronormadiva : Özgürlük Anıtının Cinsiyet Partisi. Kızmış…
Add Your Name : Biraz empati gösterin. O gün bir yakınımı kaybettim. Böylesine bir trajedi ile ilgili şaka yaptığınız için kendinizden utanmalısınız.
Daisha : Kaybın için çok üzgünüm :broken_heart: :broken_heart:
Add Your Name : İçten sözlerin için teşekkür ederim. Ortadoğunun en iyi pilotuydu.

25 Beğeni

Hiç beklemiyordum bu sonu :joy:

2 Beğeni

Belki şu olayı bilmeyenler vardır diye paylaşmış olayım.

5 Beğeni

@Mert @SALAZAR

13 Beğeni