Rıhtım Kamarası

Bende Yolcu olunca Miçolar ve Tayfalar bana hizmet edecekler sandım :smiling_imp: ama gel gör ki öyle bir şey olmadı, sonra da Tayfa oldum :joy: Hedefim Baş Tayfa olmak duyurulur :stuck_out_tongue:

2 Beğeni

Malum durumla ilgili Kidega’dan gelen yeni cevap.

Merhaba Alper Bey,

Öncelikle yaşanılan durum için üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Ürün bizlere ulaştığında sizlerle iletişime geçiyor olacağız. Talebiniz doğrultusunda dönüş ile birlikte işlem yapılacaktır. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla,

Kidega ekibi adına,

3 Beğeni

hmm aslında haklı olabilirsin :grinning:, aklıma yattı. Belki bende çalışır :upside_down_face: :upside_down_face:

1 Beğeni

Arkadaşlar böyle birşeyi nereden bulabilirim? Alt taban veya arka planın ahşap olmasını istiyorum. Vitrin olacak camlı veya ışıklı da olabilir. Bu tip şeyleri yaptıran bir yer var mı?

Değişim talebimin ardından ben de tekrardan şu şekilde yazmıştım:

Özet

Talebime istinaden yazıyorum. Birçok kişiye baskı hatalı ürün gönderilmiş. Sorun 1. baskıların tamamında olabilir. Değişimi sağlanacak ürün eğer mümkünse detaylı kontrol edilebilir mi? Benim gördüğüm 36,37,40,41,44,45,48,49,52,53,56,57,60,61. sayfalar 4. Kitaba aitti. Bazı kişilerde de sayfa atlama durumu olmuş. Eğer tüm baskılarda varsa değişim de boşa olacaktır diye belirtmek istedim. Sizden ricam bana gönderilecek olan kitapta da varsa boşuna kargo vs uğraşılmayıp para iadesi olsun. Sizde baskı hatası olmayan varsa tabii ki kitabı tercih ederim. Şimdiden teşekkür ederim.

Bu mesajımın ardından bu yanıtı aldım:

Merhaba Hacer Hanım,

İlginiz için teşekkür ederiz. Konu ile ilgili net birşey söyleyemiyoruz maalesef, yayıncı ile görüşme halindeyiz. Bizlere bildirmeniz dahilinde dilerseniz ürünü iptal ederek ücret iadesi yapabiliriz. Anlayışınız için teşekkür ederiz.

Saygılarımızla

2 Beğeni

Ben az önce Kidega yetkilisi ile telefonla görüştüm. Alfa’nın 3-4 hafta içerisinde yeni baskı yapıp değişim sağlayacağını, bu süreçte istersek iade talep edebileceğimizi, istersek de kitabı bekletip vakti gelince değişim yapabileceğimizi söyledi. Yeni baskılar kendilerine ulaştığında bizi arayacaklarmış.

3 Beğeni

Muhtemelen yoktur ama yine de sorayım. 2 saatliğine Exxen üyeliğini verebilecek olan var mı acaba?

Sipariş üzerine yapıyorlar mı bilmiyorum ama şurayla bir konuş istersen.

Bu bana ahşap kumbaraları anımsattı. Aynı mantık neredeyse. Aşağıdaki site de dediğim kumbaralardan var. Onlarla da iletişime geçebilirsin fakat wooden daha profesyonel tabii yaparlarsa.

Ben Drizzt’i çok seviyorum ama Cattie abladan hiç hoşlanmıyorum.

Ölünce çok mutlu olmuştum. Ne ara geri geldi bu ya? :frowning:

Yine de yanlış bilmiyorsam sevdiğim karakterler var (Jarlaxle filan…). Ben bu seriyi kesin okurum ya, içimdeki Drizzt ve drow aşkı kabardı. :smiley: @Abraxas Ne zaman başlıyoruz Homecoming’e? :slight_smile:

4 Beğeni

Sundering ile geldi, hepisi birden hem de :smiley:

1 Beğeni

“Hepsi birden derken?” diye sormaya korkuyorum. :frowning: Kesin Wulfgar gereksizi de gelmiştir. Aaa, Bruenor da mı geldi, bak onu seviyorum işte. :slight_smile: Okumam şart oldu ya, iyice gaza geldim. :slight_smile:

1 Beğeni

Cuma başlayabiliriz. :slight_smile:

O zamana kadar biraz özetleri okurum; 14. kitaptan 28’e atlayacağım Archmage’le. Sen hangi kitaba kadar okumuştun?

2 Beğeni

Ben en son 22’yi okumuştum. 23’ü de aldım (Son Eşik) ama okumadım, çok zaman geçti hiçbir şey hatırlamıyorum. Cumaya kadar özetleri okuyalım, cuma Homecoming ile başlayalım. :muscle:

Bekle bizi girdap gibi dönen palalar. :sunglasses:

2 Beğeni

Tamamdır, off heyecanlıyım. Jarlaxle dedin, onu çok severim ama Artemis’i daha da çok severdim. Umarım ölmemiştir o şerefsiz arada. :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Beğeni

Çok büyük spoiler değil ama istemiyorsan bakma yine de. Hem yanılıyor da olabilirim, @Pyrewrath Harun hocam düzeltir yanlışsam.

Artemis insan olduğu için drow karşısında yaşlanıyordu haliyle. Salvatore da onu ölümsüz mü ne yapmıştı. Benim bıraktığım yerde ölümsüz idi ama son durumu ben de bilmiyorum. Ama Homecoming Menzo’da olduğu için Artemis olmayabilir.

2 Beğeni

Neverwinter serisi ile Entreri’nin akibeti öğreniliyor hocam, dilersen bahsederim, ama sevineceğini söyleyebilirim. :slight_smile:

@isos81 Evet hepsi ama çok da üzmeyecekler seni. :slight_smile:

2 Beğeni

Allah beni davul etsin. :slight_smile: Spoiler açtım. :slight_smile:

3 Beğeni

İkinci spoiler’ı da aç o zaman, ilkinin darbesini yumuşatıyor. :slight_smile:

1 Beğeni

:slight_smile:

Ne olur ne olmaz diye bu başlığa çok bakmıyordum. Spoiler olduğunu bile bile açtım okudum. :slight_smile: Daha da gelmem bu başlığa. :slight_smile:

1 Beğeni

Yok yok etmesin, sen bize lazımsın. :slight_smile:

Ama şaşırdım okumadığına, sorsalar Alper Drizzt’leri hap gibi atmıştır derdim. :slight_smile:

1 Beğeni