Bir Beşiktaşlı olarak söylüyorum. Kimi sevdiysek gitti. Kitap konusunda da bu olmasın sakın.
Cenk, Q7 ve Abuş döner, hava değişir. 
Talisca, Gomez, Marcelo ve Fabri.

E hadi Sosa’da gelsin. 

Emeğe saygım vardır ancak kimsenin hakkına girmek istemesem de ben kapağı gayet baştan savma buldum. Geleceğini ta 1 yıl önce duyurdukları bir kitabın kapağı 10 dakikalık paint çalışmasına benzememelidir bence. Keşke şu kapağı kullansalardı, kendi minimal tarzlarına da uygun hatta.
Yahu 1 Nisan geçeli çok oldu. İthaki neden böyle yaptı ki? Anlayamıyorum. Çok basit ve anlamsız bir kapak görseli. Seriye uyumu neredeyse sıfır.
Daha önce bu başlıkta kitap üzerine hafif eleştirili bir yazı yazdım ancak inanın ‘‘özgün, yepyeni ve benzersiz’’ tanımlarının bu bundan daha çok yakışacağı başka bir kitap olamazdı, hakkını yemeyeyim.
Bir kere yazmak yetmedi, gene yazayım berbat ötesi bir kapak. Cidden çok kötü yahu.
Kapağın ana fikrinde sorun yok da diğer kapakların çizgisinin dışında duruyor, matbaadan çıkmıştır artık düzeltemezler 
Sanırım herkes BKK’de sert ve keskin hatlara alışmış. Bu sebeple bu kapağın hem yuvarlak hatlara sahip olması hem de BKK için fazla detaylı olması yadırgandı. Kapak çalışmasını ben de pek beğenmedim. Yuvarlak hatlı olmaması süregelmiş düzen açısından iyi olurdu. Ayrıca kukuletalı figür minimalist yaklaşım için biraz fazla detay oluşturmakta bana göre. Yine de öbür türlü olsa bu sefer neden adamı koymadılar, neden üçgen yapmışlar, neden kapak mor değil filan diyen de çıkardı. Tercih meselesi işte. Kapağı kimin tasarladığını bilmiyorum ama seri geneline pek uyum sağlamayan bir yanı var. Yine de bence içerik önemli. Gene Wolfe uzun zamandır merak ettiğim. Orada burada ödül alan fakat dilimizde olmadığı için “Ödül alsa ne olacak, okuyamadıktan sonra” diye sürekli sitem ettiğim yazarlardan birisiydi. Geç bile kalındı. Hiç olmamasındansa geç olması iyidir. 
Sırf kapağın çok kötü olduğunu belirtmek için üyelik açıp yorum yazıyorum. Bu arada kapağın çok kötü olduğunu söylemiş miydim?. Kapak kötü arkadaşlar. Kötü.
Hoş geldin. Ama o kadar abartmasan mı aceba 
ilk kitabından itibaren takip ettiği bir seri olunca insan sahipleniyor tabi bu amatörlükler rahatsız ediyor. İçimi döktüğüme göre artık sakinim 
Toplum olarak kitabın kapağına içeriğinden daha çok takılıyoruz.Kitap ilk kez çevrilmiş ilk kez ülkemizde satışa çıkıyor ama bunlardan ziyade kapağın kötü olması daha çok konuşuluyor.Anlamıyorum.

Ben böyle kitap istiyorum. Bir taşla iki kuş. Kapak sorunu da yok. 50. Kitabı böyle basmayıp geri dönüşüme katkı sağlamadığı için İthaki başta olmak üzere bütün yayınevlerini kınıyorum.
Atın üstünüzden şu gerginliği arkadaşlar.
Herkes çok gergin. Bu şekilde kendi bünyenize zarar. Ayrıca ankette Gene Wolfe olmadığı için @anon82573122 'ü de kınayıp kendisiyle vedalaşıyoruz. Bu kadar ıska bizim foruma fazla. Hoşça kal @anon82573122 tanımıyorum ama babanı da sevmezdim. 

@alper @Ufuk @Son.of.Yona @Ozgur gelin kınama töreni yapacağız sonra “hepimizi” banlayacağım. Mekânın Sahibi gelmeden ortalıktan kaybolsak iyi olur. 
Kimi kınıyoruz. Ben @alper’i kınamak istiyorum 
Hocam, buradaki topluluk o ‘takılmayan’ içeriğe fazla takıldığı için yayınevi yetkilileri irtibatı kesti resmen. Eleştirinizin yersiz olduğunu düşünüyorum, lütfen kişisel anlamayın.
Beni neden kınıyoruz
benim kitabın kapağı ile hiç bir sorunum yok. Ama şu güzelim seri başlarken ciltli baskıları da olsun isterdim.
Kapak mı? Konuya çok uzağım o kadar sorun varken kapağa @Agape’nin paylaştığı “solo solo” bile koysalar umrumda değil 
Ben seni fuar öncesi alışveriş yapmaya zorlamandan dolayı kınıyorum. Gönderdiğin güvercin geldi yalnız bunun tipini sevmedim önceki daha iyiydi 
Ek: Bence yapılan büyük ya da büyük görülen işlerin hepsinin alternatif kapak ve baskıları olmalı. Tabi bunlar da kaliteli olmalı Can’ın Orwell baskıları gibi.