En azından fuara kadar sustursan, tam diyorum @Agape’ye eksik diskdünya kitaplarını alayım, bir yerden çıkıyor “Ufuk Dawkins’in yeni kitabı var, hem de Kuzey ciltli basmış” diyor. Aklımdaki Diskdünya kitabı yok oluyor 
Eksik Diskdünya kitabım yok ki. Ölümüne takipçiyiz.
Aslında düşünüyorum da senin alacak kitabın kaldı mı ki? Daha neyi alacaksın? Piyasayı almadın mı zaten?
Moralim bozuldu şu an.
Bu arada @Ufuk söylemişmiydim Michio Kaku yeni kitabı çıktı ![]()
Normalde kalmamıştı cidden, bir de ben bazı arkadaşlar gibi yayınevi filtreleyip hangi kitapları var ne alabilirim diye çalışma yapmıyorum. Ama getiriyor gözümüze sokuyor, yalnız hakkını vereyim 10 tane paylaşıyorsa 9’u almak istediğim kitap oluyor. Ama görmesem, bilmesem alma ihtiyacı da hissetmeyeceğim. Ne güzel sevdiğim yazarların eksik kitaplarını tamamlıyordum her ay.
Ek: Bak işte 
Fuarda en çok kitaplarını inceleyeceğim bir kaç yayınevi var. Doğu-Batı, Odtü gibi orada bakıp alırım 
Evet bende tanıyorum kendisini. Hatta kitabı bulunca ciltli baskısı yoksa gidip yayınevi sitesinden, sosyal medyadan yayınevine ciltli baskıda gelecek mi diye soruyor.
İndirim karşılığı senden ne istediğime sonunda karar verdim. Tekerlekli sandalye istiyorum. Kitapları da kucağıma alabilirim o zaman ama en ufak bir sarsılma istemem. Beni bir leydi gibi ittireceksin yoksa olay çıkartırım. 
Öyle yapıyorsa severim 
Sen Yordam Şolohov (Durgun Don) kitaplarını aldın mı? Onlara da bakacağım fuar da Yordam setlerde güzel indirim yapıyor.
Yine Ban yedik iyi mi 
Tekerlekli sandalye de olabilir. Bizim bebek arabası var Nuna sarsılmaz rahat edersin onu getireyim mi? 
Evet Yordam baskısını da aldım, Şolohov Durgun Don kitaplarını iki yayınevi basıyor. Yordam ve Kor kitap.
Kitap, bana göre cildiyle kapak tasarımı ile hatta kullanılan fontlarla bir bütündür ve bu şekilde değerlendiririm. Belki ben de bu işlerle uğraştığımdan mesleki deformasyon olabilir ama kitabı kapak tasarımından ayrı değerlendiremiyorum.
Allah rahmet eylesin. Mekânı cennet olsun. Bütün babaları seviyoruz zaten. 
Başınız sağ olsun, Allah rahmet eylesin.
6:45 işte o ya. Tuvalet kağıdına bastıkları seriler için bkz. Elric, Hawkmoon. Yapılmışı var, hiç üzülmeyin 
@anon82573122 başınız sağ olsun.
Başınız sağ olsun, Allah sabır versin.
Kitabın kapağına kötü demek az kalır bence LEŞ gibi olmuş tabi bu şahsi fikrim.
Kitabı Doğruluk kılıcının son 2 cildinin çevirmenine yaptırmışlar. Umarım editörlük süreci ondan daha iyidir. “Ayırdındaydı” kelimesini dağarcığıma kazandıran çevirmen kendileri.
Bu bir övgü mü?
“Ayırdında olmak” güzel bir laf, keşke daha çok kullansak. Niye kullanmıyoruz acaba…
Tam olarak değil. Kitabın yapısında uyarsa dediğiniz gibi güzel bir deyim olabilir ama çeviride kullanıldığı yerlerde göze batıyordu. Tabi bu benim düşüncem. Çeviri hakkında o serinin başlığında da söylemiştim genel olarak beğenmiştim. Şu konudaysa övgü ben bu deyimi biraz argo bir tabir olarak biliyordum öyle değilmiş onu öğrenmiş oldum 
Açıkçası ben bu tarz kelimeleri seviyorum. 