Bir tv dizisi bile antik yunan kıyafetlerini daha iyi yaparken yüksek bütçeli hollywood filmi neden 1200ler Britanyasından fırlamış kostümleri seçer asla anlamıyorum. Bu fragmanın yanında 2012 yapımı Titanların Öfkesi daha iyi duruyor.
Filmin ilk görseli düştüğünde savaş başlıklarında tüy de vardı diye hatırlıyorum sonradan çıkardılar. Bu bile kıyafet seçiminde ne yaptıklarını gösteriyor. Film çıkışını yapsın da görelim.
Normalde miğferleri böyle olması lazım ama Antik Roma miğferlerine benzemiş miğferler.
- kitap için çıkan filmin hem puanı iyi hem de gişede uçmuş. O sebeple 2. film için tereddüt etmemişlerdir. Ancak 3. filmi çekmesinler, çünkü onun kitabı kötü.
İlk filmi izledim üstad fena değildi. Gişesi 200M doları geçecek gibi gözüküyor. 2. film onayını alması normal. 3. filmi de muhtemelen üçleme diye tamamlayabilirler.
Sen beğendiysen ben de izleyeyim o zaman üstat.
Vasat film üstad. İzleyip geç dedikleri türden.Twiste sırtını yaslamışlar sadece. Sen kitabı okuduğun için daha hakimsindir. İzlemek istersen beklentini düşür. 5 üzerinden 2.5 yıldız verdim.




