Akılçelen Kitaplar Soru Hattı


#1551

Gerçekten, bunlar boş konuşmalar. Yayınevi ne yaparsa yapsın, ne çıkarırsa çıkarsın gidip alınıyor. Yayınevindekiler de, biz şimdi ses çıkarmayalım zamanı gelince zaten kitabı eşşek gibi alacaklar, konuştuklarıyla kalacaklar diyor. Yapılacak şey, bu yayınevinin çıkardığı ve çıkaracağı hiçbir şeyi en azından söylediklerinize dikkat edip buna göre hareket hareket edecekleri zamana kadar almamak.


#1552

Sissoylu 7.kitabını, Fırtına Işığı Arşivi 3. kitabını ve Beyaz Kum devam kitaplarını da almayacağım. Akılçelenin bastığı hiçbir şeyi almayacağım. Herkes kendi adına boş konuşsun lütfen.


#1553

Buz ve ateşin dünyası kitabını almayı düşünüyordum ama son gelişmelerden sonra vazgeçtim. Kendi adıma konuşmak gerekirse almayarak tepki gösterebiliyorum.


(Buyici) #1554

Eğer Asoiaf evrenine bir hayranlık duyuyorsan çok yanlış yapıyorsun. Uzun zamandır gördüğüm en muazzam eserlerden. Evren hakkında içerik çok dolu. Yeni nesil ansiklopedi bir nevi. Ben Akılçelen bastığını görünce çok şaşırmıştım.


#1555

Ben aldıktan sonra değiştirmedilerse, Buz ve Ateşin Dünyası’nın basımı ve içeriği güzel hakkını yemeyelim.

Zaten yayınevi şu son ekonomik krizden sonra saçmaladı iyice, öncesinde büyük sıkıntılarımız yoktu.


(Burak Kuşcu) #1556

Yoo almayacağız… Çünkü haklarını alsalar da basamazlar biz de alamayız. Basit bir denklem.


(Erdem Atik) #1557

Harbiden niye yayınevi yetkilisi ilgilenmiyor bu başlıkla? :smiley:


(Serkan) #1558

Başına gelecekleri biliyor.


(Erdem Atik) #1559

HahahHahhahahahahahahhahahaha (sesli güldüm) hahahhahahahahahah :rofl:


(orhan capas) #1560

Aaa, yayinevi yetkilisi geliyo muydu ki buraya. Antik caglardan bahsediyorsunuz sanirim.


(Erdem Atik) #1561

Kusura bakma be yavrum yaşlılık işte :frowning:


(Cankut Değerli) #1562

Yalnız cidden korku filmi gibi, “1981’den beri buralara yayınevi yetkilisi uramadı.” :joy:


(Savonr) #1563

idefixte brandon sanderson indirimi var


#1564

Burada Sissoylu kitaplarının boyutunu göremedim. Acaba sizin herhangi bir fikriniz var mı, bu kitap orijinal boyutunda mı yoksa küçültülmüş olan yeni versiyonu mu?


#1565

Sissoylu ve Elantris büyük boy, Parlayan Sözler ise küçültülmüş boy.


(Cimento) #1566

Bundan sonra basılacak her Sanderson kitabının boyu kuculecek. Yeni kitap veya tekrar baskı olması fark etmiyor.


#1567

Anladım, teşekkür ederim.


(Cimento) #1568

Krallarının Yolu’nun yeni kapak ve boyut ile 3.baskısı yapılmış. Sayfa sayısı 912’den 824’e düşmüş.


(Kadir) #1569

Yeni kapak daha güzelmiş. Arada zam da geçirmişler bir güzel.


(Mertcan Kurnaz) #1570

Bi gelse drlere bakıcam kalitesine ona göre bişeylere karar vericem ama bi gelmedi bizim drlere.