Sinema Dünyası



2 Beğeni

2 Beğeni

Bir tv dizisi bile antik yunan kıyafetlerini daha iyi yaparken yüksek bütçeli hollywood filmi neden 1200ler Britanyasından fırlamış kostümleri seçer asla anlamıyorum. Bu fragmanın yanında 2012 yapımı Titanların Öfkesi daha iyi duruyor.

3 Beğeni

Filmin ilk görseli düştüğünde savaş başlıklarında tüy de vardı diye hatırlıyorum sonradan çıkardılar. Bu bile kıyafet seçiminde ne yaptıklarını gösteriyor. Film çıkışını yapsın da görelim.

2 Beğeni

Normalde miğferleri böyle olması lazım ama Antik Roma miğferlerine benzemiş miğferler.

2 Beğeni

4 Beğeni



4 Beğeni

https://x.com/DiscussingFilm/status/2005969096798790043

1 Beğeni

3 Beğeni

İthaki’ye iş çıktı hadi yine.

2 Beğeni
2 Beğeni

2 Beğeni

5 Beğeni
5 Beğeni

8 Beğeni

@Srbs sizi mutlu edecek bir haber üstad :blush: :down_arrow:

5 Beğeni
  1. kitap için çıkan filmin hem puanı iyi hem de gişede uçmuş. O sebeple 2. film için tereddüt etmemişlerdir. Ancak 3. filmi çekmesinler, çünkü onun kitabı kötü.
3 Beğeni

İlk filmi izledim üstad fena değildi. Gişesi 200M doları geçecek gibi gözüküyor. 2. film onayını alması normal. 3. filmi de muhtemelen üçleme diye tamamlayabilirler.

3 Beğeni

Sen beğendiysen ben de izleyeyim o zaman üstat.

1 Beğeni

Vasat film üstad. İzleyip geç dedikleri türden.Twiste sırtını yaslamışlar sadece. Sen kitabı okuduğun için daha hakimsindir. İzlemek istersen beklentini düşür. 5 üzerinden 2.5 yıldız verdim.

4 Beğeni