Okuma Etkinliği - Ay Bahçeleri (Malazan #1) - Steven Erikson

Teşekkür ederim @isos81, @taurenim, @_Ged :slight_smile:

4 Beğeni

Geçmiş olsun. Allah şifa versin.

1 Beğeni

Ben de şimdi bitirdim kitabı. Kaç günümü aldı okumak, not almak. Aslında tüm kitaplar elimde olsa hızla okuyup geçerdim ama malum unutulmaması için sindire sindire okumaya çalıştım. Kitabın karışık olması başlarda hoşuma gitti ama sonda olan olaylar beni bir az dünyadan kopardı. Yani sanki herşeyi çok daha uzaktan izlemek zorunda kaldım. Sorularım var ama onları etkinlik başlayınca sorarım. Öyle pek sevdiğim karakter olmadı bu da bana normal geliyor çünki daha ilk kitap ve herşey hakkında az bilgi sahibiyiz. Ama nedense Yırtıkyelken hoşuma gitti. Bir de Sırma ya manyak, onun konuşmaları başlayınca iyice keyfim açılıyordu.

Malazan karakter odaklı bir seri değil zaten. Pek öyle karakter gelişimi de yok. Olaylara ve tarihe şahitlik ediyoruz temelde.

Sonraki kitaplarda olaylar da rayına oturuyor. İlk kitapla alakası yok mesela ikincinin, okuyunca göreceksiniz.

1 Beğeni

En beğendiğim kısımlar tarihle ilgili anlatılanlar oldu. Ve yazdığınız gibi Ben’le iblisin konuşması. Bir de Yırtıkyelken’in Bellurdan’la karşılaşması nedense aklımda kaldı. Karakterlerin yaptıkları seçimdeki çaresizliğini en çok bu iki olayda hiss ettim.

1 Beğeni

Geçmiş olsun. :pray: (20 karakter)

1 Beğeni

Belki ben de etkinliğe katılırım ama söz veremiyorum şimdilik. Sanırım ama %90 katılırım.

@Okuryorum çok geçmiş olsun.

2 Beğeni

@SJack isos81’in gönderisini düzeltmişsin de bana neden bildirimi geldi ki :joy: Ayrıca 10 Şubat tarihini güncelleseniz süper olacak :slightly_smiling_face:

Ahmet ele geçirdi konuyu. Sadece kendisi düzenleyebiliyor. :slight_smile:

Etkinlik tarihi değişince, katılımcılar kayboluyor ya. İdare edin böyle.

1 Beğeni

Etkinliğe katıldığın için olabilir mi acaba? :smiley:

1 Beğeni

Şimdi etkinlik 15 Şubat mı oldu yoksa başladı mı? Şu an bende başladı olarak gösteriyor.

1 Beğeni

Etkinlik 15 Şubat’ta başlayacak. Dikkate almayınız bildirimi. :slight_smile:

2 Beğeni

Katıldım da konu benim değil ki. Yine de geliyor mu bildirim :grin:

Yahu şimdi konuyu düzenledim ve birkaç şey ekledim. Bildirim sizlere gitmese nereden bileceksiniz peki neler eklendiğini? :joy:

Bildirimin sebebi de konuya TR Rehber ve Detaylı Harita’nın eklenmesidir.

2 Beğeni

Ahmet tarihi 15e çeker misin? Mümkünse katılımcıları kaybetmeden. :slight_smile:

1 Beğeni

Katılımcıları kaybedeceğimiz kesin. :joy:

2 Beğeni

Bu sefer @isos81 'a yazdığın cevap niye bana geldi diyecektim ki konu takip ediliyordan çıkıp izleniyora geçmiş :smiley:

TR Rehber olayı çok güzel olmuş hazırlayanın (yanılmıyorsam @isos81 ) eline sağlık. :slight_smile:

2 Beğeni

Ben sadece Türkçeleştirdim. Hazırlayan kişinin nick’i ilk slaytta yer alıyor. Ayrıca orijinal rehber de yine ana mesajda yer alıyor. Asıl emek o arkadaşın (yabancı birisi).

3 Beğeni

İlk kitabı bitirdim. 2. kitap olan Darujhistan’ın başındayım şuan. Genel olarak yorumlarda gördüğüm sahne geçişlerinin rahatsız etmesi, karakterlere bağlanamama, az şey anlatma, çok şey anlatma, olayların direk içine atılma gibi eleştiriler gelmiş. Bunların hiç biri beni rahatsız etmedi. ilk kitap - 190 sayfalık bölüm benim için gayet keyifliydi. Hikayeyi, altyapıyı ve dünyasını çok beğendim. Şu aşamada söyleyebileceğim, eğer İthaki sonuna kadar götürebilirse ben de sonuna kadar okurum bu seriyi.

Guide’lar için de teşekkürler. Okuduğum yere kadar Guide üzerinden bir tekrar yaparım veya kitabı bitirince de yapabilirim tekrarı :confused:

10 Beğeni