Günün 32 saati uyuyangiller.
…
Konu dışı olacak ama bu sandalye renginin adını soracaktım. Yeşil’in en sevdiğim tonu ama bir adı varsa, bilgilendirirseniz sevinirim.
Eğer ‘haki’ cevabı gelirse "‘benim de’ diyeceğim
Bence değil, google’a baktım hiç benzemiyor haki rengine ![]()
Olsun bu benim, favori rengim hakidir gerçeğini değiştirmez.
Kusura bakmayın bir süredir giremiyorum foruma, şimdi gördüm. Su yeşili olması lazım, 8 sene önce aldık evlenirken net hatırlamıyorum ![]()
Çok güzel bir renk ![]()
Tanrı’nın başyapıtı bu kediler …
Selam herkese. Çocukluğumdan beri kedi dostum olsun istemişimdir ama alerjim olduğu için hiçbir zaman mümkün olmadı. Ta ki bu arkadaş gelip beni sahiplenene kadar. ![]()
Şu an kulağımın dibinde horlama mı mırlama mı anlamadığım gürültülü bir şekilde uyuyor. Dışarıda çok kediye denk geliyor ve çoğunu seviyor/besliyorum, sonra onlar yoluna ben yoluma. Bu arkadaş hem yavru hem aç hem de kucağımı ikamet edinince mecbur aldım eve getirdim ama ilginç bir şekilde alerjilerimi tetiklemedi. Veteriner bombay cinsi olduğunu ve hipoalerjenik olabileceğini söyledi. Taşıma kabı yok ama nereye gitsem arabayı sürerken kucağımda uyuyor. Tasmayı da garipmesemedi ve gezmeye de gittik.
Hayatımda hiç böyle bir kediye denk gelmemiştim açıkçası. Tam bir temas bağımlısı, uyurken bile muhakkak temas etmek istiyor. 7/24 mırlıyor. Kendi kendine oyun oynuyor. Eve getirdiğimde kumunu birkaç kez göstermem işini halletmesi için yeterli oldu. İsmini Gece koydum ama alerji ve 8 yaşındaki sultan papağanımız Lupin’den dolayı malesef yeri garantilenmiş değil. Aklınızın bir köşesinde dursun. ![]()
4. fotoğrafta meraklı gözlerle Lupin’i izliyor. Hiç temas etmediler henüz, veteriner yavru olduğu için kuşa alışır dese de ayrı tutuyorum. Durum vaziyet böyle arkadaşlar bir sokak kedisi tarafından ablukaya alınmak suretiyle sahiplenildim. ![]()
Hayırlı olsun. Demek köle olarak seni seçmiş. ![]()
Kedi guruldaması bu. Çok mutlu olduklarında bu sesi çıkartırlar. Hatta o sırada boğazına dokunursan orada bir titreşim de hissedebilirsin.
Allerjiler zamanla değişiyor, yenileri gelebiliyor ya da eskileri sonlanabiliyor. Belki de artık kedi allerjin yoktur. ![]()
Bu çok tehlikeli. Aşağı inip fren veya gaz pedalının altına kaçıp, orada sıkışabilir. Kendi canını da senin canını da riske atabilir. Bu konuda dikkatli olmalısın.
Sana verebileceğim birkaç tavsiye:
Şimdilik bu kadar. Mutluluklar ikinize de. ![]()
Kedi dağıtım sistemi doğru işlemiş gibi
Tasmaya ses etmemesi ve arabada sorun çıkarmaması da çok güzel artılar. Alerji de İsos hocamın dediği gibi biraz şans meselesi, bende ilk kedimizi sahiplendikten 10 yıl sonra gelişti. Şimdilik şehir dışında yaşadığım için gelgit yaptıkça idare ediyorum. Ama araştırdığım kadarıyla hava temizleyici, alerjiyi çok azaltan kedi mamaları ve hatta alerji aşıları bile bu soruna çözüm olabilirmiş. O yüzden umarım bu tatlı minik ömürlük yuvasına kavuşmuştur ![]()