@isos81 Dünya klasikleri kitaplarını veriyor, o kitaplar ben de ya vardır ya da benim de elden çıkardıklarımdır.
Ben epey azalttım evde olan kitapları 1600-1700’e kadar düşürdüm, yaz sonu bir operasyon daha yaparım. Çok kitap başa bela ya. Bir daha okumam dediğim kitapları tutmuyorum artık kitaplığımda.
Evet maalesef, düzelmiştir dedim belki ama nafile. Bu kadar kötü bir süreç görmedim yani. Hangi akıl kitabı eliyle götürüp kargo şirketi poşetine koyar?? Şaka gibiler. Neyse maile döndüler de iade edeceğim. Olan kitaplara oldu üzülüyorum. Hepsinin üst sırt uçmuş
Bana da böyle hasarlı kitaplar göndermişlerdi. Ben akıllandıklarını düşünmüyorum. Kime geçiririz diye düşünüyorlar. Birde bunun yanında o kadar özensizler ki bizden kitap almayın demeye getiriyorlar.
Geçen bayramda bir kitabı yanıma aldım okurum diye. Ama kitabın kapakları o kadar kötü ki hemen deforme oldu. Kalite artık çok kötü durumda.