Metis’i bilemiyorum ama İletişim için %35’ten daha çok indirim yaparlarsa gerçekten sürpriz olur.
Tavsiyeniz var mi İletişim yayınlarından?
Iyi bir indirim olursa Jorge Luis Borges’in kitaplarını öneririm kesinlikle. Benim de bakacağım o olacak zaten. Ficciones ve Kum Kitabı’nı okudum, kesinlikle inanılmaz bir hayal gücüyle yazılmışlar. Ama bu indirime klasikler serisini dahil edeceklerini de pek sanmıyorum aslında .

Toplam %30 oluyor. Dağılabiliriz.
Ren Kitabın Edgar Allan Poe Bütün Hikayeleri (Tek Cilt) kitabı 29 TL’ye inmiş. Daha önce bu kadar inmedi diye hatırlıyorum. 39’a görmüştüm en son. Çevirisi nasıldır bir fikrim yok.
https://www.kitapsepeti.com/urun/detay/kitap/edgar-allan-poe-butun-hikayeleri-tek-cilt/1412921
Tim Severin Viking (Tek Cilt) kitabıda 39 TL’ymiş.
https://www.kitapsepeti.com/urun/detay/kitap/viking-tek-cilt/1420280
900 sayfa ciltli kitapların 29 39 TL’den satılıyor olması beni 2000’li yıllara götürdü ![]()
Kidega da aynı indirim söz konusu, lakin poe zamlardan sonra arttı orada. Zaten daha önce Ren Poe ciltli 29 tlye bir satıldı sonra her yerde sırayla 29 tlye gördüm. Çok alan oldu ama ben çevirisi kötü dendiği için almamayı tercih ettim ne kadar uygun olsada. İletişim baskısı idi sanırım çoğunluğun önerisi. Hem Ren hem İthaki’den iyiydi. 
Fiyat çok uygun ama Ren baskı kitaplar acemice hazırlanmış hissi veriyor.Kapaklarda kullandıkları fontlar ve tasarımları pek beğenmiyorum.Aslında alasım da var ama kararsız kaldım
Ren yayınlarından aldım ancak hem çeviriden hem de baskı kalitesinden memnun değilim.
İthaki’den aldım ancak dipnotların sonda olması kafayı yeme sebebi.
İletişimden aldım ve mutluyum
Poe konusunda Hasan Fehmi Nemli’den şaşmayın bence. Ciltli hali yok kitapların ama olsun, kesinlikle Poe’ya yakışır bir çeviri yapılmış.
Idefixten herhangi bir kod var mı ? 
Gezinirken denk geldim. William McNeill - Dünya Tarihi kitabı eski zamsız fiyat olan 99 TL etiket fiyatı üzerinden %30 indirimle 69 TL’ye satılmakta. Şu an ki etiket fiyatı 150 TL. Site nedir? Kimlerdendir? malesef bilgim yok. Yeni denk geldim bende…
kitaploji demeyin lütfen kalbime hançer saplanmış gibi oluyor 
Kitaploji çok sevdiğimiz bir abimizdir ![]()
Geçenlerde %90 civarlarında YKY indirimi yapmışlardı. 41 kuruşa çizgi romanlar, kitaplar almıştık. (Çoğu kitaplar 2-3-4₺ bandındaydı.)
Kitapoloji hakkında bilgisi olan varsa bana da anlatırsa sevinirim. Şimdi burdan görüyorum / duyuyorum siteyi. %90 gibi indirimlerden bahsediliyor forumda ama siteye bakınca göremedim öyle oranlarda indirim.
O bir kereliğine oldu. Fiyatları yanlışlıkla öyle girmişler. Sistemsel bir hata olmuştu galiba. O kısa sürede alan aldı ve gerçekten kitapları da yolladılar. Harry Potter kitaplarını falan 10 TL altına almışlardı diye hatırlıyorum. Forumdan yararlanan çok oldu ama yollayacaklarını kimse düşünmüyordu, gerçekten gelince bayağı olay olmuştu. Ama bir daha çok zor öyle denk gelmesi. 
Böyle hataya can feda… Keşke denk gelebilseymişim.
Evet indirimler bir kereliğine idi.Arkadaşım 25 adet çizgi romanı 17 tl gibi bir fiyata almıştı.Ben güvenemeyip sipariş vermemiştim hala pişmanım.

