Sun Eater BK değil miydi? Hazır İthaki de çıkarıyorken (çıkardı mı yoksa
) ona mı dalsak?
2 Beğeni
Aylardır okuyorum onu, neredeyse yarıladım da ama bir türlü içine çekemedi beni, bağ kuramadım karakterle, elimde sürünüyor.
Bandrol almadı henüz diye hatırlıyorum, bir kaç aya çıkar anca.
2 Beğeni
Başka buluruz, ayıpsın. ![]()
2 Beğeni
Bulalım valla, fantastikten daha cazip geliyor artık bk.
1 Beğeni
Onu demeyeydin iyiydi.
![]()
2 Beğeni
Yaa yaa, drizzt okuma okuma…
Yeri hep ayrı canım, bu aralar böyle. Obsidian Path’in devamı çıksın bak nası geri koşuyorum. ![]()
2 Beğeni