Bu kitabı çok sevdim. Momo’dan daha güzel bence. Miyazaki keşke animesini yapsaydı, harika olabilirdi. ![]()
Bu kitabın çizgi filmi de var. Güzel bir çizgi filmdi diye hatırlıyorum. Kitabı ekledim listeme.
İkisi de harika kitaplar. Özellikle Kapalı Çarşı İhsan Oktay Anar eksikliği çekenlere çok iyi gelecektir. Birebir aynı değil ama baya güzel yaklaşmış tarz olarak yazar. Nitekim büyük hayranı olduğunu da söylüyormuş her fırsatta. Zaten kitapta Uzun İhsan göndermesi var. Anarşık kitabındaki “Anar”ın da nerden geldiğini öğrenmiş olduk. ![]()
Hem okumaya, hem de foruma uzun süre ara vermiştim. Dönüşümü de hep Dune ile yapmak istemiştim. Bir kaç ay ara ile 6-7 defa başlamayı deneyip sonra yarım kalsa da nihayet önce ilk 100 sayfayı atlatabildim ve sonrasında da e-kitap okuyucu satın alınca işler daha da kolaylaştı. İlk bölüm sonrasında da kitap aktı gitti zaten ve okuduğum en iyi eser oldu. Araya bir kaç kitap sıkıştırıp, soluklanıp seriye devam edeceğim.
Eksikparça basınca radarıma giren ve devamı gelmeyince tbr’den kaldırdığım bir seri. Bir kaç cümle ile yorumlarsanız çok sevinirim.
Berbat bir günün ardından yeni kitaplar okumaya başladım.
“Bütün bunlar boş… En iyisi yeni bir kitaba başlamak.”
Bir Solgun Adam | Selçuk Baran, Sayfa 38


















