Harry Potter Dünyasının Merakla Beklenen Kitapları Yeniden Raflarda!


(Hakan Tunç) #1

Fantastik Canavarlar sitesinde tamamını okumak için: https://fantastikcanavarlar.com/haberler/harry-potter-dunyasinin-merakla-beklenen-kitaplari-yeniden-raflarda/

image

Ve hepimizin merakla beklediği o müjdeli haber nihayet geldi! Fantastik Canavarlar Nelerdir Nerede Bulunurlar, Çağlar Boyu Quidditch ve Ozan Beedle’ın Hikayeleri kitapları yeni tasarımlı baskıları ile Yapı Kredi Yayınları etiketiyle tekrar bizlerle! Harry Potter kitaplarını ne kadar seviyorsak, en az onlar kadar sevdiğimiz ama bir türlü yeni baskılarına kavuşamadığımız 3 kitap daha var. Bunlar, Fantastik… (DEVAMI…)


(AliCagan4235) #2

Harika alacağım :smiley: umarım bınlarında 2. basımda kadar felan yaparlar ve çok nadir bişey olur çünkü ben alıcam :joy:


#3

Çağlar Boyu Quidditch’in kapağını niye mavi yapmışlar :frowning: pek yakıştıramadım. Onun rengiyle Ozan Beedle’ın kapağının rengi yer değiştirmeliymiş sanki. İlk basımlarında öyleydi diye hatırlıyorum.


(AliCagan4235) #4

çok çok haklısın evet zaten eski basımlarda öyleydi ve birde çok çocuksu ya özellikle bu ejderhayı bile 10 yaşında çocuklar için tasarlanmış bir masal kitabı gibi


(AliCagan4235) #5

acaba bunlar diğer kitaplar gibi uzun süre satışda mı olacaklar yoksa bitecekmi diğer 3 kiatp gibi


(Ömer Etka) #6

ben aldım bile teşekkürler haber verdiğiniz için


(Hüseyin gök) #7

Kutulu versiyon çıkacak heralde ben onu bekleyecem :grin:


(Hüseyin gök) #8

Kitaplar İngiltere deki orijinal kitap baskılarına göre hazırlandı. İç tasarımı tamamen siyah beyaz bir yapıya sahip, kitaplar ciltli ve cilt kalitesi çok iyi. Kutulu versiyon olarak çıkma ihtimali çok yüksek ve onun fiyati daha uygun olur gibi
:grin:


(AliCagan4235) #9

ne zaman çıakr kutulusu tahmini boyutları da eski kitaplar gibi değilmi


(Hüseyin gök) #10

En fazla taş çatlasın 1-1,5 aya çıkar gibi. Kitabların boyutları ise 13x20standart roman boyutunda


(Doğan Can Urul) #11

Kutulu çıkmayacak arkadaşlar. YKY’ye sordum facebook üzerinden. Ayrı ayrı satışta olacakmış. @AliCagan4235 @Husey


(AliCagan4235) #12

o zaman alıyorum beklemeden reis


(Hüseyin gök) #13

Valla ben bekliyorum. Orada öyle diyebilirler ama yky ben biliyorsam kutulu versiyonunu çıkarır


(AliCagan4235) #14

kitaplar çok ince değilmi 100 sayfa felan onun için kutulu çıkacağını sanmam ya


(Hüseyin gök) #15

https://youtu.be/AoJNLhtvqqI. Bu videoda aynı basım çıkacak kitapları tanıtıyor. Bende buna bakım tahmin ediyorum


(AliCagan4235) #16

neyse ya ben yarın alacaktım ama beklemenin bi zararı olmaz biraz bekleyeyim zaten bi hikayesi de yok kitapların çok merak edilcek biraz beklerim


(Hüseyin gök) #17

idefik ve dr’de %68 indirim ve kargo üctersiz olarak 32 tl. Yeniden baskısı çıkan ve bitincede 250-500tlye sahaflar tarafından kakalanan bir kitap. Bence KAÇIRMAYIN


(AliCagan4235) #18

ne zaman biter ki bu ?


(Hüseyin gök) #19

Emin ol çok kısa sürede biter bu. Özel baskı ve Harry Potter hayranlarının sevdigi bir kitap. Etiket fiyatı 100tl bence %68 indirimli ve kargo üctersiz birdaha zor bulunur :joy:


(AliCagan4235) #20

Yarın’a yetişir mi ya ? :smiley: