Rıhtım Kamarası

Unutmuşsun, ben de dün gece rastgele forum mesajlarını okurken görmüştüm. :slight_smile:

senin cevabın:

2 Beğeni

Bedelini aldım diye unutmuşum. :smiley:

O değilde ilk defa böyle kaslarım oldu. Çok acayip bir his.

4 Beğeni

Benim yaptığım bu shopun ve konuşmaların yanında çok daha masumdu xd

2 Beğeni

Yalnız herkes kurbağa olunca olmayanlar bi’ sırıtmıyor değil. Gözüme batıyor.

9 Beğeni

Şu asil duruş… Şu iş bilirlik… Şu kahramanlık…

7 Beğeni

Tam tersi olur. Gerekirse tüm forumu kurnağa yapar. Logoya bile kurbağa koyar :grimacing::grimacing:

@alper ve @Ufuk hala kurbağa olmadı. Ben bu genç kurbağaların yanında çok dışlandım @Agape bu işi bir çözsen mi aceba…

4 Beğeni

@Ufuk olacaksa olsun ama ben kurna olmak istemiyorum.

516614836_tn50_0

8 Beğeni

Bazı şeyler hiç değişmiyor :grimacing: @alper

6 Beğeni

Rıhtımda ban yemek de varmış kaderde (ayrıntılar detaylar xd )

4 Beğeni

Hem banlayıp hem özür dileyen olmak…

5 Beğeni

Bence bunun için bir ban daha yemelisin xd (xd atmama gerek yok artık mona vraakım yeyy @J.S)

4 Beğeni

Şimdilik göz zevkimi bozuyorlar, o kadar. Her an her şey olabilir.

4 Beğeni

Howl’u da kurbağalayalım :frowning: yaptığı şey ağırdı. @Agape

1 Beğeni

Sanderson okumaya yemin ettiği için affediyorum. :smiley:

4 Beğeni

Yemin ederim Sanderson okuyacağım. Jerry bebeğimi geri alabilir miyim? :smiley:

4 Beğeni

Yemin ettin artık. O sebeple alabilirsin. :smiley:

4 Beğeni

E beeeen ? Ben ne yapacağım da normale döneceğim :pleading_face::grimacing:

3 Beğeni

Teşekkürler! Bu kız en kısa zamanda Elantris ile geri dönecek…

5 Beğeni

Bu resim diğer resminden güzel bence böyle kalsın :smiley:

3 Beğeni

Dur öyle deme kalıcı yapar şimdi. :grimacing: Kendi fotoğrafım var normalde ifşa oldum geçenlerde bir arkadaşım bu sen misin diye atınca. O sebeple değiştirmiştim. Yoksa avatarım kendimim :sweat_smile:

2 Beğeni