Almış başını gidiyor bir Amber furyası çok da merak ediyor insan böyle olunca. Kitapla ilgili hiçbir fikrim yok. Ama indirimde yakalarsam ilk kitabı alıp bakacağım. Umarım neuromancer gibi olmaz
Tek cilt pdfsi var hocam. Dilerseniz ona bakın karar vermek için.
Aaa bakayım mutlaka, teşekkür ederim. Önceleri olsa alırdım ilk kitabı duruma göre devam ederdim. Ama bu fiyatlardan sonra tekrar tekrar düşünmek gerekiyor alırken ![]()
Ilk beş kitap ile ikinci beş kitap farklı şeyler mi anlatıyor acaba?
İlk 5 kitabın ana kahramanı Corwin, 2. 5 kitabın ana kahramanı ise Corwin’in oğlu Merlin. Ana olay örgüleri birbirlerinden epey farklı. Bu nedenle 5-5 şeklinde okunabilir.
Tabi 2. 5 için muhakkak ilk 5 kitabın okunması gereklidir
. Ama şu an çıkan ilk 5 kitap da kendi içinde olay örgüsü ve sonu olan bir macera olduğundan ikinci 5 kitabı beklemeden gönül rahatlığı ile akıp okunmasını tavsiye edebilirim.
Ben sorduğumda ilk 5 Kitap harici telif hakkı bizde değil demişlerdi. Acaba ben mi yanlış hatırlıyorum ![]()
Seri olarak fiyatına değer mi? Bir de İthaki baskısından memnun kalmayan var mı acaba?
Eski baskılarını yıllar önce okumuş olmama rağmen elimde olmadığı için kitaplığıma katma adına sipariş verdim ben. 5 kitap %50 indirimli hali ile 225 TL ye geldi ki bence şu anki piyasada gayet uygun. Ancak kitaplar henüz elime ulaşmadı, kalitesini şu an bilemiyorum. Yine de fazla beklentim yok, son 1 yıl içinde çıkan diğer yeni kitapların ayarında bir kağır ve sayfa kalitesindedir diye düşünüyorum.
Kalitesi sıradan ama 225 TL’ye kesinlikle değer. 1 adet pizza parasına bence çok üst düzey bir seri okuma fırsatı.
@J.S kaç verirsin ilk 5’e ?
Ben bayağı sevdim ilk 5 kitabı. Ortalama yaparsak 9.5 alır benden 10 üzerinden ![]()
Bence de 9.5. Koz kartları çok orijinal bir fikir ya.
Evet, çok orijinal bir fikir olmuş zamanına göre. Bilimkurgu - fantastik olmuş o koz kartları. Keşke serinin filmini ya da dizisini de yapsalar.
Aslında çok yapılabilir bir seri, neden düşünülmedi acaba? ![]()
Şu an dizi ya da filmi yapılsa müthiş olur
Günümüz teknolojisiyle çok iyi iş çıkar ortaya.
Yani Zaman Çarkı, Malazan, LOTR yapacaklarına çok daha kolay olur. Ama şimdi sırada Gediksavaşları var ![]()
Hikayenin gidişine göre ‘seni zamanın başından beri BİLİYORUM’ olmaz mı cümle? Orijinal metni bilmiyorum ama uymuyor gibi bu şekilde.
Eğer öyleyse olumlu birşey nasıl olumsuz yazılmış hayret ![]()
Evet hatalı.

Seriyi tek cilt yaparlar mı diye bekledim ama yapacakları yok gibi. Amazon dan fiyatı 208,35 'e düşürebiliyorken ben de aldım seriyi.

