sağolun ya! Eğer beni dinlemek bu kadar zor ise
dinlemeyin. Ben zaten maskelerinizin altında kalan gerçek sizlere sesleniyorum, o maskelerle beni görmeniz, duymanız hele ki anlamanız mümkün değil.
Ama emin olun ben sizi anlıyorum. Ben sizin gibi kuralları kabul edip susmayı seçmek maskeler takmayı çok isterdim. Hem de bunun gerçek beni öldürdüğünü bildiğim halde çünkü yaşadığınız yer sadece bu şartlarda kabul göreceğiniz, gerçek beninizi kimseye göstermeye cesaret edemiyorsunuz en azından, o benim için bende ,kabul görsün başka kişiler bilirse dışlanırım diye hayal kırıklığına uğramaktan kaçıyorsunuz, ben de kaçıyorum ama aynı zamanda hem görülmek istiyorum hem de görülmenin vereceği hayal kırıklığından ölesiye korkuyorum. Ama maalesef bunlar artık benim için bir şey ifade etmiyor. Hayat o kadar tokat gibi gerçekleri yüzüme vurdu ki en fazla böyle kötü okunmaz akıl sağlığı yerinde değil dersiniz ,istediğiniz gibi düşünün ama asla benim hissettiğim yalnızlığı ve çaresizliği hissedemiyeceksiniz. Çünkü ,siz bile maskelerinize kendinizi inandırmışsınız. Zaten öyle olmasa bu kadar iyi oynayamazdınız
şimdi, söz sizde isterseniz maskeleriniz ile beni aşaglayın, isterseniz maskeleriniz ardında beni anlayın…