Gece gece hiç güleceğim yoktu. 

Gece gece hiç güleceğim yoktu. 

Skyrim bqşıydı demi bu ya 
Benim gibi cebinde akrebi olanlar da dört kütüphaneye üye olup aynısını yaşıyor.
Masada 12 kitap var, hala katalogdan yeni kitap gelmiş mi diye bakıyorum.
Hiç kütüphane kültürüm olmadı malasef. Bizim ilçede çok da yok zaten. Bir tane var ona gittim. Onda da kitapları türe göre değil milliyete göre dizmişler. Polisiye, gerilim, bilimkurgu, fantastik hepsi bir yerdeyken aynı zamanda başka yerlerde. Ben hangi yazar nerelidir ezbere bilmiyorum ki. Genel de bağış üzerine gelen kitaplar olduğu için çok fazla yeni kitap da olmuyor. Dijital bir katalogları var mı bilmiyorum bak. Velhasıl kelam yürütemedik.
Benim bildiğim kitaplar ülkelere göre dizilir: İngiliz, Amerikan, Alman, Rus diye diye. Hiç türe göre düzen görmedim. Belki Berkol Doğan Bilimkurgu Kütüphanesi sayılabilir ama o da özel kurum gibi bir şey.