İthaki Bilimkurgu Klasikleri #50

En azından fuara kadar sustursan, tam diyorum @Agape’ye eksik diskdünya kitaplarını alayım, bir yerden çıkıyor “Ufuk Dawkins’in yeni kitabı var, hem de Kuzey ciltli basmış” diyor. Aklımdaki Diskdünya kitabı yok oluyor :slight_smile:

2 Beğeni

Eksik Diskdünya kitabım yok ki. Ölümüne takipçiyiz. :smirk: Aslında düşünüyorum da senin alacak kitabın kaldı mı ki? Daha neyi alacaksın? Piyasayı almadın mı zaten? :expressionless: Moralim bozuldu şu an.

1 Beğeni

Bu arada @Ufuk söylemişmiydim Michio Kaku yeni kitabı çıktı :slight_smile:

2 Beğeni

Normalde kalmamıştı cidden, bir de ben bazı arkadaşlar gibi yayınevi filtreleyip hangi kitapları var ne alabilirim diye çalışma yapmıyorum. Ama getiriyor gözümüze sokuyor, yalnız hakkını vereyim 10 tane paylaşıyorsa 9’u almak istediğim kitap oluyor. Ama görmesem, bilmesem alma ihtiyacı da hissetmeyeceğim. Ne güzel sevdiğim yazarların eksik kitaplarını tamamlıyordum her ay.

Ek: Bak işte :joy:

Fuarda en çok kitaplarını inceleyeceğim bir kaç yayınevi var. Doğu-Batı, Odtü gibi orada bakıp alırım :slight_smile:

2 Beğeni

Evet bende tanıyorum kendisini. Hatta kitabı bulunca ciltli baskısı yoksa gidip yayınevi sitesinden, sosyal medyadan yayınevine ciltli baskıda gelecek mi diye soruyor.

2 Beğeni

İndirim karşılığı senden ne istediğime sonunda karar verdim. Tekerlekli sandalye istiyorum. Kitapları da kucağıma alabilirim o zaman ama en ufak bir sarsılma istemem. Beni bir leydi gibi ittireceksin yoksa olay çıkartırım. :sweat_smile:

3 Beğeni

Öyle yapıyorsa severim :slight_smile:

Sen Yordam Şolohov (Durgun Don) kitaplarını aldın mı? Onlara da bakacağım fuar da Yordam setlerde güzel indirim yapıyor.

@alper

1 Beğeni

Yine Ban yedik iyi mi :unamused:

1 Beğeni

Tekerlekli sandalye de olabilir. Bizim bebek arabası var Nuna sarsılmaz rahat edersin onu getireyim mi? :slight_smile:

2 Beğeni

Evet Yordam baskısını da aldım, Şolohov Durgun Don kitaplarını iki yayınevi basıyor. Yordam ve Kor kitap.

3 Beğeni

Kitap, bana göre cildiyle kapak tasarımı ile hatta kullanılan fontlarla bir bütündür ve bu şekilde değerlendiririm. Belki ben de bu işlerle uğraştığımdan mesleki deformasyon olabilir ama kitabı kapak tasarımından ayrı değerlendiremiyorum.

2 Beğeni

Allah rahmet eylesin. Mekânı cennet olsun. Bütün babaları seviyoruz zaten. :hugs:

1 Beğeni

Başınız sağ olsun, Allah rahmet eylesin.

1 Beğeni

6:45 işte o ya. Tuvalet kağıdına bastıkları seriler için bkz. Elric, Hawkmoon. Yapılmışı var, hiç üzülmeyin :slight_smile:

@anon82573122 başınız sağ olsun.

2 Beğeni

Başınız sağ olsun, Allah sabır versin.

1 Beğeni

Kitabın kapağına kötü demek az kalır bence LEŞ gibi olmuş tabi bu şahsi fikrim.

3 Beğeni

Kitabı Doğruluk kılıcının son 2 cildinin çevirmenine yaptırmışlar. Umarım editörlük süreci ondan daha iyidir. “Ayırdındaydı” kelimesini dağarcığıma kazandıran çevirmen kendileri.

Bu bir övgü mü? :slight_smile: “Ayırdında olmak” güzel bir laf, keşke daha çok kullansak. Niye kullanmıyoruz acaba…

5 Beğeni

Tam olarak değil. Kitabın yapısında uyarsa dediğiniz gibi güzel bir deyim olabilir ama çeviride kullanıldığı yerlerde göze batıyordu. Tabi bu benim düşüncem. Çeviri hakkında o serinin başlığında da söylemiştim genel olarak beğenmiştim. Şu konudaysa övgü ben bu deyimi biraz argo bir tabir olarak biliyordum öyle değilmiş onu öğrenmiş oldum :sweat_smile:

Açıkçası ben bu tarz kelimeleri seviyorum. :slight_smile:

2 Beğeni