Kitap Fırsat/Kampanya Alanı


(∆) #2429

%50 değil %50’ye varan indirime girmiş, çoğu Pegasus kitabı %35 indirimde D&R’de


(Ufuk) #2430

Ciltli baskıların tekrarını benim bildiğim yapıyorlardı yanlış duymuşsunuz. Hatta bazı ciltliler 10. Baskıyı yapacak. Zafen İlyada da 3. Baskı.


(fatih çetin) #2431

Şimdi içeriğe girince gördüm evet. %35 ve %50 arasında değişiyor bazı kitaplar. Tamamı değil yani. Ama Witcher serisi almak isteyen varsa 4 kitap kutulu set 87 tl.


#2432

Ben geçen sene içerisinde yayınevini arayıp görüşmüştüm. Oradaki yetkilinin bana aktardığı bilgi bu şekildeydi. Tekrar basıyorlar ise de sanırım çok uzun bir ara veriyorlar. Zira 2-3 yıldır takip ettiğim ciltli Dostoyevski’ler var birinci baskıdan sonra tekrar basılmayan.


(Ufuk) #2433

Aynen beklediğiniz kitabın basılması uzun sürebiliyor. İlyada gibi, Odysseia vardı elimde ilyada’yı bulamamıştım. Diğer basılacak ciltliler;

Amphitryon
Kumarbaz - Dostoyevski
Sefiller - V. Hugo
Diriliş - Tolstoy
Yunus Emre Bütün Şiirleri
Akıl ve Tutku - Jane Austen
Romeo ve Juliet


(Berkay) #2434

idefix indirim kodu olan var mı ?


(Ali Rıza) #2435

42C60CE7 İdefix 75 TL Üzeri 10 TL indirim kodu geçen hafta salı veya çarşamba gelmiş 1 hafta geçerliymiş Umarım işinize yarar.


#2436


(Hüseyin gök) #2437

100tlye 10tl indirim kodu veriyor. İşcep’e giriş yapıp kampanyalar bölümü tıklayarak kodu alabilirsiniz.


#2438

İş Bankası, Dostoyevski’nin Budala kitabını yeniden ciltli olarak bassa keşke. Kitap kalın, karton kapaklı olarak okumak zor olur.


(Emre ) #2439

İş bankası’nın ciltli kitaplarıyla karton kapakları arasında fiyat uçurumu var resmen.


#2440

İsteyene, kullanmayacağım ben.

3D2AD676


(Alper) #2441

Amazon


(Hüseyin gök) #2442

Valla iyi kötü kitap alıyoruz ama bazen 60-100 tlnin üstünde tek kitap aldığımızı düşününce birax kazıklanmış gibi kendimce hissediyorum. Durum çok vahim bence.


#2443

Normalde kitaba harcanan paraya acımam ama, bazen bana bile fazla geliyor.


#2444

http://zbm.co/9TN8CG
Alcatraz 5 kitap 65 lira


#2445

Salon yayınlarından Yunan Mitolojisi kitabı %50 indirime girmiş.

https://www.idefix.com/Kitap/Yunan-Mitolojisi-Rehber-Kitabi/Din-Mitoloji/Mitoloji-Efsane/urunno=0001782041001

Ek olarak yine Salon Yayınların çıkacak Maraton adlı bir kitap dikkatimi çekti. O da %42 indirime girmiş.

https://www.idefix.com/Kitap/Maraton-Bir-Savas-Bati-Medeniyeti-Nasil-Degistirdi/Arastirma-Tarih/Tarih/Dunya-Tarihi/urunno=0001788144001

Çevirileri falan nasıldır ki?

Ayrıca idefix zaten IDEFIX10 kodu ile 100 TL üzeri alışverişlerinize 10 TL indirim sağlıyor. Bide neden İş Bankasından 10 TL indirim fırsatı falan diyorlar ki? Kampanyalar birleşmiyorda :slightly_smiling_face:


(Ufuk) #2446

İdefix10 kodu sürekli geçerli değil sanırım. Belli dönemlerde aktif oluyor.Ama genede bankanın kampanyası komik en azından 30/15 yada 50/15 yapsa mantıklı olurdu.

15 TL indirim kuponu kazandınız. F906B132 150 TL ve üzeri alışverişlerinizde 10-31 Ocak 2019 tarihleri arasında geçerlidir.


(Tayyip) #2447


Hepsiburada kampanyası.


#2448

İdefixin fiyatları iyiymiş ama Salon yayınlarından tek kitap almak istiyorsanız kendi satış sitelerinden de alabilirsiniz kargo bedava olarak. Ama toplu alım yapacaksanız İdefix indirim koduyla daha uyguna gelebilir.

Bu arada Yunan Mitolojisi kitabını bende düşünmüştüm. Elinde olan veya alacak arkadaşlar inceleme yaparsa sevinirim.

Yunan Mitolojisi (Ciltli) %50 indirim

ÖfkelidoğanEmpirium Üçlemesi 1. Kitap %40 indirim

Maraton %40 indirim