Cilt 0 zaten ilk okunmaması gereken bir kitap zannımca orjinal seride 10. Ciltten sonra yayınlandı diye hatırlıyorum The New Spring
Yav daha iki bilinmeyenli denklem çözemezsiniz gelmişsiniz burda Üç Cisim Problemi ayakları yapıyorsunuz ya XD

24 Mayıs
10 Temmuz
Büyük ihtimalle basılmaz.
Malerman’ın Kafes kitabının hikayesini çok sevmiştim. Diğer Malerman kitaplarını sevememenin nedeni herhalde kafes kitabını çok beğenmem nedeniyle oldu.
Kafes’in yeni baskısında yayınlanmamış yeni bir öykü varmış. Öyle gözüküyor ki yayınlanmamış öykü nedeniyle Kitabını yeniden satın alacağım.
Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler tekrar basılmış, az önce ithakinin instagramdaki son postunda gördüm. İlk noktada da şu anda görünüyor.
Bekleyenlere geçmiş olsun diyorum =D
En ucuz dr’de 24 lira
Daha ucuz bulursanız paylaşırmısınız?
Kızıl gökleri bekliyordum iyi oldu. Zaman çarkına ait tek korkum kapak değişimi. İlk 6 kitap var bende sadece.
Asıl sorun yaşlı adamın savaşı serisi yeni basım devam edecek mi? Yoksa eski basımlardan alalım mı?
Teşekkürler.
Güz Alacakaranlığı Ejderhaları dışında hepsinin yeni baskısı garanti. Güz Alaca için de teyit bekliyoruz.
Biraz araştırdığınızda Hohlbein’ı artık Epsilon’un bastığını görebilirsiniz. Biz en son 15 sene önce basmışız.
Aşağıda görüldüğü gibi üç ayda bir soruluyor. Üç kere olumsuz cevap vermişim.
Avalon’un Sisleri’ni basmayı kesinlikle düşünmüyoruz.
Yahu başlıkta kaç kere dedim. Kapaklar değişse bile ciltli baskılar devam edecek. İkisi aynı anda var olabiliyor bunların. Biri birini yok etmek için gelmiyor. Kardeş kardeş hayatlarına devam edebilirler.
Eski kitapların baskıları bittikçe kapaklar yenilenecek Yaşlı Adamın Savaşı serisi de.
Ya hocam nerden bilelim. Kaç bintane mesaj var. Arayıp bulma olayı telefonda oluyormu bilmiyodum. Haklısınız tabi. Neyse kitapları basında istediğiniz kadar bana kızabilirsiniz.
Ben alalı çok oluyor ama nereye gitsem görüyorum ben bu kitabı ya. Baskısı olmadığına emin misiniz? Yeni de olabilir gerçi
O %25 damgası çıkıyormu üstünden kitabın?
D&R mı burası acaba ?
3.baskıya girmiş yani baskısı var artık sahafların elinde patlar inşallah 

Hala bir ümit bekliyorsun değil mi? ne acı ki bende ama çıkmayacak, hatta baskısı tükenen kitaplarının dahi yeniden basılacağını zannetmiyorum. Yazar serinin 6. kitabını “The Scent of Death” adıyla duyurdu, ama biz ne 5. kitabı ne de 2019 da çıkarmayı planladığı 6. kitabı okuyamayacağız. Adli Antropolog Dr. David Hunter’ın hikayesi de böylece bizim için yarım kalmış olacak.
Çok kolay kalkan bir etiket.
Tabi çıkıyor. Kibarca yavaşça çekerseniz yırtılmadan sökülür.
D&R evet
Genelde sadece en üstteki kitapta etiket oluyor. Alttan alırsan etiket olmayacaktır.

