Johnny Depp: "Rowling Benim Haksız Yere Suçlandığımı Biliyor"

Fantastik Canavarlar sitesinde tamamını okumak için: https://fantastikcanavarlar.com/haberler/johnny-depp-rowling-benim-haksiz-yere-suclandigimi-biliyor/

image

Johnny Depp Fantastik Canavarlar: Grindelwald’ın Suçları filmine alınması üzerine ortaya çıkan tartışmalarla ilgili sessizliğini bozdu. Depp uzun bir süre kabuğundan çıkmamıştı, bu durum da pek çok tartışmaya yol açmıştı. Eski eşi Amber Heard, Depp’i kendisine aile içi şiddet göstermekle suçlamış, bu iddia da Harry Potter hayranlarının pek hoşuna gitmemişti. Yapım ekibinin ve J.K. Rowling’in Depp’i… (DEVAMI…)

1 Beğeni

Ben, Johnny Depp’in açıklamasındaki, J.K. delili gördü, o yüzden de haksız yere suçlandığımı biliyor ve beni alenen savunmasının nedeni bu. Olayları hafife alan biri değil o. Gerçeği bilmeseydi beni savunmazdı. Durum gerçekten böyle.” sözünden sonra, yani Rowling gerçekleri biliyor sözünden sonra iki düşünce kafamı tırmaladı. Birisi, gerçekten bir ihtimal Depp acaba gerçekten suçsuz mu? Bu ihtimal gerçekten kafama yattı (belkide suçsuz olduğunu düşünmek istiyorum bilemiyorum) Fantastik Canavarlar: Grindelwald’ın Suçları filminin oyuncularına gelirsek, tartışmalar devam ederken onların ağzından Johnny Depp le çalışmak konusunda çıkan sözler hep iyi şeylerdi. Bir oyuncu Depp’in “nazik ve profesyonel” olduğunu söylerken bir diğeri çalışma sırasında Depp’in oynadığı karaktere kişisel dokunuşlarla doğaçlama yapabilme yeteneğine hayran kaldığını belirtmesi de aynı zamanda bu ihtimali arttıran bir etken. İkinci aklıma gelen şey ise Rowling tartışmaları yatıştırmak için mi Depp’e bunu söylettirdi bilemiyorum. Bu ihtimal de biraz uzak geliyor bana çünkü Rowling’in böyle bir şey yapacağını sanmıyorum çünkü kendisi pek bir korkusu olmayan bir kadın … Bilemiyorum her ne olursa olsun Grindelwald (Depp) gerçekten havalı aksini iddia etmessiniz herhalde :smiley:

3 Beğeni

Johnny depp bence bu konuda kesinlikle haklı. Birincisi amber heard ün avukatı boşanma davasından sonra 7 milyon dolara anlaşılıp herşey bittikten sonra çıkıp herhangi psikolojik ve fiziksel şiddet yoktur diye açıklama yaptı. İkincisi mahkeme belgeleri geçen ay ortaya çıktı ve belgelerde amber heard johnny deppe vurduğunu kabul etmiş. Üçüncüsü olay gecesi eve polis geliyo hiçbir şiddet izi yok, kanıt yok mahkemede johnny deppe çıkıp sen bu kadına şiddet uyguladın dememiş. amber heardü haklı da bulmamış . amber heard zaten eski sevgilisini dövüp tutuklanmış eşcinsel bir ablamız sonra birden johnny deppi görünce karşı cinse ilgi duymaya başlıyo (yada johnny deppin paralarını görünce) zaten depp den sonra bir elon musk macerası var, feminist kitle tepki gösterince ayrılıyo falan yani diyiceğim son zamanlarda medya johnny deppin üstünde ekmek yemeye çalışıyo olay bu ama zaten bu durumda yavaş yavaş yok oluyo çunkü ekmek azaldı artık. Johnny deppe zaten hicbir zaman o kadar da büyük bir tepki olmadı . hala adamın tonla hayranı var daha geçen sene hollywoodun en çok kazandıran 5 oyuncusundan biriydi . depp öyle kolay kolay bitmez medyada farkına vardı . kaldı ki bu iddalardan sonra bu adamın ne kadar eski sevgilisi varsa çıkıp bu adamın böyle bir adam olmadığını nazik, duygusal ve içine kapanık bir adam olduğunu söylediler hadi arkadaşlarını geçtim eski sevgilileri niye böyle şeyler söylesin.

5 Beğeni

Amber Heard siddet uyguladigini kabul etmis dava sirasinda. O haberi ‘gormediniz’ sanirim ya da o detayi eklemeye gerek duymadiniz. Ben Depp in harry potter evrenine girmesinden cok mutluyum. Yine her zamanki gibi sahane bir karakter ortaya cikaracagina suphem yok.

2 Beğeni

Banyo küvetinde titanik ne lan?? birde ciddi ciddi yazmışsınız bu adam hep böyle absürt espiriler yapıyo bunuda mı anlayamadınız ? Kaldıki leonardo dicaprio dan önce cameron deppe 4 kere falan gidiyo gel oyna şu rolü diye johnny depp en sonunda ben böyle filmlerde oynamam diyip o zamanlar o kadar da tanınmayan yakın arkadaşı leo yu öneriyo. buda burda gereksiz bir bilgi olarak kalsın.

1 Beğeni

Bir Jack sparrow hayranlığım olduğundan dolayı Deppi hiç bir zaman suçlu görmek istemedim açıkçası ve onun bu evrene girmesinden aşırı derecede mutluyum. Ve grindelwaldu gerçekten muhtesem bir şekilde canlandıracağına inanıyorum

1 Beğeni

Hahaha ya abi bu yazı yüzünden gittim amber heard e bir daha baktım kadın daha bu gün evli çocuklu bi modacıyla birlikte dans edip daha sonra yemek yerken görülmüş. Ya abi geç ya geç

1 Beğeni

Ben her zaman Rowling’in sözüne güvenirim zaten. Kimse mükemmel değil biliyoruz ama bu kadın bence mükemmele en yakın insanlardan. ‘‘Canım kadın dayağını yemiş parasını almış oturmuş boşverin artık’’ diyecek bir kadın değil. Gerçekten inanıyor olmalı suçsuzluğuna ve ben de ona güveniyorum.

4 Beğeni

Noktasına kadar haklısın.

3 Beğeni

Tamamen para tırtıklama amacıyla yapıldığı aşikar. Johnny Depp için çerez parası. Ahh ah Lori Allison ile ayrılmayacaktı ya yaş farkı vardı ama olsun.

1 Beğeni