2026 FIFA Dünya Kupası | Ana Konu & Tartışma Alanı

Eğlenceli olmuş :slightly_smiling_face:

Almanya bu sene bir şey başaramaz. Afrika ve Güney Amerikadan çok ümitli değilim. İsviçre ve Avusturya’dan süpriz bekliyorum. Bu ikisi en az çeyrek final görür. Kaybedenler kulübü İngiltere yine çeyrek final ve üstünü görebilir ama kupa nasip olmaz yine. Hırvatistan ise bence eskisi kadar güçlü değil. Uzun lafın kısası İspanya’ya kupayı verip gidelim biz.

1 Beğeni

Benim şampiyonluk için tahminim Brezilya
Gol kralı adayım Vini Jr

Milli takımımızdan sonra desteklediğim takımlar Senegal ve Demokratik Kongo

1 Beğeni

Eskiden “Bitirme hoca bitirmee!” deniyordu çünkü geride oluyorduk genelde. Gelişme var en azından

Herhangi bir turda Arjantin - Portekiz bekliyorum. Messi ve Ronaldo sahada son kez karşılaşacaklar muhtemelen

2 Beğeni

Buna bir de top orta sahadayken spikerin sanki penaltı kullanacakmışız gibi heyecanlanmasını da eklersek ne durumda olduğumuz daha da belli olur. Forvetsiz oyun fikrinde daha da ısrar ederse Nutella Montella vay halimize. 1-0 olsun bizim olsun görüşü artık iyice gıcık oldu. İnsanlar iyi ve heyecanlı bir skor istiyor.

3 Beğeni

Önceki hocalardan iyi olduğu kesin ama daha iyisini bulabilirdik tabii ki. Kaliteli forvet yokken hocanın taktiksel olarak çözüm bulması daha değerli bence. Kadrolarımız geçmişte de iyi oldu ama taktik konusunda hep zayıf kaldık

Ben mi yanlış biliyorum diye tekrar kontrol ettim. Galibiyet yüzdesinde ve gol ortalamasında tarihin en iyi milli takım hocasıymış. 12 gol yediğimiz 2 maçı çıkarırsak (niye çıkaralım derseniz haklısınız tabii) savunma ortalamasında da tarihin en iyisi

2 Beğeni

Bilemem artık. :slight_smile: Ama hocanın futbolu beni hiç heyecanlandırmıyor. Neyse ki yetenekli gençlerimiz var da biraz tad alabiliyoruz.

Benim açımdan en trajik Dünya Kupası olacak. Brezilya’nın başında bir İtalyan var. Fıkra bu kadar.

Jogo bonito da, futebol-arte de yeryüzünden çekileli çok oldu. Ama bağımlılık işte, ne yapalım, kedere boğularak seyredeceğiz.

94 Usa’i neredeyse hiç hatırlamasam da 98 Fransa futbol aşkımı pekiştirip içimize işleyen kupaydı. O tarihten sonra her kupayı aşırı detaylı takip eden biri olarak 2026 sanırım en heveslenmediğim turnuva olacak. Artık futbol sevgisinin kalmamasından mıdır, futbolun hem ülkemizde hem dünyada geldiği noktadan mıdır bilemiyorum ama bu turnuva benden pas :grinning_face_with_smiling_eyes: .

Akşam insani saatlerde güzel maç denk gelirse birkaç tane izlerim, bir de bizim milli maçları izlerim. Kalanın özetleri bile izlemem muhtemelen.

1 Beğeni