Okuma Etkinliği - Ay Bahçeleri (Malazan #1) - Steven Erikson

Doğrusun hocam. Ama kesin Fiddler olması lazım gibi geldi, biraz bakındım Fiddler bir dönem Mason olmuş diye spekülasyonlarlar varmış.

Doğru. Ama deck’ten oyuncu yakıştıramadım pek o kitaba. Sizin aklınıza geliyor mu?

Hahaha doğrusun hocam. Ben olsam galiba King of Shadows / Knight of Dark seçerdim. Ama Knight of dark’i baska yerde kullanmak daha iyi, o yüzden onun yerine Cotillion koyabilirdim. Ama Cotillion + King of Shadows olmasın diye Oponn’a da çevirirdim onu. Yani King of Shadows / Oponn olurdu :roll_eyes:

Hım. Doğru bunun da garantisi yok.

Bende düzgün görünüyor hepsi ama, bosluk atayım hepsine yine de. Bazen boşluk olmayınca sapıtıyordu.

1 Beğeni

Ben de başta yakıştıramadım mason’lığı bahsi geçen kişiye ama öyleymiş. Guide çevirirken görmüştüm, oradan aklımda kalmış.

Deck’tekiler Yüksek Evlerden kişiler ama bu kitapta bir iki kere okuma var. Çok fazla kişiyle karşılaşmıyoruz.

Benim de tercihim Ammanas + Cot veya Rake + Ammanas olurdu sanırım. Yine de Oponn da bayağı aktif burada, itirazım yok.

Şimdi düzgün görünüyor. :+1:

2 Beğeni

Şu listeden bir kişiyi tanımıyorum. :smile:

1 Beğeni

Tanıdığınızı bilmediğiniz karakterler olabilir ya da olmayabilir :roll_eyes:

1 Beğeni

Bunu tahmin ettim ve blurları açmadım zaten.

2 Beğeni

Herkese merhaba. Çekiliş başlığına bakanlar, kitapların gitmesi gereken kişiler yerine tek bir adrese gönderildiğini biliyordur. Maalesef kitapların kitapsepeti’ne iade olması ve tekrar doğru adreslere kargolanması gerekiyor. Bu da biraz uzun bir süreç olacak gibi görünüyor.

Bu sebepten, kesinleşmiş olmasa da, etkinliğin başlangıcını bir miktar daha uzatabiliriz maalesef. Bugün ayın 7’si, 2 haftalık bir kargo süreci olsa, tahminim en geç 20’sinde başlarız. Konuyla ilgili bilgilendirme yapmaya devam edeceğim.

Not: Ayın 20’si olsun isteyen cadının büyü yaparak kargoları karıştırmış olması da çok muhtemel.

15 Beğeni

Hayırrrrrrrrrrrr. Olamazzzzzzzzz.

3 Beğeni

Ben bile kendime ters düşmem. Size de tavsiye etmedim hiç ama işte illa tecrübe etmek istediniz. :buyucu: Bu tarz konularda talih zarları benim için atıyor. :slight_smile:

Şaka bir yana bencilce yaklaşırsam çok iyi oldu. Kötü bir dönemden geçiyorum. Etkinlikle biraz kafam dağılır diye düşünüyorum ki normalde gerçekten yarım seri asla okumam ama bazen farklı şeyler denemek de lazım. Kitaba henüz başlayamamış olduğum için sevindim.

5 Beğeni

@isos81 Yırtıkyelken desteyi masanın ortasına vurdu ve en üstteki kağıdı destenin hemen sağına ayırdı. Hiç beklenmedik bir şeyin olacağını seziyordu. Kartı çevirdi ve batakliktaki kurbağayı başındaki sivri şapkayla görünce nutku tutuldu. Böylesine bir başlangıcı ilk defa görüyordu.

Resme daha detaylı baktığında karanlık bulutların arkasında gizli bir cadı olduğunu farketti. Cadı saçakları alevlenmiş bir süpürgeye biniyordu. Saçaklardaki alevler hiç şüphesiz Cadı’nın hiddetle dolu olduğunu gösteriyordu.

10 Beğeni

Okuma’nın devamını da bekliyoruz. :slight_smile:

Ben kitaba ara vermiş sizi bekliyordum ama bu talihsizlik sıkıntılı olmuş. Okuyalım bari boşuna beklemeyelim. :slight_smile:

1 Beğeni

Ben hala bekliyorum, henüz başlamadım ama birkaç kişi okuyor halihazırda zaten, hatta bitiren bile oldu. En kötü tartışmalara katılırsınız.

Etkinliğe yetişsin diye karton kapak sipariş etmiştim ama sonradan ilerleyen kitapları düşünüp iade edip ciltli sipariş ettim. Etkinliğe yetişeceğim gibi duruyor son gelişmeleri düşününce.

Ben erken başladım. İşlerim nedeniyle kitapları geç bitirebiliyorum. Herkes beni geçer zaten :grinning:

Ben de gözümden bir operasyon geçirdim, tam kapasiteye gelmesi iki haftayı bulur. Ertelenmesine sevinenler safına beni de yazınız efendim. :slight_smile:

6 Beğeni

Vay arkadaş. Boşuna dememişler her şerde bir hayır vardır diye. :slight_smile:

@Okuryorum geçmiş olsun, acil şifalar. :pray:

3 Beğeni

@Okuryorum geçmiş olsun hocam.

Şu aralar benim de modum çok kitap okumaya uymuyor. Kendimi daha farklı şeylerle meşgul ediyorum. Bir de frenlemem lazım okuma istediğimi. İrade terbiyesi gibi bir şey yaşıyorum sanki. @isos81 abi o kadar kitaplarla uğraştıkça da daha çok mahcup oluyorum. Tam modum uyunca gelir kitap da.

1 Beğeni

Çok geçmiş olsun, tez zamanda iyileşirsiniz umarım. :pray:

3 Beğeni

Vallahi bir işi beceremediğim için asıl ben mahçup oldum. Biraz geç olacak ama ulaştıracağım kitapları. En kötü baştan sipariş veririm hepsini. :slight_smile:

Akıllardan çıkmayacak bir etkinlik oldu benim için. Hatıra olarak güzelce muhafaza edeceğim sonrasında. :slight_smile:
Abi bence bunun arkasında cadı güçleri var. Yoksa olacak iş değil. :joy::joy:

3 Beğeni