Hop katıldım kulübe ![]()
![]()
Çok makbule geçti, teşekkürler
Çok teşekkür ederim.
Teşekkür etmek için sipariş verdim. Kod için teşekkürler. Sonra siparişi iptal ettim. ![]()
D&R 1500/150 indirim kodu: KİTAP150
Ankara Penguen Kitapevinde İthaki Japon Klasikleri - Türk Klasikleri ve Modern Klasikler(bu başlığı yanlış yazmış olabilirim) %50 indirimde. Birkaç kitap alacağım vardı o yüzden gittim ama indirim olunca cüzdanı bıraktım yine.
Arkadaşlar eskiden www.kitabinabak.com diye bir site vardı ODTÜ işiydi galiba kitap fiyatlarını anında karşılaştırıyordu. Galiba kapandı artık orası açılmıyor çünkü. Bunun gibi sadece kitap fiyatlarını karşılaştıran bir site mevcut mu akakçe ve cimri dışında bir site yani.
Güzel siteydi, yokluğunda ben de aradım
bildiğim kadarı ile bu tarz başka bir site yok şu an.
Maalesef yok artık. Spesifik bir kitap aramadan indirimdeki Kitapları listele diyip en yüksek indirimliden en düşüğe sıralayıp bir sürü güzel kitabı yüzde 70 80 hatta 90 indirimle almıştım.
Androidde kitap bul isminde bir uygulama var. Onda belirli bir kitabın ismini yazarak mağazalarda arayabiliyorsunuz ve cimri akakce epey gibi uygulamada nispeten daha doğru sonuç veriyor. Ona bakabilirsiniz belki.
Merhaba, okuyamama hallerindeyim, çizgi roman ilaç olur diye düşünüyorum. Önereceğiniz çizgi roman ya da akıcı bir roman var mı bu yayınevinde (Hyunam - Dong Kitabevi hariç onu okudum hoştu). Teşekkürler
Çizgi roman okumadığım için bu konuda yorum yapamayacağım ama manga olarak Şifacı Günceleri olabilir. Biraz daha aksiyonlu isterseniz Berserk ve Gachiakuta olabilir. Brutal ve Trace polisiye tarzında. Kitap olarak Soyang-Ri’nin Kitap Mutfağı, Kitapların İyileştirme Gücü, Sakura Mevsimi Kitapçısı, Kütüphaneyi Kurtaran Kedi olabilir bunların da konsepti Hyunam-Dong Kitapevi gibi sade, fazla kafa yormadan çabuk okunan hafif kitaplar. Ben bu yayınevinden Günde Bir Doz Kedi ve Sihirli Şeker Dükkanı’nı okuyup beğenmiştim.
Bu aralar KitapYurdu’nda indirim kampanyası var mı acaba? Canan Karatay’ın külliyatını almayı düşünüyordum. Şu anda sepet 1700 küsür lira civarında. Bir indirim fena olmazdı.

