2026 FIFA Dünya Kupası | Ana Konu & Tartışma Alanı

Evet görüyoruz ki Paraguay’ı 4-0 gibi rahat bir şekilde yenip averajda artıya geçmezsek 3.lükle gruptan çıkamayız, abd’den bize bi 6-0 veya 7-1 falan geliyor. Trump izleyecekmiş birde hiç acımadan basarlar.

1 Beğeni

Montella hoca efendi bunlara haddini bildirecek biznillah. #PlanaSadıkKal

1 Beğeni

Montellaball izlemek istiorum. I can’t wait uwu.

1 Beğeni

Dakika 1 gol 1…

Yat abi yat…

1 Beğeni

Ölürüm Sirkiyem, ölürüm ölürüm hey heeey. <3

1 Beğeni

Yine domine ediyoruz maçı vesselam!

1 Beğeni

Maç 670 dakika olsa. 670 dakika o kanattan o Kanada dönecekler. Bir tane bile planları organize birşeyleri yok. Kanatta es kaza soyrilan da içerde olmayana top atma derdinde.

3 Beğeni

Kerem,Arda,Merti çıkart yerine Can,Barış Orkunu al.

2 Beğeni

“Endişeye mahal yok endişeye, sagı solu kesip” atacağız 2 metrelik satraforumuzla. :slight_smile:

2 Beğeni

Kerem’in bi zeka ile top surmesi bile mucize. Adamlar 5 li defans yapiyor biizm kanatlar çizgiye basıp alan genişleteceğine daha çok içerde pozisyonlanıyor. Montella Türklük dersi vereceğine bunlara set çizsin …

2 Beğeni

Yeni kurallar güzelmiş :slight_smile:

3 Beğeni

El Salvador’la Paraguay savaşta falan galiba. :smiley:

Aradan sıyrılsak şu 45 dakikada.

2 Beğeni

Neyse, her şerde bir hayır da vardır diyelim. Nutella’dan ve Hacıosman’dan kurtulacağız.

4 Beğeni

yalnız rakip 10 kişi olunca oynayabiliyoruz biraz

2 Beğeni

Hadi çocuklar yorulmayın daha sponsorlar için reklam çekeceğiz

7 Beğeni

Oyuncular iyi günündeyse oynuyoruz, Euro 24’de de öyle ilerledik. Hocanın ve ekibinin rakip analizi yaptıkları bile şüpheli.

2 Beğeni

Beni eleştirmeyin.
Beni bik bik bik.
Saçımıda yarına sakladım.
Bizi stres altına sokmayın.
Tıranğım uf oldu.
Aslında biz hakettik.
s…g… a…ruhsuz gezginleri gidin gezin biraz daha.

3 Beğeni

Grubun şamar oğlanı,grubun bir level crookunu yenemedik nasıl santraforsuz maçtan sonuç bekleyen TD süzmeliği var üstümde bende bu maç değişiklik olur diye sabaha kadar uyumayıp maçı izledim,daha kötüsü oldu on kişilik takımı yenemedik.

3 Beğeni

Milli takımdan umut bekleme konusunda suç benim. Çakma mafyanın illegal villa projesi meşrulaştırmasıyla başlayan süreçte, menejer pr ajanasına dönen takımdan umut niye beklersin ki.

3 Beğeni

12 Beğeni