2026 FIFA Dünya Kupası | Ana Konu & Tartışma Alanı

Pek turnuva moduna giremedim. Genelde grup maçları sıkıcı oluyor umarım ilerleyen maçlarla ibre değişir.

1 Beğeni

Gruplardan sonra turnuva benim için kısmen bitebilir maçlar ters saatte :d

  • Son 32 turu

    • 28 HAZ, 22:00 TSİ

(Los Angeles Stadyumu)

  • 29 HAZ, 20:00 TSİ

(Houston Stadyumu)

  • 29 HAZ, 23:30 TSİ

(Boston Stadyumu)

  • 30 HAZ, 04:00 TSİ

(Monterrey Stadyumu)

  • 30 HAZ, 20:00 TSİ

(Dallas Stadyumu)

  • 01 TEM, 00:00 TSİ

(New York New Jersey Stadyumu)

  • 01 TEM, 04:00 TSİ

(Mexico City Stadyumu)

  • 01 TEM, 19:00 TSİ

(Atlanta Stadyumu)

  • 01 TEM, 23:00 TSİ

(Seattle Stadyumu)

  • 02 TEM, 03:00 TSİ

(San Francisco Bay Stadyumu)

  • 02 TEM, 22:00 TSİ

(Los Angeles Stadyumu)

  • 03 TEM, 02:00 TSİ

(Toronto Stadyumu)

  • 03 TEM, 06:00 TSİ

(BC Place Vancouver)

  • 03 TEM, 21:00 TSİ

(Dallas Stadyumu)

  • 04 TEM, 01:00 TSİ

(Miami Stadyumu)

  • 04 TEM, 04:30 TSİ

(Kansas City Stadyumu)

  • Son 16 turu

    • 04 TEM, 20:00 TSİ

(Houston Stadyumu)

  • 05 TEM, 00:00 TSİ

(Philadelphia Stadyumu)

  • 05 TEM, 22:00 TSİ

(New York New Jersey Stadyumu)

  • 06 TEM, 03:00 TSİ

(Mexico City Stadyumu)

  • 06 TEM, 22:00 TSİ

(Dallas Stadyumu)

  • 07 TEM, 03:00 TSİ

(Seattle Stadyumu)

  • 07 TEM, 19:00 TSİ

(Atlanta Stadyumu)

  • 07 TEM, 23:00 TSİ

(BC Place Vancouver)

  • Çeyrek Final

    • 09 TEM, 23:00 TSİ

(Boston Stadyumu)

  • 10 TEM, 22:00 TSİ

(Los Angeles Stadyumu)

  • 12 TEM, 00:00 TSİ

(Miami Stadyumu)

  • 12 TEM, 04:00 TSİ

(Kansas City Stadyumu)

  • Yarı Final

    • 14 TEM, 22:00 TSİ

(Dallas Stadyumu)

  • 15 TEM, 22:00 TSİ

(Atlanta Stadyumu)

  • Üçüncülük Maçı

    • 19 TEM, 00:00 TSİ

(Miami Stadyumu)

  • Final

    • 19 TEM, 22:00 TSİ

(New York New Jersey Stadyumu)

1 Beğeni

Sırf bu şarkı için, Bosna’nın şampiyon olmasını istiyorum.

3 Beğeni

Henüz agalar sahneye çıkmadı ondandır. Bu bağlamda bu gece ki Brazilya - Fas maçı bu turnuvanın bence ilk maçı olacak.

1 Beğeni

Ehh sahne sırası bu sabah bizde, başlıyoruz…

1 Beğeni


Hadi bakalım…

2 Beğeni

Montella hocam kapanan savunmaları az aç la…

2 Beğeni

Sürekli kanat oyunu ve orta ile yenemeyiz. Ortaya kafa vuracak uzun bir oyuncumuz yok akan oyunda. Nutella Montella bildiğini yapmaya devam ediyor.

2 Beğeni

Mactan önce güzelleme yapıyorlardı çok iyi analiz yaptik ezberledik vs diye. Görünen o ki youtube kanalı “hastalık futbol” kanalı kadar yapılmamış. Adamlar ne dediyse şuan oluyor ama Montella o kadar bile yapmamış. Dev gibi defanslara ufacık Kerem’i koymuş birde orta atıyorlar adama doğru.

Kapanan Avusturya ya fizikli Barış kanat değil merkez olur. Kenan sakat değilse kapanacak takıma kilidi açmak için oynamalıydı. Defansta yine iki hızlı adama karşı yavaş Merih’i koymak tam bir akıl tutulması. Ferdi ve Barış ikilisi çok durağan. Bir ara Apo nun bunlara bağırdiği mikrofonlara bile geldi.

Sonuç olarak Avustralya nin istediğini Montella onlara ilk yarı itibari ile verdi ve sonuç şimdilik ortada. İnşallah oyunu okumuş ve gerekli değişiklikleri yapar.

Son olarak 24 yıldır ilk defa geldiğimiz bir turnuvada futbolcuların bu kadar motivasyonsuz ve isteksiz olmaya hakkı yok!

1 Beğeni

Kopenhag-GS vibes ağır şekilde.

4 Beğeni

5 Beğeni

Bu kadar kötü bir milli takım hiç beklemiyordum. Umarım silkeleniriz.

1 Beğeni

Şarkı güzel ne de olsa anamgillerin takımı. Bu arada bizimkilerde bir an önce silkenenip kendilerine gelmeliler.

2 Beğeni

Çok da bir şey demek gelmiyor insanın içinden,Kerem’e Barış’a bile bir şey dememek gerek hocaya yazar.

istatistiklere bakan bu maç nasıl böyle biti demiştir.

2002 de de böyle başlamıştık, devamını getirdik. Bu kez de öyle olmasını umuyorum.

2 Beğeni

#PlanaSadıkKal

Montella hocama güvenin beyler, kalan iki maçı çözüp Sirkiye’yi son 8’e atacak bir şekilde…

3 Beğeni

Ne bu takıma ne de Montella’ya bu kadar lakayıtlık zerre yakışmadı. Kazandığı tüm kredinin %50sini bu sabah sahaya bıraktı. Rakibe hiç çalışılmamış, oyuncularının profilleri bile incelenip XYZ yapabilirler denilmemiş.

Karşı tarafın maç öncesi açıklamaları ne kadar doğru olduğunu kanıtladı. Bizimkiler ‘‘24 yıl sonra geldik, vur geç yaparız rahatta kalın’’ kafasıyla çıkmış çok belli. Maç sonu açıklamalarda rezalet, gruptan çıkamazsak şaşırmam artık. Zar zor bir 3.lük ve sonraki tur elenmeyle veda ederiz turnuvaya. Umarım abd hakem insiyatifiyle beraber 5-6 tane tıklatmaz bize.

3 Beğeni

Maçın özeti gibi görsel…

Montella nın hiç çalişmadığinı, 80dk da oyunu okuyamadığinı gösteriyor.

3 Beğeni

Onu yazmaya gelmiştim hocam biz bunu nerde gördük diye başlatıp örnek verecektim.

Kenan,Ferdi ve Yunus hariç iyi top oynayan yoktu.Keremin daha ilk yarıdan çıkması gerekiyordu,çalışmamış bir milli takım vardı,çözüm üretmeyi düşünmedi Montella.

4 Beğeni

Direkt kafamda Kope delpasman canlandı izlerken, Barış Zaha’dan da kötüydü,Kenan da Zaha kadar oynadı. Shshs

2 Beğeni
4 Beğeni