O ne biçim fiyat? Şoka girdim. Ben sizlere böyle bir şeyler buldukça atayım bari. Kazıklanmayın boş yere. Neler yapabilirim diye dolanırken çok şeye denk geliyorum. Acaba kendin yap, kendin kullan başlığı mı açsam?
Oralar kağıt bant ile sarılabilir bence. Böylece bir şey olmaz. Hatta bir sünger de eklenebilir alt kısıma. Bir de çevirme işlemi yukarıdan yapılırsa sorun olmaz gibime geldi. Yine de benim okumayı tercih ettiğim bir şekil değil. Yer sofrasından masa, sandalyeye geçtiğimizden beri sandalyelerde oturamama gibi bir sorunum var.
Yeni heyecanlar için farklı kitaplar okumayı tercih ederek bu tecrübeyi pas geçeyim. Yapanlar olursa pratiklik konusunda fikirlerini söylerlerse denenebilir. En iyi yol bildiğimiz yol diyerek işin içinden sıyrılayım
Ben bunlardan iki tane yaptım. Birincisi çizgi roman editlerken orijinal kitabı açık tutabilmek için. Biraz daha farklı olan ikincisini de kondisyon bisikletimin önüne takıp kitabı ya da telefonumu içine oturtuyorum. Böylece pedal çevirirken sıkılmayıp kitap okuyor ya da dizi izliyorum:)
Enpara gibi ama yeni olduğu için daha çok kampanyası oldu. Özellikle kitapyurdu vb. Kurumsal/bireysel bir farkı var mı bilmiyorum. Enpara ve Cepteteb’e sadece internetten başvurabilirsin, yetkili birisi evine kadar gelip imza attırıp bilgilerini alıyor o kadar.
Maaş kartı vs. gibi durumlar yoksa eğer bu işlemler için en ideal kart bence Enpara Bende Cepteteb için başvurmayı düşünüyorum Ben 3-4 sene içinde Enpara konusunda hiç bir sıkıntı yaşamadım. Böyle bir tercih varken diğer bankamatik kartları ile uğraşmaya baş ağrıtmaya bence gerek yok.
Evet Başvurular internet sitesi üzerinden yapılıyor Şimdi değişip değişmediğini bilmiyorum ama bir kişi imza almak için geliyordu İmza atıp kartı almadan önce istediğinizi sorabiliyorsunuz Olmazsa müşteri hizmetlerini arayıp bilgi almak istediğin konuları sorabilirsin.
Şehir bisikletim var yola geçemedim daha almayı erteliyorum hep. 2 yıl oldu herhalde aktif olarak. Küçükken de MTB çakması bir bisikletim vardı o yüzden iyi alıştı ayağım.
Bende de modifiye edilmiş bir MTB var, lastikleri inceltip bagaj takmıştım. Bir yıldır pek süremiyorum ama beş altı yıl baya yol yaptım. Yol bisikleti zaman zaman benim de aklıma düşüyor, yolların halini görünce vazgeçiyorum.
Keşke iki tane bisikletim olsa bazen araziye çıksam diyorum ben de. Benim bisikleti sürüyorum arazilere felan yıprattım hemen, zamanında bakım yapınca fazla sorun çıkmadı.
Yol bisikletini geçtim şehirlerin bile hali çok kötü, kaç kere kazalardan anlık dikkatle kurtuldum felan. Önüne yaya atlar, halk otobüsü kulağında kulaklık vardır 1 cm sıyırarak geçer korkar irkilirsin kontrolü kaybedersin, yollar taşlı topraklı kayar düşersin ne çıkacağı belli olmaz. Bisiklet yolu zaten allaha şükür yok. Daha fazla uzatınca yine karamsar bene dönüşeceğim yazımın sonuna geldim.