Morbius’u bilmiyorum ama Olasılıksız tavsiye edeceğim bir kitap değil. Uzun uzun yorumlayacak kadar bir şey bile kalmamış aklımda. Döneminin çok satan romanlarından biriydi ama okurken aşırı sıkıldığımı hatırlıyorum. Kitaplığıma koyma gereği duymamış birine vermiştim.
Polisiye macera seviyorsanız Olasılıksız okunabilir. Sonu falan güzeldi diye hatırlıyorum.
Ama maalesef Olasılıksız kitabından sonra yazarın eserleri yokuş aşağı gidiyor.
“Olasılıksız” muazzam bir kitaptı. Bence her şeyiyle iyi yazılmış bir maceraydı. Ama benim gözdem “Empati”. O kitabı unutamıyorum. Okuduğum zamanki heyecanımı hatırlıyorum.
Bence “Oz” bile şu anda basılan bir çok macera kitabından iyi. Hatta bazen "Oz"u yeniden okuma isteği duyuyorum.
Özetle Adam Fawer okuyunuz, pişman olmazsınız. “Olasılıksız” ile başlayın derim. Hatta indirimdeyken "Mobius"u da alın.
Doğan Cüceloğlu okumuş olanlar varsa forumda önerebileceğiniz kitapları hangileridir acaba?
Yıllar önce ‘Mış’ gibi yetişkinler’i okumuş ve çok sevmiştim şimdi de daha fazla okumak istiyorum ama kitaplarına göz attığımda çoğunu “sen yapabilirsin, başarırsın” tarzı kişisel gelişim kitapları olarak pazarlamaya başladıklarını görünce hangisini alayım ya da alayım mı, hatırladığım gibi mi kitapları diye seçim yapamadım.