İthaki Yayınları Soru Hattı

Cilt 0 zaten ilk okunmaması gereken bir kitap zannımca orjinal seride 10. Ciltten sonra yayınlandı diye hatırlıyorum The New Spring

Hayırlı uğurlu olsun herkese

8 Beğeni

Yav daha iki bilinmeyenli denklem çözemezsiniz gelmişsiniz burda Üç Cisim Problemi ayakları yapıyorsunuz ya XD

1 Beğeni

KILL-IT-WITH-FIRE-FUNNY-FORUM-PICS

11 Beğeni

24 Mayıs

10 Temmuz

Büyük ihtimalle basılmaz.

2 Beğeni

Malerman’ın Kafes kitabının hikayesini çok sevmiştim. Diğer Malerman kitaplarını sevememenin nedeni herhalde kafes kitabını çok beğenmem nedeniyle oldu.
Kafes’in yeni baskısında yayınlanmamış yeni bir öykü varmış. Öyle gözüküyor ki yayınlanmamış öykü nedeniyle Kitabını yeniden satın alacağım.

2 Beğeni

Kızıl Gökler Altında Kızıl Denizler tekrar basılmış, az önce ithakinin instagramdaki son postunda gördüm. İlk noktada da şu anda görünüyor.

Bekleyenlere geçmiş olsun diyorum =D

7 Beğeni
8 Beğeni

En ucuz dr’de 24 lira

Daha ucuz bulursanız paylaşırmısınız?

1 Beğeni

Kızıl gökleri bekliyordum iyi oldu. Zaman çarkına ait tek korkum kapak değişimi. İlk 6 kitap var bende sadece.

Asıl sorun yaşlı adamın savaşı serisi yeni basım devam edecek mi? Yoksa eski basımlardan alalım mı?

Teşekkürler.

2 Beğeni

Güz Alacakaranlığı Ejderhaları dışında hepsinin yeni baskısı garanti. Güz Alaca için de teyit bekliyoruz.

Biraz araştırdığınızda Hohlbein’ı artık Epsilon’un bastığını görebilirsiniz. Biz en son 15 sene önce basmışız.

Aşağıda görüldüğü gibi üç ayda bir soruluyor. Üç kere olumsuz cevap vermişim.

Avalon’un Sisleri’ni basmayı kesinlikle düşünmüyoruz.

Yahu başlıkta kaç kere dedim. Kapaklar değişse bile ciltli baskılar devam edecek. İkisi aynı anda var olabiliyor bunların. Biri birini yok etmek için gelmiyor. Kardeş kardeş hayatlarına devam edebilirler.

Eski kitapların baskıları bittikçe kapaklar yenilenecek Yaşlı Adamın Savaşı serisi de.

10 Beğeni

Ya hocam nerden bilelim. Kaç bintane mesaj var. Arayıp bulma olayı telefonda oluyormu bilmiyodum. Haklısınız tabi. Neyse kitapları basında istediğiniz kadar bana kızabilirsiniz.

Ben alalı çok oluyor ama nereye gitsem görüyorum ben bu kitabı ya. Baskısı olmadığına emin misiniz? Yeni de olabilir gerçi

3 Beğeni

O %25 damgası çıkıyormu üstünden kitabın?

1 Beğeni

D&R mı burası acaba ?

3.baskıya girmiş yani baskısı var artık sahafların elinde patlar inşallah :joy::joy:

1 Beğeni

Hala bir ümit bekliyorsun değil mi? ne acı ki bende ama çıkmayacak, hatta baskısı tükenen kitaplarının dahi yeniden basılacağını zannetmiyorum. Yazar serinin 6. kitabını “The Scent of Death” adıyla duyurdu, ama biz ne 5. kitabı ne de 2019 da çıkarmayı planladığı 6. kitabı okuyamayacağız. Adli Antropolog Dr. David Hunter’ın hikayesi de böylece bizim için yarım kalmış olacak.

1 Beğeni

Çok kolay kalkan bir etiket.

Tabi çıkıyor. Kibarca yavaşça çekerseniz yırtılmadan sökülür.

D&R evet

Genelde sadece en üstteki kitapta etiket oluyor. Alttan alırsan etiket olmayacaktır.