Evet görüyoruz ki Paraguay’ı 4-0 gibi rahat bir şekilde yenip averajda artıya geçmezsek 3.lükle gruptan çıkamayız, abd’den bize bi 6-0 veya 7-1 falan geliyor. Trump izleyecekmiş birde hiç acımadan basarlar.
Montella hoca efendi bunlara haddini bildirecek biznillah. #PlanaSadıkKal
Montellaball izlemek istiorum. I can’t wait uwu.
Dakika 1 gol 1…
Yat abi yat…
Ölürüm Sirkiyem, ölürüm ölürüm hey heeey. <3
Yine domine ediyoruz maçı vesselam!
Maç 670 dakika olsa. 670 dakika o kanattan o Kanada dönecekler. Bir tane bile planları organize birşeyleri yok. Kanatta es kaza soyrilan da içerde olmayana top atma derdinde.
Kerem,Arda,Merti çıkart yerine Can,Barış Orkunu al.
“Endişeye mahal yok endişeye, sagı solu kesip” atacağız 2 metrelik satraforumuzla. ![]()
Kerem’in bi zeka ile top surmesi bile mucize. Adamlar 5 li defans yapiyor biizm kanatlar çizgiye basıp alan genişleteceğine daha çok içerde pozisyonlanıyor. Montella Türklük dersi vereceğine bunlara set çizsin …
Yeni kurallar güzelmiş ![]()
El Salvador’la Paraguay savaşta falan galiba. ![]()
Aradan sıyrılsak şu 45 dakikada.
Neyse, her şerde bir hayır da vardır diyelim. Nutella’dan ve Hacıosman’dan kurtulacağız.
yalnız rakip 10 kişi olunca oynayabiliyoruz biraz
Hadi çocuklar yorulmayın daha sponsorlar için reklam çekeceğiz
Oyuncular iyi günündeyse oynuyoruz, Euro 24’de de öyle ilerledik. Hocanın ve ekibinin rakip analizi yaptıkları bile şüpheli.
Beni eleştirmeyin.
Beni bik bik bik.
Saçımıda yarına sakladım.
Bizi stres altına sokmayın.
Tıranğım uf oldu.
Aslında biz hakettik.
s…g… a…ruhsuz gezginleri gidin gezin biraz daha.
Grubun şamar oğlanı,grubun bir level crookunu yenemedik nasıl santraforsuz maçtan sonuç bekleyen TD süzmeliği var üstümde bende bu maç değişiklik olur diye sabaha kadar uyumayıp maçı izledim,daha kötüsü oldu on kişilik takımı yenemedik.
Milli takımdan umut bekleme konusunda suç benim. Çakma mafyanın illegal villa projesi meşrulaştırmasıyla başlayan süreçte, menejer pr ajanasına dönen takımdan umut niye beklersin ki.
