Tesekkurler. Ne kadar surede tamamlanir bir tahmininiz var mi?
Bunun bandrolü uzun zaman önce alınmıştı. Sonunda basılıyor. Keşke Absolute versiyonunu bassalar.
Evet, 3 yıl önce alınmıştı.
https://www.jedbang.com/Supergirl-Dunya-HC-Mahmud-Asrar-Kapak.html
https://www.jedbang.com/Batman-Kara-Ayna-Ozel-Edisyon-Sert-Kapak-HC.html
Süpermen Dünya faciasından sonra bu seriden hiçbirşey almam açıkçası. Kimseyede önermem…
Ben de Joker Dünya ile bırakmıştım. Farklı hikayeler yer aldığı için hikayeler kısa kalmak zorunda kalmış o yüzden de beni içerik olarak tatmin etmemişti.
Batman dünya nasıldı? Alınmaya değer mi?
Bence değmez. İlla almak istiyorsanız da İngilizcesi daha ucuzdu.
Bence o da kötü. Ben belki Batman sadece böyledir deyip Joker Dünya da almıştım. Onun da aynı olduğunu görünce bırakmıştım seriyi.
Sizce Moon Knight (2014) üçlemesi için omnibus gelir mi? Daha önceki üçlemede yapılmıştı çünkü
Martian manhunterı da görsek keşke
Superman/ Wonder Woman da göremedik daha. Ya eli kulağında ya da baktılar YKY çıkarmakta geç kalıyor Arkabahçe startı verdi. Bakalım.
Sonsuz Buhran, Holmen kâğıda 750 TL etiket fiyatı çekmek nedir. Ya yanlış bilgi girildi ya da ben fazla yükseldim bu fiyata.. ![]()
![]()
Kimlik Buhranı da böyle. 680 TL idi.
