İthaki Yayınları Soru Hattı


(Furkan çelik) #3123

yani siyah bastığı zamanda beyaz sevenleri üzüyor. o zaman ikisinide bassınlar. kaldı ki diğer tolkien kitapları hep beyazdı. şimdi tolkienin beyaz kitaplarından birkaçını alıp diğerlerini kalmadığı için siyah almak yanlış olur bence. ithakinin neden her kitaba ayrı kapak basma merakında olduğunu anlamıyorum. hobite neredeyse 5 tane ayrı kapak bastılar


#3124

Siyah iyidir… :wink:


(Hiçliğin bekçisi…) #3125

Bunları okuyunca dedim nasıl beyaz yok. Bende vardı sanki. Baktım varmış. Sonra dedim ki olsa olsa 50-60 tldir. Nadir kitaba girdim. 125 tl imiş. :smiley: Çıldırmışlar. Tolkien eserlerinin kapakları sürekli değişiyor. Bence bekleyin belki özel baskı filan gelir. Onu alırsınız.


(Furkan çelik) #3126

ben de tolkien beyaz olan 3 kitabı var silmarili alıcaktım bi zaten o da dediğiniz gibi ateş pahası. kapağa önem vermem normalde ama diğerleri beyazken bunun siyah olması kötü olur bir de silmariin beyaz baskısı gayet güzeldi. neyse sırf kapağı için kitap okuyan tikiler gibi oldum. nası olursa olsun


#3127

Bugün zebremo’da 5 Tolkien kitabını 225. Liraya sattılar


(Hiçliğin bekçisi…) #3128

Vallahi benimkilerin hepsi ayrı telden çalıyor. Bende düzen istiyorum ama ne yaparsak yapalım bir türlü olmuyor. Artı bunda yayınevine suç bulamam. Sonuçta zamanında basmışlar. Baskı bitmiş artık. O zaman almak gerekirdi. Alamadıysak da yapacak bir şey yoktur. Olanla yetineceğiz maalesef. Eğer hepsini beyaz basmadan değiştirselerdi yakınabilirdik belki.

@Ismail_Suna_Oran eğer alım gücünüz varsa 225 hiçbir şeydir fakat yoksa her şeydir. Yapacak bir şey yok. :slight_smile:


#3129

Sizin yaptığınız yoruma istinaden yapmıştım o yorumu :slight_smile:


(Hiçliğin bekçisi…) #3130

Ben de alanlar için yorumda bulundum zaten. :smiley:


#3131

Bende bekliyorum (kendi açımda) " oha fiyata öyle kitaplar mı alınır" falan diyeceksiniz :slight_smile: gayet sakin karşılayonca kendimde bir tuhaflık hissettim :joy:


(Hiçliğin bekçisi…) #3132

Ahahaha. Yok ya. Parası olan tanıdıklarım var. Eskiden şaşırırdım. Bir tişörte 230 tl, ne bileyim bir salataya 90 tl verdiklerini gördükçe normal gelmeye başladı. :joy:


#3133

Yeni baskı için bandrol alındı.


(Buğra Uğur Yap) #3134

Selam. İthaki modern ayraçlarında Alan Moore’un ismi var, umarım bu kitap Jerusalem’dir ve umarım 2 gün içinde yayınlarsınız. Teşekkürler.


#3135

Bu güzel haber için teşekkür ederim


#3136

Ama aslında hiç normal değil :grimacing:


(Hiçliğin bekçisi…) #3137

Bir muhabbet vardı tam hatırlamıyorum da. Birisi çok saçma bir şeye 700 lira veriyordu. Arkadaşı da neden böyle saçma bir şeye 700 lira verdin diye soruyordu. Cevap olarak “Alabilirdim, aldım.” diyordu. Biraz da böyle sanırım. Ayda 20 bin kazanıyorsanız 230 bir tişört için anormal görünmeyebilir ama ayda 3 bin kazanıyorsanız lüks kaçar.


#3138

Ben tekstil işi ile uğraşıyorum. Ham kumaşlar bize boyanmaya gelir .bunların içinde kaliteli kumaşlar vardır mesela bambu. Bu bambular ile en kolayından boxer yaparlar ve çok kalitelidir. Bunları yurt dışına ihraç ederler ve satış fiyatı 50 euro’dur(bunu biliyorum çünkü bizzat bunları yapan/satan arkadaşla konuştum).
Şimdi bu yukarda yazdıklarımdan çıkarmaya çalıştığın sonuca gelirsek bu boxserlerin ihracat fazlası kumaşları iç pazarda satılır ve fabrika içindekiler alır ya da yakın çevresi fiyatı 5 liradır. Gerisini sen düşün :grin:


#3139

Bambu pamuğunun rengi de oldukça beyazdır diğer pamuğa göre. Diğer pamuğun içindeki döküntü oranına göre çok az döküntü barındırıyor. Bu nedenle kaliteli kumaşlar için tercih ediliyor zaten. :slight_smile:


#3140

Silmarillion beyaz kapak sanki birkaç hafta önce Hepsiburada’da vardı. Bir bakın…

Şimdi baktım kalmamış. Vardı ama. Ben siyah kapak beklediğim için satın almamıştım.


(Recep Ertuğrul Peker) #3141

Merhaba Emre Bey öncelikle İthaki Yayın evinin çıkarmış olduğu serileri severek okuduğumu belirtmek isterim. Bunlardan bir tanesi olan Ejderha Mızrağı Serisi İkizlerin Savaşını okurken 354-355 358-359 362-363 366-367 370-371 374-375 378-379 382-383 numaralı sayfaların basımının olmadığını fark ettim. Normalde küçük basım hatalarını görmezden gelsem de 16 sayfanın yokluğu hikaye akışını bozacağını düşünüyorum. Eğer değişim konusunda yardımcı olabilirseniz size ve İthaki ekibine müteşekkir olacağım. Saygı ve sevgileriyle sizleri takip eden okurunuz.


(Burak Kuşcu) #3142

Yeni bahar arada kaynadı. Baskı yapılacaktı sanki.