Yazarken kendi diline ve okuyana saygı duymayan kişiye ben de saygı duymuyorum. Yazdığını okumuyorum bile.
Noktalama işaretlerinden sonra bir boşluk bırakmak; yeni ve bağımsız cümleye büyük harf ile başlamak, virgül kullanmak asgari seviyede bilgiler. Bunları insan bilmiyorsa ve daha acısı öğrenmemek için direniyorsa saygıyı hak etmiyor demektir.