Okuyorum (Görsel Başlık)

27 Beğeni

Yıllar sonra gelen cesaret.

31 Beğeni

22 Beğeni

Bu sene okuduğum en iyi kitap oldu diyebilirim. İyi okumalar.

4 Beğeni

Çok teşekkür ederim. Ben de ilk gün 100 sayfayı devirmişim. Korktuğum gibi çıkmadı, kitap akıp gidecek gibi duruyor.

3 Beğeni

19 Beğeni

Bitince 2-3 cümle ile yorumunu beklerim üstat.

2 Beğeni

Diğer kitaplarında olduğu gibi, klasik “ters köşe” lerle seyreden bir kitap. Spoiler vermeden yazmak biraz zor olacak gibi. Fazla beklentiye girmeden okunursa kafa yormayan, rahat okunan “sabun köpüğü” kitaplardan. İki akşamda bitirdim, ama 1 sene sonra konusu aklımda ne kadar kalır, şüpheliyim :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Beğeni

Teşekkürler üstat. Olayı bu kadının biraz. Dizi izler gibi okunan kitaplar.

2 Beğeni

Yılı iki türk klasik kitabıyla tamamlayacağım. Son yıllarda en az okuduğum yıllardan biri oldu. Umarım yeni yılda daha çok kitap okuma zamanı bulabildiğimiz, keyifsiz ve tatsız olayların olmadığı sağlıklı bir yıl olur. Herkese şimdiden mutlu ve iyi yıllar dilerim. :books::christmas_tree::fireworks:

22 Beğeni

Keşke daha uzun olsaymış. Ziyi Gao ablamızın çizimlerine hayran kaldım. O kadar sıcak bir atmosfere sahipler ki. Nedense kitaba dönüşmüş başka bir işte yer almamış kendisi. Umarım daha çok görürüz eserlerini.

23 Beğeni

Merhabalar. Yeni yılın ilk kitabına başlıyorum: Kış Yolculuğu - Selçuk Baran :white_heart::snowflake:

Yazarı ve kitaplarını çok seviyorum; ikimiz de mart doğumluyuz bu arada. :face_holding_back_tears: Açılışı hem Türk edebiyatından hem de kadın bir yazardan yapmak istedim. Şimdiden keyfim yerine geldi bile. Sıcacık kahvemi ve güzel defterimi de aldım yanıma. Bu defter artık “okuma defterim”. Okuduktan sonra değil, okuma sırasında yazacağım şeyler için…:writing_hand:t2: Okuma yolcuğumdayken beni etkileyen, benliğime ve yüreğime dokunan anlarla doldururum umarım.
Herkese mutlu, sağlıklı, huzur dolu ve güzel kitaplarla dolu bir yıl dilerim, yeni yılınız kutlu olsun. :partying_face::snowflake::white_heart:

22 Beğeni

Daha 2025 yılındayız, bu sayılmaz :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 Beğeni

Bir aydır okuduğum Finnegan Uyanması’nı bitirdim. Kar yağmadı ve aşırı kasvetli, yağmurlu, soğuk bir güne uyandım. Uyanma nedenim sabahın köründe üst kattakilerin kavgası. :woman_facepalming:t3: Halsiz hissediyorum. İnşallah hasta olmam. Daha saymak istemiyorum. :sob: Yeni yıla girdim ben, güle güle :partying_face:

5 Beğeni

Bence sayılır. :slight_smile:

5-10 gündür okuyorum daha bir o kadar daha sürer gibi ama bunlarda benim yeni yılın ilk kitapları . :slight_smile:

20 Beğeni

İlya Ehrenburg dönemi çok güzel romanlaştırarak anlatmış ve haklı olarak nazileri şeytanlaştırmış ama özellikle Dipten Gelen Dalga’da müthiş bir sovyet propagandası vardı. Mesela, Almanya’ya giren sovyet askerleri adeta birer melek Ehrenburg’a göre. Onun dışında çok keyif alarak okuduğum roman serisiydi. Keyifli okumalar.

2 Beğeni


Herkese mutlu yıllar. :partying_face: Yeni yıl güzellikler getirsin. Senenin ilk kitabı. Bayadır okumak istiyordum.

28 Beğeni

Yılın ilk karı ve ilk kitabı :snowman:

29 Beğeni

26 Beğeni

@yates232 Hocam eşin mi katıldı foruma yoksa hesabın şifresini mi kaybetin? :slight_smile:

Edit: Rıhtım Kamarası’ndaki yorumu şimdi gördüm. Hoş geldi eşin, darısı ufaklığa. :slight_smile:

7 Beğeni