Forumda bir tane Özgür tanıyorum. @Ozgur 
Valla benim haberim yok 
Ben sana inanıyorum
Soyadı ‘‘Değil’’ olsaydı sen olduğuna inanırdım 
Sadece gökyüzü hepsi bu 
Gördüklerinizi ekleyin??

Rıhtım sakinlerine sorum var. İthaki’de Edgar Alan Poe tüm hikayeleri tek cilt şeklinde var ama çeviri Dost Körpe. Bu yüzden kitabı alıp okumuş olanınız var mı? Tavsiye eder misiniz? Sizlere danışmak istedim.
Rıhtım ahalisi adına konuşursam. “etmeyuz, zinhar etmeyuz”. İletişim çevirisini forum üyeleri olarak oy birliği ve fikir birliği olarak öneriyoruz.
Bende Dost Körpe’yi görünce sormadan almayayım dedim. Sizler etmezük diyorsanız. Bende almazük diyorum
O zaman eve geçince İletişim’e bakayım alışveriş yapacağım sitede stokluysa eğer onu alırım. Teşekkürler 
Kesinlikle etmeyiz. Iletişimden şaşma.
@Howl hakkında bir bilgisi olan var mı? Uzun süredir görünmüyor, 1000kitap’ta da yok bayadır?
Maalesef, 4 gün sonra tam 1 ay olacak ortalıkta görünmeyeli.
@alper ve @Ozgur söylemiş gerçi ama bir de ben ekleyeyim. Tavsiye etmiyorum. Hatta seneler önce okumaya çalışmama rağmen bu sabah gözüme ilişince elden çıkartayım ben bunu dedim. Rafta durmasına bile tahammülüm kalmadı.
Ali Demirsoy hoca yıllardır anlatıyor bunu ama siyasi iktidarlar görmezden geliyorlar. Konu ilgisini çeken olur ve kurgusu varsa okuyayım diyen varsa
kitap önereyim.
Kurbağa Adası (Bir İstanbul Distopyası) – Selim Erdoğan - Pangea kitaplığı, ithaki
Ben bir süredir @JrThoth’ı da göremiyorum.
O buralarda ama pek yazmıyor. Sessiz gözetliyor 
Evet bu ara uzaktan takip ediyorum forumu 
Aslında birkaç arkadaş daha var geçen aklıma geldi, baktım epeydir yoklar. Ama ilk aklıma gelen de siz oldunuz.
Hatırlanmak güzel teşekkürler dediğim gibi bu ara uzaktan takipteyim yakında bende dönerim 
Askerde kendisi şu an bir süre daha olamayacak
@Okuryorum
En son sağlık sorunu nedeniyle geri döndü diye hatırlıyorum. Demek ki geri çağırmışlar.
En büyük asker bizim asker o zaman.
Evet geri döndü ama tedaviden sonra iyileşti diye tekrar çağırdılar maalesef:)