Bugün Ne Ürettiniz?

Ankara hakkındaki eski bir sevilen sözlük entrymi spagetti western uyarınca şarkıya uyarladım: Ankara - Şekerli Kar Kokusu by limon supernova | Suno

2 Beğeni

Yeni yaptığım bugün ki Temel Fıkrası. Yakında benim için önemli bir seriye başlıyorum hepinizi beklerim :blush:

5 Beğeni

Umay Ana’yı çiziyorum. Nasıl görünüyor? Fikir belirtseniz çok sevinirim. :smiley:

10 Beğeni

Hera Okuma Kulübü‘müzde sevgili arkadaşım Burak’ın seçimi sayesinde okuduğum ve bayıldığım Evlilik İnsanları’nı, bu akşam kulüp toplantımızda konuşacağımız için çok heyecanlıyım! :purple_heart: Bu kitap hakkında uzun ama keyifli bir inceleme yazısı kaleme aldım. :writing_hand:t2: Spoiler vermedim, daha çok okuma deneyimlerimden bahsettiğim bir yazı oldu. Tüm detaylar içeriğimde. :cherry_blossom:

https://wannart.com/icerik/51422-evlilik-insanlari-alison-espach

5 Beğeni

Türk Mitolojisinden — Umay Ana çizimim.

11 Beğeni

Ben biraz kıyafetine takıldım. Sebebi ise o dönem Türkler bu tür kıyafetleri giymedikleri için kafalarındaki tasavvur bu şekilde olamaz. Bu kıyafet daha çok yerleşik halkların giyebileceği bir kıyafet gibi geliyor bana.

3 Beğeni

Kıyafet için referanslar kullanmıştım, eski türklere ait kadın giysilerine bakarken (geneli toprak tonlarıydı) biraz kafamdan da harmanladım.

Yakut Türklerine ait şöyle bir illüstrasyon da görmüştüm (genel pozu da oradan aldım) ama giysiyi birebir kopyalamak hoşuma gitmedi.

6 Beğeni

Sizin çiziminiz tabi ki sizin yorumunuz. Ama tarihi bir dönem, olay canlandırıyorsan o döneme göre düşünmek lazım.

1 Beğeni

Umay Ana’nın zaten belli görsel tasviri yok diye biliyorum. Zihinlerde nasıl şekillendiği neden tek doğru olsun ki? Salt o döneme göre düşünmek burada pek olmuyor. :sweat_smile:

6 Beğeni

bi el atmadığım amigurumi kalmıştı :joy_cat:

15 Beğeni

Umay Ana tarihi bir kişilikten çok mitolojik bir varlık olduğu için kıyafeti özgürce yorumlanabilir diye düşünüyorum, fütüristik bile olabilir, sizin çiziminizi çok beğendim. :blush:

4 Beğeni

Ben de öyle düşünüyorum. Çok teşekkür ederim. :blush::light_blue_heart::folded_hands:

3 Beğeni

Tasvirleri var nasıl bir varlık olduğuna dair. Ama tabi ki yorumlanabilir günümüz zamanına yada gelecek bir döneme göre. Ben Orta Asya Türklerinin zihninde nasıl olması gerektiğini düşünerek yazdım.

2 Beğeni

Türk Mitolojisinden — Erlik Han yorumum.

Boyama ve gölgelendirmeler epey sürdü. :grinning_face_with_smiling_eyes:

13 Beğeni

Bugün Sürekli Dizi’den Mordecai’ı ördüm. Başka kim örgü yapmayı sever biliyor musunuz?:sweat_smile::light_blue_heart:

19 Beğeni

Türk Mitolojisinden — Albastı (Al Karısı)

Bugün çizmedim, paylaşmayı unutmuşum. Türk mitolojisinden karakter çizmek çok hoş oluyor. :smile:

13 Beğeni

Daha çok anime karakteri gibi durmuyor mu ? :smirking_face:

1 Beğeni

Zaten anime/webtoon havasında çiziyorum, bilinçli seçim. :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Beğeni

Çizimlerinizi çok yaratıcı ve özgün buluyorum. Merakla takipteyim :slight_smile:

3 Beğeni

Çok teşekkür ederim, mutlu oldum​:folded_hands::blush:

2 Beğeni