Eğlenceli olmuş ![]()
Almanya bu sene bir şey başaramaz. Afrika ve Güney Amerikadan çok ümitli değilim. İsviçre ve Avusturya’dan süpriz bekliyorum. Bu ikisi en az çeyrek final görür. Kaybedenler kulübü İngiltere yine çeyrek final ve üstünü görebilir ama kupa nasip olmaz yine. Hırvatistan ise bence eskisi kadar güçlü değil. Uzun lafın kısası İspanya’ya kupayı verip gidelim biz.
Benim şampiyonluk için tahminim Brezilya
Gol kralı adayım Vini Jr
Milli takımımızdan sonra desteklediğim takımlar Senegal ve Demokratik Kongo
Eskiden “Bitirme hoca bitirmee!” deniyordu çünkü geride oluyorduk genelde. Gelişme var en azından
Herhangi bir turda Arjantin - Portekiz bekliyorum. Messi ve Ronaldo sahada son kez karşılaşacaklar muhtemelen
Buna bir de top orta sahadayken spikerin sanki penaltı kullanacakmışız gibi heyecanlanmasını da eklersek ne durumda olduğumuz daha da belli olur. Forvetsiz oyun fikrinde daha da ısrar ederse Nutella Montella vay halimize. 1-0 olsun bizim olsun görüşü artık iyice gıcık oldu. İnsanlar iyi ve heyecanlı bir skor istiyor.
Önceki hocalardan iyi olduğu kesin ama daha iyisini bulabilirdik tabii ki. Kaliteli forvet yokken hocanın taktiksel olarak çözüm bulması daha değerli bence. Kadrolarımız geçmişte de iyi oldu ama taktik konusunda hep zayıf kaldık
Ben mi yanlış biliyorum diye tekrar kontrol ettim. Galibiyet yüzdesinde ve gol ortalamasında tarihin en iyi milli takım hocasıymış. 12 gol yediğimiz 2 maçı çıkarırsak (niye çıkaralım derseniz haklısınız tabii) savunma ortalamasında da tarihin en iyisi
Bilemem artık.
Ama hocanın futbolu beni hiç heyecanlandırmıyor. Neyse ki yetenekli gençlerimiz var da biraz tad alabiliyoruz.
Benim açımdan en trajik Dünya Kupası olacak. Brezilya’nın başında bir İtalyan var. Fıkra bu kadar.
Jogo bonito da, futebol-arte de yeryüzünden çekileli çok oldu. Ama bağımlılık işte, ne yapalım, kedere boğularak seyredeceğiz.
94 Usa’i neredeyse hiç hatırlamasam da 98 Fransa futbol aşkımı pekiştirip içimize işleyen kupaydı. O tarihten sonra her kupayı aşırı detaylı takip eden biri olarak 2026 sanırım en heveslenmediğim turnuva olacak. Artık futbol sevgisinin kalmamasından mıdır, futbolun hem ülkemizde hem dünyada geldiği noktadan mıdır bilemiyorum ama bu turnuva benden pas
.
Akşam insani saatlerde güzel maç denk gelirse birkaç tane izlerim, bir de bizim milli maçları izlerim. Kalanın özetleri bile izlemem muhtemelen.
Meksika’nın golüyle siftahı yaptık ![]()
Ben de ilk bahsimi Meksika handikapa yaptım. ![]()
Afrikalılar 2 kırmızı kartla hatırlanacak bir ilk maç performansı gösterdi :d
İlk maç için şöyle ufak bir yorum yapayım; Meksika kalburüstü yetenekli oyuncularıyla skor yaptı ve kazandı. Güney Afrika’da yetenekli oyuncu olmayınca bir şey üretemediler. Defanstaki hatalarından ders çıkarmalılar. İlerde ise hızlı pas yerine daha dengeli paslar atmalılar. Hakem yönetimini çok beğendim. 5 saniye kuralı da çok iyi olmuş. Bataklığa saplanmış futbolu tekrar ayağa kaldırmak gerek.
Kore Çekya özetini izledim şimdi. BJK’liler mutludur :d
O kadar canım ülke varken trump dönemindeki amerika’yı seçen fifa yönetimini ayrı, sevmediği yada hakir gördüğü devletlerin takımlarına çifte standart uygulayan amerikan hükümetini ayrı protesto ettiğimden dolayı izlemiyorum.Özetlerine bile bakmıyorum,skor bile ilgilendirmiyor o derece.
Saat farkını geçtim,adamlarda futbol kültürü bile pek yok.Futbol zaten bataklığa düşmüştü bence üzerine birde ağırlık attılar.
dün Belçika ya zorluk çıkardılar arama sırasında, Başarılı bir hakemi (sanırım Afrikalı) direk sınır dışı ettiler.israil/iran konusuna hiç deyinmiyorum.
Her ne kadar ABD’de oynanmasına gıcık olsam da seçilen ülke Trump başkan olmadan seçildi diye biliyorum. 5-6 sene önceden belli oluyor ülke.
Bir önceki dönemiymiş onu kaçırdık o zaman şimdiki gibi tam deli değildi ![]()
ABD Paraguay maçının özetini şimdi bitirdim. Baya iyi oynamış ABD. 4’den fazla da atarlarmış. Bizim yarınki maçtan 3 puan çıkarmamız hayati olacak gibi.
ABD Paraguay maçına kadar geneli dengeli gitti maçların. Bakalım sonrası neler olacak.
