Hayatın Sonu

görülmek mi istiyorsun

hayatta tutunacak hiç bir dalın kalmadı mı hayat seni en uç köşeye sıkıştırıp hala devam et mi diyor

anlaşılmıyor anlamıyor anlatamıyormusun hayat çok güzel ama senin hayatın kapkaranlık mı

o an sen insan olmuşsun demektir insanlığın en derin değerli anlamlı aşamasına gelmişsin demektir biliyorum değer anlam artık hiç bir şey ifade etmiyor senin için ama hayata küsmek için çok erken değil mi aslında değil inadına yaşamak gerekiyor başkaları için evet, çünkü kendi hayatın artık bir anlam ifade etmiyor zaten saygı görüp sevilebilseydik belkide bu halde olmazdık değil mi…

Hakan Günday okumanı öneririm. O da böyle ergence aforizmalar yazıyor. Onun dil bilgisi biraz daha yüksek, o kadar.

merhaba kitap okumayı çok severim özellikle de psikolojik romanları dostoyevski tarzında hayatın gerçeklerini buluyorum onlarda