Rüzgar ve Hakikat - Fırtınaışığı Arşivi 5. Kitap Okuma Etkinliği

İlk iki kitabın mükemmel, üçüncü kitabın belli kısımları olmasa daha da iyi olduğunu düşünüyorum. Kalanı ise yaani işte. Ortalama 9.3’lük bir seri bana göre. Olağanüstü mü tartışılır, ama kötü değil bence, türün gayet iyi bir örneği.

4 Beğeni

En son @Pyrewrath e şöyle yazmıştım 4. kitabın etkinliğinde, görüşüm hala aynı ama bakalım 5’i okuduktan sonra değişir mi :grinning_face_with_smiling_eyes: .

Spoiler çekincen yoksa 3 ve 4 ün etkinlik başlıkları biraz daha iyi fikir verebilir.

5 Beğeni

Okuyacak arkadaşlardan ricam, çeviri kalitesini anlayabileceğinizi düşünüyorsanız okudukça yazabilir misiniz? Baştan okumak istemiyorum, buradakilere güveniyorum.

1 Beğeni