Satın Aldığınız Yeni Kitaplar

Son 2 ayın alışverişi. Wonder Woman omnibusunu uzun süredir bekliyordum. O da gelince tamamlandı liste.

29 Beğeni

Hepsiburada’dan puan kazanınca kitap siparişi vereyim dedim. Ve Camilleri’nin son kitabını sipariş verdim. 225 TL’ye yani uyguna geldi. Satıcı Kitapsepeti idi. Doğrusu kitabın hasarlı geleceğinden neredeyse emindim. Ama yanılmışım. Kitap kusursuz bir şekilde geldi. Kitapsepeti kendi baloncuklu poşetini yaptırmış, onu kullanıyor. Tek bir kitap için bile cimrilik etmeyip kitabı bu şekilde göndermiş. Gerçekten takdir ettim. Demek ki baloncuklu poşet öyle maliyetli bir şey değilmiş.

23 Beğeni

Stephen King - O

15 Beğeni

Son 1-2 yıldır neredeyse hep kitapsepetini kullanırım, her zaman böyle hasarsız gönderiyorlar, amazon kartona koysa dahi tozdan eskimiş geliyor. Kitapsepeti hem temiz hem de hasarsız. %5 az indirim olsun temiz olsun.

6 Beğeni

Eğer her zaman böyle gönderim yapıyorlarsa elimden geldiğince Kitapsepeti’nden alışveriş yapacağım. Siz direkt kendi sitelerinden mi sipariş veriyorsunuz?

1 Beğeni

Sahaf Ganimetlerim! Aralarında okuduklarınız var mı?

17 Beğeni

Evet kendi sitesinden sipariş veriyorum. Genel olarak da iş bankası ve ithaki yayınlarından aldığım için de %40 indirim oluyor genelde. Gerçi son 1-1buçuk aydır %35’e fixlenmiş durumda ama yine de bu gönderim tarzı yüzünden tercihim oluyor.

3 Beğeni

29 Beğeni

Serinin ilki kolan Kodeks 632’yi bitirdim. Beklediğim gibi çıkmadı ama verdiği bilgiler vesilesiyle sıkılmadan okudum. Yazarin dili tutuk, kurgu yerlerde ve geçişler aşırı amatörce yapılmış. Serinin devamında yazar dilini vs gelistirmiş diyor yapay zeka. Zaten puanları da daha yüksek. O yüzden seriye devam edeceğim.

4 Beğeni

Amazon. Kitaplar bu kez hasarsız-tozsuz geldi, hayret.

17 Beğeni

Ben Dan Brown ile kıyaslamasına baktım. Kitap puanları neredeyse birbirine yakın olunca sanş vermek istedim. Aynı Dan Brown’da olduğu gibi bu kitapta yer alan bilgiler, teoriler vs. gerçekten var yazısını da görünce benim için yeterli oldu. Dan Brown’ın son kitabı “Sırların Sırrı” benim için bir nevi hayal kırıklığı olmuştu ama keyifle okumuştum. Üç aşağı beş yukarı benzer keyifle okuyacağım.

4 Beğeni

Dan Brown okumadım ama filmlerini vs izledim. Okumadığım halde en azından Kodeks 632 için Dan Brown’un çok cok altında diyebilirim. Olmamış, ham bir kitap. Ama Tanrı’nın formülü ve devamından umutluyum.

3 Beğeni

Ben ancak birkaç güne okumaya başlayacağım ve bitirdiğimde fikirlerimi paylaşırım sizinle. Tam tersine beğenmiş bir şekilde de gelebilirim.:upside_down_face: Mesela Karanlık Madde kitabını çok fazla beğenen gördüm ama ben beğenmedim. Buarada Dan Brown filmleri güzel ancak kitapları okurken çok daha fazla keyif almıştım.

3 Beğeni

Yeni kitaplarım :books: Book Love-Kurbağa Prens’in Amerikan Edebiyatı Kulübü’nün Temmuz kitabı Idaho’yu aldım. :green_heart: Ve Canımın içi sevgili eşimden çok güzel bir hediye kitap “Quo Vadis?”:heart_on_fire::melting_face::people_hugging: Bayıldımmm… :face_holding_back_tears:


Günlüğüm bitmek üzereyken karşıma çıkan bu güzel deftere aşık olmuştum, sonunda benim oldu. Bayıldım :yellow_heart::sun::sparkles::blossom: Sticker şeklindeki sorular da çok güzel hazırlanmış.

24 Beğeni


Geldiler nihayet. Israrla sosyal medya tekrar baskı için talep işe yaradı galiba.

19 Beğeni

Amazon ve Pandora

28 Beğeni

Bu seri kaç kitap acaba?

22 Beğeni

Seri 4 kitaptan oluşuyor

2 Beğeni

Şuana kadar basılmış dört kitap var. Üç kitap daha yazılacak diye biliyorum.

2 Beğeni

Amazon’dan gelen son kısım… :hanci:



İşte şimdi atabilirim. :grin: :joy:

27 Beğeni