Filmin fragmanından görüp okumaya karar verdim. Beni çok fena kendine kitledi. Andy Weir bana kalırsa son dönemin en iyi sci-fi yazarlarından biri ve favori yazarlarım arasına rahat girdi.
Yılın son demlerinde Ernaux okumadan geçemedim. Böylelikle 2025’de tüm türkçe külliyatını bitirmiş oluyorum. ![]()
![]()
Sağdakine henüz başladım. Sovyet Bilimkurgusu, batı ekolünden daha fazla ilgimi çekiyor, çoğunlukla daha özgün bile geliyor. Daha çok başlarında olmama rağmen bilimkurgu okumak isteyen, okumayı seven ve henüz okumamış olan herkese öneririm.
Soldaki de düz Asimov.
Kızıl yıldızı listeme ekledim, Mühendis Menni diye 2. Kitabı da varmış.
Senenin son kitabına deney sonucu beklerken başlıyorum. 2026 şimdiden herkese sağlıklı ve huzurlu günler getirsin. ![]()
Kitabı geçtim de baskı çok iyiymiş, şömizin içine haritalı falan. Bana böyle şeylerle gel ithaki
.
Bölüm bölüm hangi boşluğuma denk gelirse Stroytel’den dinlemece ya da kitaptan okumaca yapıyorum ama rahmetli Howard dedem çok zorluyor, işimiz zor bakalım ne zaman bitecek
1 ayda falan sonunu görürsem iyi.
Geçen gün benim de karşıma çıktı. Yorumunu merak ediyorum.


















