Kim yaptı?

Benide yapın. 
Bilmiyorum
. Ayrılacağım forumdan kurbağa olmak istemiyorum
.
Bence davanızda haklısınız. 
Benim denetmenlerimin avatarlarını çalmanın bir bedeli olur arkadaşlar.
Kurbağa mı olmak istiyorsunuz? 
Bu küçük kalbim kurbağa olmaya henüz hazır değil ama geleceğin bizlere ne getireceği hiç belli olmaz. 
Beni de kurbağa yapın, lütfeennnn. @Agape
Arkadaşlar ben size bir şey söylemek istiyorum. Bildiğiniz gibi bizim ülkede okullar başlayacak ve benim de artık bunlara önem vermem gerekiyor ve ben Kayıp Rıhtımdan ayrılmağa karar verdim. Yazmağa çalışacağım ama bir yıl ben burda olmamağa karar verdim. Beni anlarsınız çok sevinirim ve burdakı herkese güzel günler dilerim. Ben artık gidiyorum. İyi günler
. Türklerle konuşmak hakikten çok güzeldi yeni insanlarla tanıştım ve bu bana bir onur verdi . Hepiniz çok iyi insanlarsınız. Sizin gibi insanlarla tanışdığım için çok şanslıyım.
Valla ortalık fena karıştı. Başlarken bu kadar büyüyeceğini düşünemedim. 
Çok güzel kurbağayım. 
Teşekkürler @Agape.
Kurbağalar cemiyeti kuralım. 
Ben de. Yürürken biraz zor oluyor. Birinizin üstüne basmam inşallah. 
Hepiniz kendinize iyi bakın arkadaşlar,her şeyin bir bedeli var. Elveda xd
Bu ne?

Ben ağacın üstündeyim diğerleri düşünsün.
Büyü malzemesi olarak kullanmak için birileri bizi yakalamadan normale döneriz umarım. 
Meşhur Mona Vrrrak tablosu 
Bazı şeyler yolunda gitti, bazı şeyler değil. -_-
Bunu kaçırmışım.
Beyin olmadığıma mı sevineyim bu hale geldiğime mi üzüleyim yoksa arkamdan dedikodu ettiğinize içerleyip sizi de mi kurbağaya çevireyim bilecek gibiyim. 

