Amber Yıllıkları - Roger Zelazny

Pazartesi bir bakıyormuşsun tek cilt olarak çıkıyormuş :joy: Ben serinin devamını basmalarını bekliyorum güzel bir seri.

Ben aslında okumuştum ama çok uzun zaman geçti 19-20 sene olmuştur herhalde.

Kitaplığımda yoktu yeni baskıları tek cilt basarlar diye almıyordum ama planda yok galiba.

Tek cilt yapsınlar onu da alırız. :slight_smile:

2 Beğeni

Belki tek cilt pahalıya gelir diye yapmıyorlardır. İkinci beşlemeyi bassalar süper olacak. Dur bakalım ne zaman çıkaracaklar :smiley:

1 Beğeni

2.kısım ilk kısmın gölgesi bile olamaz ne yazık ki :frowning:

2 Beğeni

O derece mi kötü ya :frowning: O zaman İthaki zaten basmaz ikinci beşlemeyi :smiley:

O kadar kötü değil, eğer ilk beşlemeyi sevdiyseniz sizi memnun eder. Tabii ilk beşlemenin beklentisine girmemek şartıyla.

2 Beğeni

… Silindi
Yanlış başlığa sormuşum soruyu. :slight_smile:

Merhaba arkadaşlar. Amazon’da bu kıtabı gördüm. Yeni basım mıdır yoksa eski basım mı?
Diğer kitap sitelerinde bu resimli baskı tükenmiş gözüküyor.

AMBER KANI https://amzn.eu/d/0dd1HdlV

Eski basım. Bekleyin 6. kitabın fiyatıyla amazona giriş yapacaktır.

Teşekkür ederim. 6. kitabın fiyatıyla aynı ve gönderici amazon olunca yeni basım olabilir mi diye düşündüm. Umarım yeni baskısı yakında eklenir.

Şansımı deneyeyim dedim. Yeni baskıdan gönderdiler.

4 Beğeni

Yoruma yazarsanız insanlar bilgilenir. :smiling_face: Ben de şansıma biri bilir belki diye yorumda sormuştum. :see_no_evil:

1 Beğeni

Degerlendirmemi yaptım ama işliyoruz yazıyor. Onaylanması biraz sürüyor herhalde.

1 Beğeni

Aynen, birkaç gün sürüyor. Yorumunuz yayınlanınca e-mail atacaklar.

5 Beğeni

Gördüğüm kadarıyla seri 2023 de tekrar basılmış. 2023 basım tekrar mı çevrildi yoksa eski basımın çevrisini mi kullanıyor?
Cevap verirseniz sevinirim.

  1. kitap ithaki’nin kendi sitesinde ön siparişte gözüküyor. Başka yerde göremedim.
2 Beğeni

Yeniden çevrilmedi, eski çeviriler. Yeni baskılardan önce tekrar bir editöryal süreçten geçmiş midir onu bilemeyeceğim ama.

Kitaplar şu an yanımda değil, bakıp kontrol edemedim ama ilk üç kitap bir beyin çevirisiydi ( adı aklıma gelmedi ). Sonrası Niran Elçiydi.

1 Beğeni

Amber yıllıkları serisini bende yeni bitirdim. İlk kitaplar güzeldi. Bir karakter, hikayesi ve onun amacı vardı. Daha sonra evren genişledi. Bize farklı şeyler sunmaya başladı. Ama sonra işler değişti. Konu olarak devam etsede tempo olarak ilk kitaplardakini bulamadım. Bunun yanında evren genişlese de bazı soruların cevaplarını alamadım. Hikaye tam bitmeyerek seri tamamlandı.

8 Beğeni

İthaki şunu da çevirsin, Amber meselesini kapatalım. :slight_smile:

Seven Tales in Amber

5 Beğeni