Yeni bir Yıl, Yeni bir Yazar, Yeni bir Heyecan…
Evet eşim katıldı teşekkürler
Uzun zamandir katilmak istiyordu. Kendisi yabanci olduğu için cesaret edemiyordu. Son dönemde turkçeyi geliştirdi birhayli. Bu sebeple bizde “hadi”dedik -ki artik bende forumda ve kitap dünyasındaki gelismeleri evde tekrarlamıyayım değil mi? ![]()
İnşallah biraz daha büyüsün illaki. (Şimdi annesi ile rekabetten bende bende diyor yanimda:smiley:
)
Bildiğim kadarıyla @Lalo Hanım da yabancı. Ayrıca bir ara forumda çokça Azerbaycanlı kardeşimiz de vardı. Sorun yaşayacağını sanmıyorum, yaşarsa da forumca destek oluruz. ![]()
Evet, aynen. Başlarda sözleri yanlış yazarım diye çok utanıyordum, o sıkıntı oluyor. Sonra insan alışıyor, utanmıyor. ![]()
Seriye silbaştan başladım. Ayda 2-3 kitap okumayı hedefliyorum dedim kendime ama ilk kitabı tek oturumda bitirecek gibiyim ![]()
Yılın ilk kitabı diye farklı bir beklentim mi vardı bilmiyorum ama 2 bölüm okudum ve çok sıkıcı geldi
Umarım devamı da öyle değildir..
Hera okuma kulübümüzün ocak ayı kitabına başladım. İlk kez katıldığım bir kitap kulübünün ilk kitabını okuyorum: “Kefaret - Eliza Clark”
#bizimbüyükchallengeimiz madde-10: Hiç okumadığınız bir yazarın bir kitabı ![]()
Yılbaşı akşamı kayınvalidemi ani bir şekilde kaybettik. Dağıldık. İyi olmaya çalışıyoruz. Dün tekrar okumaya başladım, kafamı ancak böyle dağıtabiliyorum. Akşam biraz giriş yaptım; edebi anlamda zayıf olduğu için doğru bir zamanda okumaya başlamışım bence. Merak ettiriyor ve sürükleyici bir atmosferi var. Çağımızın insanını ve sorunlarını ele aldığı için hoşuma gitti. Yüzeysel olması çok iyi oldu. Başka bir zaman başlasaydım pişman olabilirdim, bilmiyorum.
18 adet gönderi şu konuya taşındı: Taziye Mesajları















