Okuyorum (Görsel Başlık)

19 Beğeni

24 Beğeni

19 Beğeni

Filmin fragmanından görüp okumaya karar verdim. Beni çok fena kendine kitledi. Andy Weir bana kalırsa son dönemin en iyi sci-fi yazarlarından biri ve favori yazarlarım arasına rahat girdi.

26 Beğeni

Yılın son demlerinde Ernaux okumadan geçemedim. Böylelikle 2025’de tüm türkçe külliyatını bitirmiş oluyorum. :books::saluting_face:

21 Beğeni

19 Beğeni

18 Beğeni


Daha önce yoğunluktan yarım kalmıştı. Baştan tekrar okumaya başlıyorum.

26 Beğeni

Sağdakine henüz başladım. Sovyet Bilimkurgusu, batı ekolünden daha fazla ilgimi çekiyor, çoğunlukla daha özgün bile geliyor. Daha çok başlarında olmama rağmen bilimkurgu okumak isteyen, okumayı seven ve henüz okumamış olan herkese öneririm.

Soldaki de düz Asimov.

23 Beğeni

Kızıl yıldızı listeme ekledim, Mühendis Menni diye 2. Kitabı da varmış.

2 Beğeni

Senenin son kitabına deney sonucu beklerken başlıyorum. 2026 şimdiden herkese sağlıklı ve huzurlu günler getirsin. :blush:

27 Beğeni

20 Beğeni

22 Beğeni


Kitabı geçtim de baskı çok iyiymiş, şömizin içine haritalı falan. Bana böyle şeylerle gel ithaki :grinning_face_with_smiling_eyes:.

Bölüm bölüm hangi boşluğuma denk gelirse Stroytel’den dinlemece ya da kitaptan okumaca yapıyorum ama rahmetli Howard dedem çok zorluyor, işimiz zor bakalım ne zaman bitecek :joy: 1 ayda falan sonunu görürsem iyi.

28 Beğeni

15 Beğeni

24 Beğeni

20 Beğeni

14 Beğeni

Çok güzel başladı. Bakalım bitince fikrim ne olacak..

19 Beğeni

Geçen gün benim de karşıma çıktı. Yorumunu merak ediyorum.

2 Beğeni