Geldiler…
@Hayalperest0 
Sonunda Yamato’nun bu baskısını elde ettim.
Ve DUNE…Ne yalan söyleyeyim bunu görünce eldeki İthaki baskısını okuyasım gelmedi.
Geldiler…
@Hayalperest0 
Sonunda Yamato’nun bu baskısını elde ettim.
Ve DUNE…Ne yalan söyleyeyim bunu görünce eldeki İthaki baskısını okuyasım gelmedi.
Haziran ayından bugüne ilk kitap siparişim, İlk nokta çizgiroman %50 kampanyasından. . 2 kitabın kenarında ufak tefek sıkıntılar var, ben istiyorum ki jilet gibi olsun…
Şimdi de deli gibi kitap almak istiyor canım
bakalım…
Dune’u nereden ve ne kadara aldınız acaba? 
Şahane. Şu an böyle bakıyorum 
Uzun süren bekleyişin ardından D&R siparişim geldi. Bir kitabı temin edemedikleri için iptal etmişler. Kitaplar hasarsız diyebilirim.
Anubis Kapıları’nı yorumlara istinaden ben de aldım. Umarım beğenirim.
Yarın bu başlıkta 30 adet Amazon kargom geldi mesajı görürüz herhalde.
Ben yokum o 30’un içinde abi. Herkes aldığı günün sonrasında kitapları teslim alır. Ben üç gün sonra. 

Kargoya vermemişler mi? Benim kitapları da iki ayrı kargo paketi yapmışlar, neyse ki 2 paketi de Kolay Gelsin kargoya vermişler, akşam üzeri getiriyor Kolay Gelsin.
Kargoya verildi de teslim tarihi Cumartesi olarak görünüyor.
Nadir Kitap’ın bu duyarlılığı gözlerimi yaşarttı. Trendyol’dan gelen korsan kitapları her yere şikayet ettim ama kimseden ses seda çıkmadı. Ben de kitapları iade edip paramı geri aldım.
Amazon ve burada kodları paylaşan arkadaşlara teşekkürler
Ne zamandır almak istiyordum ama fiyatları fazla yüksekti %35 indirim ve +50 tl indirim olunca aldık bakalım umarım güzel gıcır gıcır gelirler 
İki gündür cebelleşiyordum, ne alsam diye karar verememiştim. Bu siparişin aynını geçtim az önce sizden görünce. Tanesi 35 lira iyi fiyat. Teşekkürler.
Bir daha kim bilir ne zaman böyle Robert E. Howard külliyatı yayınlanır diye düşündüğümden @Huseyin_Aksakal bey’in çevirisi olan Howard kitaplarının siparişini verdim.
Ben yine kaçırdım sanırım kodu yahu ne ara dönüyor bu olaylar:))