Okuyorum (Görsel Başlık)

Yeni bir Yıl, Yeni bir Yazar, Yeni bir Heyecan…

16 Beğeni

Evet eşim katıldı teşekkürler :blush: Uzun zamandir katilmak istiyordu. Kendisi yabanci olduğu için cesaret edemiyordu. Son dönemde turkçeyi geliştirdi birhayli. Bu sebeple bizde “hadi”dedik -ki artik bende forumda ve kitap dünyasındaki gelismeleri evde tekrarlamıyayım değil mi? :joy:

İnşallah biraz daha büyüsün illaki. (Şimdi annesi ile rekabetten bende bende diyor yanimda​:smiley::smiley:)

10 Beğeni

Bildiğim kadarıyla @Lalo Hanım da yabancı. Ayrıca bir ara forumda çokça Azerbaycanlı kardeşimiz de vardı. Sorun yaşayacağını sanmıyorum, yaşarsa da forumca destek oluruz. :heart:

7 Beğeni

2026 Başlıyoruz.

31 Beğeni

Freida ablamızdan devam :smiley:

24 Beğeni

Evet, aynen. Başlarda sözleri yanlış yazarım diye çok utanıyordum, o sıkıntı oluyor. Sonra insan alışıyor, utanmıyor. :rofl:

5 Beğeni


Tekrardan Sai King okuma zamanım geldi. Uzun zaman oldu okumayalı.

27 Beğeni

Seriye silbaştan başladım. Ayda 2-3 kitap okumayı hedefliyorum dedim kendime ama ilk kitabı tek oturumda bitirecek gibiyim :grinning_face:

20 Beğeni

21 Beğeni

25 Beğeni

19 Beğeni

29 Beğeni

17 Beğeni

Yeni yılın ilk kitabıyla; ilk iki öyküsüyle şimdilik orta şeker ilerliyor..

33 Beğeni

24 Beğeni

Yılın ilk kitabı diye farklı bir beklentim mi vardı bilmiyorum ama 2 bölüm okudum ve çok sıkıcı geldi :smiling_face_with_tear: Umarım devamı da öyle değildir..

22 Beğeni

Hera okuma kulübümüzün ocak ayı kitabına başladım. İlk kez katıldığım bir kitap kulübünün ilk kitabını okuyorum: “Kefaret - Eliza Clark”

#bizimbüyükchallengeimiz madde-10: Hiç okumadığınız bir yazarın bir kitabı :open_book:

Yılbaşı akşamı kayınvalidemi ani bir şekilde kaybettik. Dağıldık. İyi olmaya çalışıyoruz. Dün tekrar okumaya başladım, kafamı ancak böyle dağıtabiliyorum. Akşam biraz giriş yaptım; edebi anlamda zayıf olduğu için doğru bir zamanda okumaya başlamışım bence. Merak ettiriyor ve sürükleyici bir atmosferi var. Çağımızın insanını ve sorunlarını ele aldığı için hoşuma gitti. Yüzeysel olması çok iyi oldu. Başka bir zaman başlasaydım pişman olabilirdim, bilmiyorum.

27 Beğeni

18 adet gönderi şu konuya taşındı: Taziye Mesajları


Şimdilik son kitap. Çok tatlış bir seriydi. :smiling_face_with_three_hearts:

19 Beğeni

Wind and Truth - Brandon Sanderbot.

23 Beğeni