Okuyorum (Görsel Başlık)

Bu kitabı çok sevdim. Momo’dan daha güzel bence. Miyazaki keşke animesini yapsaydı, harika olabilirdi. :grinning_face_with_smiling_eyes:

27 Beğeni

Bu kitabın çizgi filmi de var. Güzel bir çizgi filmdi diye hatırlıyorum. Kitabı ekledim listeme.

1 Beğeni

Brandon Sanderson - Rhythm of War

Varsa okuyan, etkinliğe de bekleriz. :slight_smile:

16 Beğeni

İkisi de harika kitaplar. Özellikle Kapalı Çarşı İhsan Oktay Anar eksikliği çekenlere çok iyi gelecektir. Birebir aynı değil ama baya güzel yaklaşmış tarz olarak yazar. Nitekim büyük hayranı olduğunu da söylüyormuş her fırsatta. Zaten kitapta Uzun İhsan göndermesi var. Anarşık kitabındaki “Anar”ın da nerden geldiğini öğrenmiş olduk. :slightly_smiling_face:

20 Beğeni

12 Beğeni

22 Beğeni

14 Beğeni

Hem okumaya, hem de foruma uzun süre ara vermiştim. Dönüşümü de hep Dune ile yapmak istemiştim. Bir kaç ay ara ile 6-7 defa başlamayı deneyip sonra yarım kalsa da nihayet önce ilk 100 sayfayı atlatabildim ve sonrasında da e-kitap okuyucu satın alınca işler daha da kolaylaştı. İlk bölüm sonrasında da kitap aktı gitti zaten ve okuduğum en iyi eser oldu. Araya bir kaç kitap sıkıştırıp, soluklanıp seriye devam edeceğim.

25 Beğeni

30 Beğeni

24 Beğeni

20 Beğeni

25 Beğeni

22 Beğeni

23 Beğeni

Sırada hapishane yılları var…

27 Beğeni

25 Beğeni

Eksikparça basınca radarıma giren ve devamı gelmeyince tbr’den kaldırdığım bir seri. Bir kaç cümle ile yorumlarsanız çok sevinirim.

2 Beğeni

18 Beğeni

Berbat bir günün ardından yeni kitaplar okumaya başladım.

“Bütün bunlar boş… En iyisi yeni bir kitaba başlamak.”
Bir Solgun Adam | Selçuk Baran, Sayfa 38

20 Beğeni

22 Beğeni